Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gratis bloemen

Pagina's : [1] 2 3 4

praatjes
31-07-2003, 13:32

Ik moest een keer gevaarlijk doen, om aan bloemen te komen. Ik was in Alhoesima, waar ze niet eens een bloem te koop hebben. Dus moest ik in een streng beveiligde park bloemen stelen. Gelukkig was het donker in dat park waardoor ik ongemerkt de bloemen kon stelen. Hahaha :D wat jullie meisjes ons allemaal aan doen :D

Lady_moi
31-07-2003, 13:33
dat hebt ge al es verteld

mocromagic
31-07-2003, 13:34
Origineel gepost door praatjes Ik moest een keer gevaarlijk doen, om aan bloemen te komen. Ik was in Alhoesima, waar ze niet eens een bloem te koop hebben. Dus moest ik in een streng beveiligde park bloemen stelen. Gelukkig was het donker in dat park waardoor ik ongemerkt de bloemen kon stelen. Hahaha :D wat jullie meisjes ons allemaal aan doen :D en ik zit nog steeds op me rozen te wachten..... :verdriet:

praatjes
31-07-2003, 13:40
Origineel gepost door mocromagic en ik zit nog steeds op me rozen te wachten..... :verdriet: hahah :D ik stuur jou geen bloemen op, er zit toch risico aan vast dat je vader ze aantreft, dan moet ik meteen om jouw hand komen vragen, nee we doen het anders. :)

Lady_moi
31-07-2003, 13:40

Origineel gepost door praatjes Ik moest een keer gevaarlijk doen, om aan bloemen te komen. Ik was in Alhoesima, waar ze niet eens een bloem te koop hebben. Dus moest ik in een streng beveiligde park bloemen stelen. Gelukkig was het donker in dat park waardoor ik ongemerkt de bloemen kon stelen. Hahaha :D wat jullie meisjes ons allemaal aan doen :D oja nog iets DIEF!

praatjes
31-07-2003, 13:43
Origineel gepost door Lady_moi oja nog iets DIEF! Ik verschil niet veel, van andere Marokkanen. Wij Marokkanen zijn allemaal dieven. haha :)

praatjes
31-07-2003, 13:45
Origineel gepost door snakeswannabite ahhhhhhh meskienet.....heeft die domme belg weeer aand8 nodig......mensen geef het haar niet :lekkerpuh Jouw nickname doet mijn bang worden, en jouw avatar ook. Maak je altijd mensen bang? :)

Lady_moi
31-07-2003, 13:45
Origineel gepost door snakeswannabite ahhhhhhh meskienet.....heeft die domme belg weeer aand8 nodig......mensen geef het haar niet :lekkerpuh meskienet? ge kunt geen nederlands en ook geen marokaans damn nogmaals talk to my hand

Lady_moi
31-07-2003, 13:48
Origineel gepost door praatjes Ik verschil niet veel, van andere Marokkanen. Wij Marokkanen zijn allemaal dieven. haha :) da zegge nl'ers

Lady_moi
31-07-2003, 13:50
liFe wayo hmara zwijgt ne keer

BENTGHATAR
31-07-2003, 13:50
Origineel gepost door praatjes Ik verschil niet veel, van andere Marokkanen. Wij Marokkanen zijn allemaal dieven. haha :) Ik ben een marokkaan.........maar geen dief................dus niet alle marokkanen zijn dieven........... :rolleyes: :)

praatjes
31-07-2003, 13:54
Origineel gepost door BENTGHATAR Ik ben een marokkaan.........maar geen dief................dus niet alle marokkanen zijn dieven........... :rolleyes: :) Haha :D Je bent geen Marokkaan als je geen dief bent. Jij bent nog lang geen Marokkaan. Je moet je zelf nog ontdekken en leren kennen, en als je dat hebt gedaan dan zeg je schit hey, die praatjes had toch wel gelijk. ;)

BENTGHATAR
31-07-2003, 13:58
Origineel gepost door praatjes Haha :D Je bent geen Marokkaan als je geen dief bent. Jij bent nog lang geen Marokkaan. Je moet je zelf nog ontdekken en leren kennen, en als je dat hebt gedaan dan zeg je schit hey, die praatjes had toch wel gelijk. ;) :giechel: Ewa als het klopt wat je zegt dan hoef ik geen Marokkaan te zijn ..........Ik blijf dan gewoon een Moslima.......... :)

praatjes
31-07-2003, 14:05
Origineel gepost door BENTGHATAR :giechel: Ewa als het klopt wat je zegt dan hoef ik geen Marokkaan te zijn ..........Ik blijf dan gewoon een Moslima.......... :) Ja doe dat, wordt moslima. Maar wij zullen jou altijd voor een Marokkaan zien en een dief. Dat betekent je bent altijd verdacht, onbetrouwbaar, gevaarlijk en slecht.haha :)

Lady_moi
31-07-2003, 14:06

Origineel gepost door praatjes Ja doe dat, wordt moslima. Maar wij zullen jou altijd voor een Marokkaan zien en een dief. Dat betekent je bent altijd verdacht, onbetrouwbaar, gevaarlijk en slecht.haha :) das precies een nederlander die hier aant type is

Pagina's : [1] 2 3 4