Bekijk originele versie : Borstkanker.
HijaabDragende
07-12-2006, 15:56
http://www.markforlife.nl/
Een heel belangrijk onderwerp op dit moment!:)
En ook jij, zorg ervoor dat je er vroeg bij bent, voordat het te laat is.
Allah Jehfad.
El_7nina
07-12-2006, 16:07
weet je wat het rare is, als je als jong iemand bij de huisarts komt, van ik wil een bortskankeronderzoek doen, dan kijken ze je gelijk raar aan.
tenminste in mijn geval dan. (
Ik ben sindsdien nooit meer naar de huisrts geweest en het is nu ongeveer 3 jaar geleden :(
heeft er iemand ook slechte ervaringen met huisartsen die je niet eens serieus nemen?
Pearl_of_Rif
07-12-2006, 16:26
Ik hou mijn profielwerkstuk over borstkanker :)
HijaabDragende
08-12-2006, 10:02
weet je wat het rare is, als je als jong iemand bij de huisarts komt, van ik wil een bortskankeronderzoek doen, dan kijken ze je gelijk raar aan.
tenminste in mijn geval dan. (
Ik ben sindsdien nooit meer naar de huisrts geweest en het is nu ongeveer 3 jaar geleden :(
heeft er iemand ook slechte ervaringen met huisartsen die je niet eens serieus nemen?
Dit heb ik inderdaad wel vaker gehoord. Ik ben zelf niet iemand die snel naar de huisarts gaat.
Maar je kan ook een t-shirt bestellen via die link, en dan kan je één keer per maand jezelf controleren. Erg handig!
HijaabDragende
08-12-2006, 10:05
Ik hou mijn profielwerkstuk over borstkanker :)
Heel goed! Het is ook een actueel onderwerp!
Ik ben dit helaas vaak tegengekomen in mijn omgeving, mensen die lijden aan borstkanker (Allah ej shafiehoem). Daarom is het belangrijk om mensen goed in te lichten hierover en jezelf te laten testen. Daarom erg goed dat je het bespreekt voor de klas!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.