Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help.mijn Zus Ging Om Met Een Niet-moslim.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

LZN
04-07-2002, 15:07

mijn zus was zo vroeger godsdienstig en vroom.Ze was altijd de lievelingskind van mijn ouders.we zijn met 2 thuis.en zij is de jongste. Eergisteren bleek dat ze een relatie had met een jongen.een kafir.Mijn mama en papa zijn geshokeerd geweest.We hebben dat helemaal nooit verwacht van haar.We dachten dat ze nooit met jongens praat en dat ze voorbeeldig was.Nu blijkt het niet zo.Mijn papa is zo woedend.nee hij gaat haar niet slaan.dat heeft hij ook nooit gedaan.Hij gaat nog met haar spreken.ik kan het nog altijd niet geloven dat ze het gedaan heeft.ze is nu maar 14 jaar oud.Mijn papa heeft naar die jongen gebeld en tegen hem gezegd INDIEN HIJ NOG EENS 1KEER CONTACT HEEFT MET MIJN ZUS DAT HIJ HEM GAAT VERBRANDEN.WAT MOET IK DOEN MET DIE KAFIR????????IK BEN HAAR 19 JARIGE BROER.BESLAMA.

pannenkoek
04-07-2002, 15:17
awiliiiii..............ik zou 'm slopen, heb ik namenlijk ook gedaan, en zeker nu je zusje nog zo jong is (makelijke prooi ). SLOPEN DIE HANDEL !!!!

Dida
04-07-2002, 15:37
Origineel gepost door AARON ja ik ben haar broer. en we waren altijd voorbeeldige kinderen.dus niet die typische mrokaantjes op straat. die jongen is 16 jaar oud oh wat ERGGG nu is jou zusje ook net als die TYPISCHE MAROKKAANEN DIE OP STRAAT ZIJN !!!!! echt VRESELIJK GEWOON !!!!!!!!!!!!!! Gelukkig loop ik niet zo VAAK op straat anders zou ik ook `TYPISCH MAROKKAANS`zijn ! Ciao Baby ;)

Cina
04-07-2002, 15:40
Met beide een gesprek aangaan, dat is het beste.

DintelOx
04-07-2002, 15:44

SLOPEN KAPOT MAKEN!!! DOODMAKEN DESTROY KILL ATTACK VERNIETIGEN OF IETS IN DIE TREND DE KEUS IS AAN JOU HAHA...

Cina
04-07-2002, 15:45
Origineel gepost door elmarocani wat heeft dat voor een nut?? het zijn nog kindjes maar hoor!!!   Met ze praten is het minste wat je kunt doen. wat wou jij dan doen? Gelijk beiden in elkaar slaan of zo? Dan heb je kans dat je haat oproept en ja...dan ben je nog verder van huis!

pannenkoek
04-07-2002, 15:47
Origineel gepost door DintelOx SLOPEN KAPOT MAKEN!!! DOODMAKEN DESTROY KILL ATTACK VERNIETIGEN OF IETS IN DIE TREND DE KEUS IS AAN JOU HAHA... ewa dintelox je bent WURGEN nog vergeten. alles OKE nog daarzo :zwaai:

DintelOx
04-07-2002, 15:48
stel jezelf eerst de vraag, op welke manier gingen ze met elkaar om? maar zo ie zo kapot slaan zal hem afschrikken en hij komt nooit meer in de buurt van je zusje hahah i have seen the resultssssss

DintelOx
04-07-2002, 15:49
EEEEENNNNNNNNNNNNNNNEE WURGEN WURGEN WURGEN!!! pannekoekkie jongen alles chill daaro

Cina
04-07-2002, 15:49
Origineel gepost door pannenkoek ewa dintelox je bent WURGEN nog vergeten. alles OKE daarzo :zwaai:    :maf2:

DintelOx
04-07-2002, 15:51
wat denk je dat ze deden haha HANDJE VASTHOUDEN natuurrrlijk...................

pannenkoek
04-07-2002, 15:53
Origineel gepost door elmarocani heeeeeeee mensen hij is niet meer online!!!!!!!!!!!! waar zou hij dan zijn????????????? :D jahhh........wat denk je, hij is die jongen gaan opzoeken.

akriempie
04-07-2002, 16:01
wollah jullie zijn echt erg deze jongen zit duidelijk met een serieuze probleem waar hij echt mee zit en wat doen jullie vragen hoe ver ze gaan waar slaat dat op als je niks zinnigs te melden hebt zoek dan een andere topic ofzo en als je zelf ook een zusje hebt zeg dan al helemaal niks en ik snap niemand mag aan je zusje komen dat begrijp ik maar zo als je ziet het gebeurt de vraag is wat kan je er aan doen en dat was zijn vraag mischien dat het niet duidelijk was ofzo maar hoop dat het nu wel duidelijk is ik vind het echt zielig voor die jongen maar zelf denk ik dat het nog onschuldig is vanuit allbei de kanten en met slaan ofzo los je het echt niet op gewoon praten maar ze is 14 duidelijk een vorm van puberen komt echt wel goed inchaallah :zwaai:

nootje
04-07-2002, 16:05
sssoooo errug insha'allah komt alles goed met ze, praat anders gewoon met je zusje en ik hoop echt voor jou en je ouders en voor je zusje dat alles weergewoon wordt!!! thalla fi rasek!!! beslama :zwaai: naoual

Dida
04-07-2002, 16:08

15/16 jarige van nu.. zijn al ver.. heel ver.. ze hebben SEXS !!!!!! ERG HE ! Ciao Baby ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8