Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ziana's Al-Hoceima

moslima21
07-12-2006, 20:06

Wie o wie kent ziana's in Al-Hoceima? Graag tel.nrs. erbij. Shoukran Bezaf Moslima

xxrachidaxx
10-12-2006, 00:16
ik ken er een ma vraag me nie hoe ze heet waar haar winkeltje ligt. ik weet alleen dat ze het goed kan en mooie kleding heeft. ze had een dochter die samen met haar werkte maar haar dochter is vorig jaar gestorven. allahirhamha. mischien als je het aan iemand vraagt dat ze je kunnen helpen.

xxrachidaxx
10-12-2006, 00:17
ahahah aan mijn reactie heb je niet zo veel k heb geen nummer maar ik denk wel dat meerdere mensen haar kennen in alhoceima geloof me ze s echt goed.

anisanisa
10-12-2006, 14:03
Ziana wafa is 1 van de beste mn zus heeft haar ook gehad ziana anissa is ook goed maar je hoort veel verhalen over haar dat ze best streng is en dat ze weleens een bruidje heeft geslagen (Allahoe a3lem)ik weet niet of anissa nog in alhoceima is want een paar jaar terug had ze last van haar rug en was toen naar frankrijk gegaan, Ik kan je wel helpen aan het nummer van wafa ik zal het aanme zus vragen en dan plaats ik m hier! voor de rest vind ik de negaffas in alhoceima echt 3x niks vooral de makeup is echt afschuwlijk lelijk,je word helemaal wit gemaakt en daarna worden je wangetjes roze gemaakt:maf2:

Yas_Min
10-12-2006, 14:23

Ziana wafa is 1 van de beste mn zus heeft haar ook gehad ziana anissa is ook goed maar je hoort veel verhalen over haar dat ze best streng is en dat ze weleens een bruidje heeft geslagen (Allahoe a3lem)ik weet niet of anissa nog in alhoceima is want een paar jaar terug had ze last van haar rug en was toen naar frankrijk gegaan, Ik kan je wel helpen aan het nummer van wafa ik zal het aanme zus vragen en dan plaats ik m hier! voor de rest vind ik de negaffas in alhoceima echt 3x niks vooral de makeup is echt afschuwlijk lelijk,je word helemaal wit gemaakt en daarna worden je wangetjes roze gemaakt:maf2: :lol:

anisanisa
10-12-2006, 21:54
:lol: :hihi: wollah dat is mij echt verteld,ze sloeg haar omdat het bruidje steeds begon te huilen nadat de negaffa haar make up goed had gedaan,bruidje was echter best emotioneel en moest dus steeds huilen,tja en toen sloeg ze haar:zweep:

Freaky_Beauty
10-12-2006, 22:27
Ik heb net Ouidad en Sarah van Brussel aan de lijn gehad omdat ik ze graag wilde hebben voor in Tetouan... Maar ze vertelde me dat ze alleen in Al Hoceima werkten... Dus misschien ook iets voor jou: 0473/ 49 35 05 of 0475/20 4616 EN 02/520 48 40 (Heb alleen Sarah aan de lijn gehad. Ouidad zit momenteel in Marokko) Ouidad levert prachtig werk!

Anissatjeuhhhhh
14-07-2008, 19:39
huren die zianas ook caftans uit (gewonen caftans eh niet voor bruid ofso) ik had gehoord van wel maar hebben ze miie caftans al iemand weet tell me