Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je man heeft een SOA

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
31-07-2003, 10:56

Hai dames. Kzat er net aan te denken, dat heel veel van ons waarschijnlijk een ontmaagde man trouwen.. Maar straks heeft hij onveilig sex gehad en wat opgelopen.. Dan kan je besmet raken (zonder dat je het hoeft door te hebben) en dat is op zijn zachts gezegd niet echt tof.. De moeder van een goede vriendin van me is dit overkomen.. en ik moest er weer aan denken , dus vond ik het een goed idee om er een topic over te openen! Ik wacht op reacties....

ChaChie
31-07-2003, 10:59
Pff... Ik zou mijn verloofde er eerlijk na vragen en tegen hem zeggen dat als hij zonder condoom een meisje heeft gehad:(....zich helemaal op alles moet laten testen!!....Ik ga echt mijn gezondheid niet riskeren...:(

Safia21
31-07-2003, 11:03
Voor dat we zijn gaan trouwen hebben we beiden een gezondheidsverklaring bij de huisarts gehaald (ook al hebben we beiden geen sex gehad voor het huwelijk) , het consulaat vroeg hier ook om Liefs Safia

Safia21
31-07-2003, 11:41
maar meestal is er toch nog iets aan te doen, als je er vroeg bij bent?? Ja met mijn man heb ik echt gebofd!! Liefs Safia

Gizlane
31-07-2003, 12:28

Ik was voor mijn man ook de eerste alhamdoelilach, Het is zeker erg als je trouwt met iemand die dat heeft, ik vind dat de man het gewoon eerlijk aan zijn vrouw moet vertellen voordat ze gemeenschap hebben

Shirin
31-07-2003, 12:38
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Je man zou het je gewoon moeten vertellen en zeggen dat hij onveilige gemeenschap heeft gehad... En het is inderdaad wel beter als je allebei een gezondheids verklaring bij de arts haalt Ik vind het heel erg wat er is gebeurd met je vriendin haar moeder!! maar heeft die moeder een erge sao opgelopen?? En is ze genezen? Ik hoop dat alles goed met haar gaat Beslamma shirin

Shirin
31-07-2003, 12:40
typfout sao = SOA sorry

lahcen_29
31-07-2003, 18:43
Tazz 3la bulshitt een persoon die geen sexueel contact heeft gehad kan die SOA net zogoed oplopen heb ik me laten vetellen dus ????

ChaChie
31-07-2003, 18:52
Origineel gepost door lahcen_29 Tazz 3la bulshitt een persoon die geen sexueel contact heeft gehad kan die SOA net zogoed oplopen heb ik me laten vetellen dus ???? hahahha die is nieuw... dat is echt onzin het heet niet voor niets een SEXUEEL OVERDRAAGBARE AANDOENING?

Soefy
31-07-2003, 20:32
Origineel gepost door lahcen_29 Tazz 3la bulshitt een persoon die geen sexueel contact heeft gehad kan die SOA net zogoed oplopen heb ik me laten vetellen dus ???? jij hoort teveel in de wandelgangen..:D

achie25
01-08-2003, 16:01
Origineel gepost door Jalilah Hai dames. Kzat er net aan te denken, dat heel veel van ons waarschijnlijk een ontmaagde man trouwen.. Maar straks heeft hij onveilig sex gehad en wat opgelopen.. Dan kan je besmet raken (zonder dat je het hoeft door te hebben) en dat is op zijn zachts gezegd niet echt tof.. De moeder van een goede vriendin van me is dit overkomen.. en ik moest er weer aan denken , dus vond ik het een goed idee om er een topic over te openen! Ik wacht op reacties... Is het tegenwoordig niet zo dat je voor je je huwelijkscontract mag tekenen, je eerst een gezondheidsverklaring moet overhandigen waarin dit soort dingen ook in voorkomen?

Safia21
01-08-2003, 17:07
Origineel gepost door achie25 Is het tegenwoordig niet zo dat je voor je je huwelijkscontract mag tekenen, je eerst een gezondheidsverklaring moet overhandigen waarin dit soort dingen ook in voorkomen? Dat is inderdaad zo Achie, maar niet elk consulaat schijnt erna te vragen bij mijn man en ik hebben ze het wel gevraagd Liefs Safia

laydeeh2die4
19-08-2003, 16:30
Origineel gepost door achie25 Is het tegenwoordig niet zo dat je voor je je huwelijkscontract mag tekenen, je eerst een gezondheidsverklaring moet overhandigen waarin dit soort dingen ook in voorkomen? ewa is wel goed als ze dat doen want er lopen volgens mij tog wel een aantal rond die niet aan die ziektes denken enzo..

Atlas_Gebergte
19-08-2003, 16:37
Sallaam ik ben dit jaar getrouwd, maar bij mij hebben ze niet gevraagd naar die verklaring. Ik weet hamdoulillah zelf dat mijn man niks heeft opgelopen, maar ik begrijp het wel van de meiden dat ze willen dat hun man eerst zich gaat testen. Wa Sallaam Alikoum

JETLI
26-09-2003, 23:13

Zolang jullie mannen zich niet hebben laten testen...kun je niet zeggen ...ik weet zeker dat hij niets heeft. Sterker nog...hij weet het zelf niet! En dan bedoel ik natuurlijk de mannen die sexueel actief zijn geweest voor het huwelijk. En vergeet een ding niet....bij ***** sex, zonder de echte daad te doen kun je ook besmet worden. Dus een condoompje gebruiken is heel goed maar niet voldoende. Groetjes, JETLI

Pagina's : [1] 2 3 4