Bekijk originele versie : Dipje
Hoi dames
Wie heeft dat ook?
Ik zit de laatste tijd vaak in een dipje.
Veel dingen die ik anders had willen doen in mijn leven.
Je wederhelft missen. Niemand hebben die je effe kan knuffelen en effe kan oppeppen.
Wat te doen:(.......
Robericht
07-12-2006, 16:46
Hoi dames
Wie heeft dat ook?
Ik zit de laatste tijd vaak in een dipje.
Veel dingen die ik anders had willen doen in mijn leven.
Je wederhelft missen. Niemand hebben die je effe kan knuffelen en effe kan oppeppen.
Wat te doen:(.......
Aaaaaaah het is maar een dipje, na een dip volt altijd zonneschijn.
Hebben alle vrouwen:goedzo:
Estee_Lauder
07-12-2006, 16:47
Iedereen heeft wel 'ns een dipje. Maar duurt jouw dipje langer dan een paar dagen, dan is het meer dan een dipje...Wat zit je precies dwars?
Lady_Arif
07-12-2006, 16:50
Het weer heeft er ook mee t emaken ,meid
doe leuke dingen.
geef je kamer een fris kleurtje.
Beloon jezelf af en toe met iets leuks
ga gezellig weg met een vriendin ofzo.
gewoon leuke dingen doen,dan heb je geen tijd om zielig in een hoekje te kruipe en na te denken over alles wat er is misgelopen in je leven
Je moet zo denken,alles wat er in je leven is gebeurd heeft een reden..niets is zomaar.Allah belast niemand boven zijn macht,hij de Allerhoogste heeft alleen het beste voor met zijn dienaren.
Doe regelmatig dua..er zijn verschillende du3a's tegen verdriet,angst kwelling,doe extra gebeden en incha allah zal de qoran een vorm van verlichting kunnen bieden voor je hart.
Geen zorgen..alles komt goed.Piekeren is niet nodig.
Wees niet bedroefd...Inna Allah m3a sabirien
Noa_Woman
07-12-2006, 17:34
ik kom uit dip tijd
en ik weet het medicijn ervoor
Aaaaaaah het is maar een dipje, na een dip volt altijd zonneschijn.
Hebben alle vrouwen:goedzo:
Dit klopt maar soms wordt ik er:( van.(alhamdoelillah)
Iedereen heeft wel 'ns een dipje. Maar duurt jouw dipje langer dan een paar dagen, dan is het meer dan een dipje...Wat zit je precies dwars?
Heb een hele lange dip gehad(overspanning/depressie) maar ben daar alhamdoelillah uitgekomen.
Maar ben telkens bang om er weer terug in te vallen.
Veel dingen zitten me dwars...........maar stort me maar op mijn werk en hoop zo geen tijd te hebben om na te denken
Het weer heeft er ook mee t emaken ,meid
doe leuke dingen.
geef je kamer een fris kleurtje.
Beloon jezelf af en toe met iets leuks
ga gezellig weg met een vriendin ofzo.
gewoon leuke dingen doen,dan heb je geen tijd om zielig in een hoekje te kruipe en na te denken over alles wat er is misgelopen in je leven
Je moet zo denken,alles wat er in je leven is gebeurd heeft een reden..niets is zomaar.Allah belast niemand boven zijn macht,hij de Allerhoogste heeft alleen het beste voor met zijn dienaren.
Doe regelmatig dua..er zijn verschillende du3a's tegen verdriet,angst kwelling,doe extra gebeden en incha allah zal de qoran een vorm van verlichting kunnen bieden voor je hart.
Geen zorgen..alles komt goed.Piekeren is niet nodig.
Wees niet bedroefd...Inna Allah m3a sabirien
Ik heb weinig vriendinnen meer. De meeste zijn getrouwd en wonen ergens anders. Heb zoiezo weinig vrije tijd.
Alhamdoelillah alles komt van Allah(swt)
:kus:
fadoua24
07-12-2006, 19:44
hee meid heb je af en toe behoefte om te praten of wat dan ook pm me maar.misschien heb je daar wat aan.inshallah komt het goed meid
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.