Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : SALARISVERHOGING??? per januari 2007

Pagina's : [1] 2

farida22
07-12-2006, 14:43

wie krijgen er per 1 januari salarisverhoging? En hoeveel is dat. Vorig jaar hadden ze 50 euro BRUTO maar gegeven en binnenkort laten ze weten hoeveel we komend jaar krijgen

Shereen23
07-12-2006, 14:43
nou ik wil 400 bruto omhoog...dus ik ga effe onderhandelen als ik dit niet krijg!

farida22
07-12-2006, 14:57
jawel een collega had 250 ineenkeer gehad. kan best hoor. als ze al die tijd onderbetaald was kunnen ze dat wel doen of als ze haar nodig hebben

sihamkleuter
07-12-2006, 14:58
wij krijgen ok standaard ongeveer 80 euro bruto erbij. Daarnaast krijgen we eindejaarsuiterking. En dit jaar zullen er ook een aantal gratificaties gegeven worden . ik hoop dat ik erbij zit. Los daarvan heb ik salarisverhoging gevraagd, omdat mijn productie erg hoog is en ik recent een opleiding heb afgerond. ben benieuwd of ik wat ga krijgen

farida22
07-12-2006, 14:58

5 procent? ff berekenen dan krijg ik zo rond de 100 euro is wel beter dan die standaard 50 euro!

farida22
07-12-2006, 15:01
dames laten we met zn allen 100 euro vragen?? ik wil minimaal 100 euro bruto

Islam4You
07-12-2006, 15:02
salarisverhoging :moe: Lijkt of ik de enige ben die niet werkt :hihi:

achermijnpc
07-12-2006, 15:03
Bij ons werkt dat anders, bij elk jaar dat je hier werkt krijg je verhoging. Ik begin na mijn verlof met een nieuwe functie plus dan ben ik hier een jaar, ik weet echt niet wat ik moet vragen pfff :moe:

Tomb_Raider
07-12-2006, 15:09
Je kunt het gewoon doen hoor als jij vind dat je 400 euro bruto wil hebben dan moet je dat gewoon durven vragen is niks mis mee.... Ik ga per 1 januari inshallah 300 euro bruto omhoog..................... Nee heb je JA kun je krijgen toch?

achermijnpc
07-12-2006, 15:12
amp.. gewooon brutaaal zijn en een hoog bedrag zeggen!!! daarna kunnen jullie afdingen.. als jij gelijk zegt!! maakt niet uit!! denk je dat ze je veel geven?!! no no! Jah dat zei mijn man ook, hij zei je moet zeggen jullie willen me toch zo graag iwa ik wil zoveel klaar :hihi: maar ik ben iemand ik denk nee zeker gaat ze nee zeggen en dan durf ik het niet te vragen :hihi: Ik weet niet wat te vragen echt, zij hebben me zelf gevraagd voor de andere functie, deze bevalt me wel hoor elke dag mnl en msn :hihi: maar ja een hogere salaris is ook leuk :banana:

Tomb_Raider
07-12-2006, 15:18
ik begrijp wat je bedoelt toen ik net begon te wereken.. zeiden ze ook wat verwacht van je salaris.. ik zooo als een EZELIN!!! Pff maakt me niet uit.. alles is goed .. als ik er nu aan denk:moe: :moe: :moe: Maar met mijn huidige functie weet ik WEL beter!!!! wallah als ik weer een interview heb.. is eerste wat ze me vragen.. ja en wat verdient het? ik verwacht zeker 2200 euro?!! Nee? ok dan NIET!! echt zooo... en ik :hihi: jaaaa maak tniet uit wat ik verdien!!! Tfouuuu 3laa mongool! Intervieuw hahah:maf2: De eerst volgende keer vraag je mooi 2200 euro en dan niet voor 40 maar voor 36 uur;)

achermijnpc
07-12-2006, 15:19
ik begrijp wat je bedoelt toen ik net begon te wereken.. zeiden ze ook wat verwacht van je salaris.. ik zooo als een EZELIN!!! Pff maakt me niet uit.. alles is goed .. als ik er nu aan denk:moe: :moe: :moe: Maar met mijn huidige functie weet ik WEL beter!!!! wallah als ik weer een interview heb.. is eerste wat ze me vragen.. ja en wat verdient het? ik verwacht zeker 2200 euro?!! Nee? ok dan NIET!! echt zooo... en ik :hihi: jaaaa maak tniet uit wat ik verdien!!! Tfouuuu 3laa mongool! :moe: Zo ben ik ook man, elke keer dat ik sollicteer voor iets anders en ze vragen naar mijn salaris dan zeg ik ik wil hoger dan mijn vorige functie, dan geven ze me bv 50 bruto extra dan ben ik zo blij :maf: maar nu ik heb gezien hoe graag ze me hier willen hebben wil ik echt een hoge bedrag vragen maar ik denk waar ligt de grens wat ben niet zo. :moe: Iedereen vraagt hier na 6 maanden verhoging en sommige kregen het en andere weer niet en ik dacht ach ik krijg het toch niet :jammer: dus waarom vragen , ik heb klappen nodig man :maf2:

Tomb_Raider
07-12-2006, 15:20
Jij hebt zeker klappen nodig, en harde ook!!! Vraag gewoon, al die hollanders zeuren om de 3 maanden om meer, waarom jij niet? Durf het gewoon niet schoten is altijd mis lieverd!

achermijnpc
07-12-2006, 15:21
Jij hebt zeker klappen nodig, en harde ook!!! Vraag gewoon, al die hollanders zeuren om de 3 maanden om meer, waarom jij niet? Durf het gewoon niet schoten is altijd mis lieverd! tjah nu is het te laat, ga zo op verlof en mijn eerste 6 maanden zijn al om :moe: maar weet het wel voor de volgende keer :jammer:

Tomb_Raider
07-12-2006, 15:24

tjah nu is het te laat, ga zo op verlof en mijn eerste 6 maanden zijn al om :moe: maar weet het wel voor de volgende keer :jammer: Als je terug komt van verlof meteen met de deur in huis vallen....:D

Pagina's : [1] 2