Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : politie agent of justitie. HELP

LZN
07-12-2006, 23:12

mensen ik ga inschallah binnenkort trouwen nou zit ik met een probleem,,, mijn verloofde heeft een jaar vast gezeten omdat hij heeft gevochten.. tenminste dat probeert hij mij wijs te maken... ik heb hele andere verhalen op straat gehoord.. ben naar politiebureau gegaan daar wouden ze niks zeggen... is er iemand die me hierbij kan helpen.. iemand die een politie agent kent of iemand die bij justitie werk... aub p.s is account van iemand anders ben zelf een meisje...:confused: :traan1:.

Globi
08-12-2006, 05:45
Dat soort gegevens loskrijgen van politie of justitie is onmogelijk. Als je je toekomstige echtgenoot (blijkbaar) niet op zijn woord geloofd moet je je afvragen of je wel met hem wil trouwen. Je kan ook aan hem vragen zelf een officiele uitdraai aan te vragen bij justitie..........

Oussie87
08-12-2006, 11:30
mensen ik ga inschallah binnenkort trouwen nou zit ik met een probleem,,, mijn verloofde heeft een jaar vast gezeten omdat hij heeft gevochten.. tenminste dat probeert hij mij wijs te maken... ik heb hele andere verhalen op straat gehoord.. ben naar politiebureau gegaan daar wouden ze niks zeggen... is er iemand die me hierbij kan helpen.. iemand die een politie agent kent of iemand die bij justitie werk... aub p.s is account van iemand anders ben zelf een meisje...:confused: :traan1: He ik zit zelf bij de politie, maar niemand gaat je die informatie geven over wat je verloofde heeft gedaan. het is tussen jullie dat hij de waarheid spreekt.

dolfijn1977
08-12-2006, 13:10
mensen ik ga inschallah binnenkort trouwen nou zit ik met een probleem,,, mijn verloofde heeft een jaar vast gezeten omdat hij heeft gevochten.. tenminste dat probeert hij mij wijs te maken... ik heb hele andere verhalen op straat gehoord.. ben naar politiebureau gegaan daar wouden ze niks zeggen... is er iemand die me hierbij kan helpen.. iemand die een politie agent kent of iemand die bij justitie werk... aub p.s is account van iemand anders ben zelf een meisje...:confused: :traan1: Gewoon iemand anders zoeken, Deze jongen is niet goed bezig, Meid denk aan je toekomst, Trouwens wat doet jouw vriendje ?

xhayatjuhx
08-12-2006, 13:15

ag joh wat maakt uit wat ie heeft geflikt als t erg ws dan sat ie nog vast of niej trouw gewoon en heb een fyne tyd:D

Hindia
08-12-2006, 13:37
Ten eerste,waarom ga je met iemand trouwen die je de waarheid zelf al niet zegt en je ook nog eens voor schut zet door alle verhalen op straat.En nog belangrijker,voor een''simpele vechtpartij''moetb je geen jaar zitten,dus er zit zeker iets meer achter.En bij justitie hoef je het niet na te vragen,want justitie verstrekt geen informatie aan derden.Succes!

Oussie87
08-12-2006, 14:21
Ten eerste,waarom ga je met iemand trouwen die je de waarheid zelf al niet zegt en je ook nog eens voor schut zet door alle verhalen op straat.En nog belangrijker,voor een''simpele vechtpartij''moetb je geen jaar zitten,dus er zit zeker iets meer achter.En bij justitie hoef je het niet na te vragen,want justitie verstrekt geen informatie aan derden.Succes! goed gezegd. deze jongen heeft waarschijnelijk een ambetnaar in elkaar geslagen, heeft ie zo een lange straf gekregen. want voor een normale vechtpartij zit je maximaal 3 maanden!

xhayatjuhx
08-12-2006, 14:21
als je alle verhalen van de straat sou geloven dan sou het ook egt slegt gaan mense lulle tegwoordig uit hun nek

HoneyBee
08-12-2006, 16:52
Zeg hem gewoon dat hij schriftelijk aan moet tonen dat hij vastzat doordat hij had gevochten.

Z_A_Z
09-12-2006, 19:21
mensen ik ga inschallah binnenkort trouwen nou zit ik met een probleem,,, mijn verloofde heeft een jaar vast gezeten omdat hij heeft gevochten.. tenminste dat probeert hij mij wijs te maken... ik heb hele andere verhalen op straat gehoord.. ben naar politiebureau gegaan daar wouden ze niks zeggen... is er iemand die me hierbij kan helpen.. iemand die een politie agent kent of iemand die bij justitie werk... aub p.s is account van iemand anders ben zelf een meisje...:confused: :traan1: wat zullen ze daar hebben gelachen .......

m1sssiham
09-12-2006, 20:00
wat zullen ze daar hebben gelachen ....... Precies wat ik dacht.. Wat Maf dat je dat doet ...

N.N.
10-12-2006, 14:44
vraag hem naar zijn veroordeling op papier. Laat hij dat niet zien of blijkt dat hij jou maar wat heeft wijsgemaakt dan is de keuze aan jou. Ik zou het wel weten!! -. RENNEN !!!!