Bekijk originele versie : Gezocht: sportschool voor dames in Amsterdam
Saloua1978
07-12-2006, 16:42
Ik weet, er was hier ooit een topic over maar die kan ik niet meer vinden.
Ik ben op zoek naar een goeie sportschool voor dames. Het liefst in de burrt van Amsterdam Osdorp. Kent iemand een goeie?
Het moet in ieder geal geen saaie en armoedige uitrusting hebben.
Alvast mijn dank dames!!
Mosowira
07-12-2006, 16:59
MTB en ik sporten bij BodyGymOsdorp
Saloua1978
07-12-2006, 17:06
Long Time No See...
Hee Safia!! Da's idd lang geleden, ben een beetje druk vandaar dat ik hier niet meer vaak ben.
Hoe is het met jou en je meiden??
Mijn kleine gaat vanaf januari naar de pspz en heb dan weer wat meer tijd voor mezelf en wil dan gaan sporten om alles weer wat strakker te krijgen.
mother_to_be
07-12-2006, 17:06
ja we moeten weer aan de slag mos....
pffff, zondag!!!!!!!!!!!!!!
Saloua1978
07-12-2006, 17:07
MTB en ik sporten bij BodyGymOsdorp
Thanks Meid, heik ga meteen even kijken
Mosowira
07-12-2006, 17:09
ja we moeten weer aan de slag mos....
pffff, zondag!!!!!!!!!!!!!!
Kben vanaf vorige week niet meer geweest
ZOndag ben ik dr.. maar wel vroeg
Saloua1978
07-12-2006, 17:11
Mosowira, kep even gekeken maar die site is zo onoverzichtelijk.
Ik wil m.n. in de ochtend gaan. Wat doe jij daar zoal? En is het fitnissen daar ok? Goede begeleiding enzo?
Ik zag bij een andere sportschool dat ze ook aan spinning deden en yoga heel veel dingen eigenlijk maar ja wel het dubbele wua prijs. Ze zitten alleen niet echt de buurt maar bij admiraal..
Mosowira
07-12-2006, 17:14
Mosowira, kep even gekeken maar die site is zo onoverzichtelijk.
Ik wil m.n. in de ochtend gaan. Wat doe jij daar zoal? En is het fitnissen daar ok? Goede begeleiding enzo?
Ik zag bij een andere sportschool dat ze ook aan spinning deden en yoga heel veel dingen eigenlijk maar ja wel het dubbele wua prijs. Ze zitten alleen niet echt de buurt maar bij admiraal..
Eerste paar keer wordt je begeleid. Wat is je doel? Ze maken dan n lijst op met oefeningen die je moet doen. Je kunt je ook tijdens de vrouwenuren inschrijven voor BBB en wat andere dingen.. kweet t neit uit me hoofd.
mother_to_be
07-12-2006, 17:17
het is geen luxe sportschool he..... maar is wel een goeie...
als je wilt word je begeleid, dan houd ze zich alleen met jouw bezig... het is niet zo duur..
je kan steps, shape, bbb doen.. er staat een rooster op de site..
ik ben tevreden daar...
Mosowira
07-12-2006, 17:18
het is geen luxe sportschool he..... maar is wel een goeie...
als je wilt word je begeleid, dan houd ze zich alleen met jouw bezig... het is niet zo duur..
je kan steps, shape, bbb doen.. er staat een rooster op de site..
ik ben tevreden daar...
Weet je nog eerste keer BBB.. NOOIT MEER
blauwtje2
07-12-2006, 17:40
er is 1 in slotermeer, het is pas open,
Alipagu sport centre
A.Haspelsstraat6/1
www.alipagusports.nl
deze is duurder dan die van osdorp,je hebt wel veel meer....en een sauna
Probeer het eens bij healtcenter, bij het sloterparkbad.
Daar hebben ze beneden fit4ladies.
Saloua1978
07-12-2006, 17:52
Thanks blauwtje!
Ik kan alleen geen rooster vinden op hun site van de trainingen. In het rooster staat alleen wanneer het "voor vrouwen" is.
Maar ik denk dat ik voor volgende week een afspraak daar ga maken om eens een kijkje te nemen. Lekker in de buurt.
Sport jij daar ook?
blauwtje2
10-12-2006, 13:34
Thanks blauwtje!
Ik kan alleen geen rooster vinden op hun site van de trainingen. In het rooster staat alleen wanneer het "voor vrouwen" is.
Maar ik denk dat ik voor volgende week een afspraak daar ga maken om eens een kijkje te nemen. Lekker in de buurt.
Sport jij daar ook?
nog niet:D , ik heb alleen folders gehaald met info...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.