Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Continue Last Van Een Harde Buik

liefdevol24
07-12-2006, 13:04

Ik Heb Laatste Tijden Erg Last Van Harde Buik...en Daarmee Bedoel Ik Echt Om De 5min..is Dit Normaal Bij Een Zwangere Vrouw Omdat Het Mijn Eerste Zwangerschap Is...

Robericht
07-12-2006, 13:13
Ik Heb Laatste Tijden Erg Last Van Harde Buik...en Daarmee Bedoel Ik Echt Om De 5min..is Dit Normaal Bij Een Zwangere Vrouw Omdat Het Mijn Eerste Zwangerschap Is... Hi meid, Ik heb er ook best veel last van. Maar dat heb ik grotendeels aan mezelf te danken. Ik luister te weinig naar mijn lichaam. Ik heb een drukke baan en ga altijd maar door totdat het gewoon gaat steken en ik niet meer verder kan. Je moet lekker rustig aan doen en ontspannen. Ik dwing mezelf (eigenlijk doet mijn man dat) om minstens één keer week in bad te gaan en je buik af een toe lekker in te masseren. Ook een goede nachtrust doet wonderen. Wanneer ik goed slaap heb ik de hele dag nergens last van. Sterkte! Ps. Ik krijg mijn url van babybrabbel niet in mijn ondertekening, wat doe ik verkeerd?

liefdevol24
07-12-2006, 13:15
Hi meid, Ik heb er ook best veel last van. Maar dat heb ik grotendeels aan mezelf te danken. Ik luister te weinig naar mijn lichaam. Ik heb een drukke baan en ga altijd maar door totdat het gewoon gaat steken en ik niet meer verder kan. Je moet lekker rustig aan doen en ontspannen. Ik dwing mezelf (eigenlijk doet mijn man dat) om minstens één keer week in bad te gaan en je buik af een toe lekker in te masseren. Ook een goede nachtrust doet wonderen. Wanneer ik goed slaap heb ik de hele dag nergens last van. Sterkte! Ps. Ik krijg mijn url van babybrabbel niet in mijn ondertekening, wat doe ik verkeerd? ik heb zelf ook een drukke baan..maar ik kom wel genoeg aan me nachtrust...maar ik behou toch die harde buik

Robericht
07-12-2006, 13:19
ik heb zelf ook een drukke baan..maar ik kom wel genoeg aan me nachtrust...maar ik behou toch die harde buik Ik heb ook honderden tips gelezen op internet maar er is niet iets wat direct helpt. Bij mij heeft het geholpen om een paar stappen terug te doen. Wens je veel sterkte!:goedzo: