Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : k.u.t. zoekfunctie!!!!!

Generaal_Kadafi
30-07-2003, 23:33

ik haaat dat laat marokko.nl er wat aan doen tiefoessszooi!!! is fokkinggg irritant tering heee je moet toch aan de eisen van de klanten voldoen en we zijn hier klanten of zie ik dat verkeerd!!!! anders ga k gewoon weg van deze site.... en er zullen wel meer volgen zo denk ik... zo is het ook gebeurt bij een ander soortgelijke site... die werd ook amper onbereikbaar elkens en ten moest je in ene keer hel;e omweg maken om ij forums te komen en kijk maar nu bezoekersaantal is drastisch gedaald... beter volgt marokko.nl hun voetspoeren niet!

saidaaatje
30-07-2003, 23:33
Je hebt gesproken:D

MariamaMslma
30-07-2003, 23:37
Origineel gepost door Generaal_Kadafi ik haaat dat laat marokko.nl er wat aan doen tiefoessszooi!!! is fokkinggg irritant tering heee je moet toch aan de eisen van de klanten voldoen en we zijn hier klanten of zie ik dat verkeerd!!!! anders ga k gewoon weg van deze site.... en er zullen wel meer volgen zo denk ik... zo is het ook gebeurt bij een ander soortgelijke site... die werd ook amper onbereikbaar elkens en ten moest je in ene keer hel;e omweg maken om ij forums te komen en kijk maar nu bezoekersaantal is drastisch gedaald... beter volgt marokko.nl hun voetspoeren niet! Ach gut, zocht je mij?? Hier ben ik hoor :D Mellek, ash gesek, skeejn...jallah hdar :kwaad:

miss_nadiaatje
30-07-2003, 23:37
ach generaal heeft zijn hart uitgelucht!!!! wat schattig!!!!

Generaal_Kadafi
30-07-2003, 23:39

Origineel gepost door MariamaMslma Ach gut, zocht je mij?? Hier ben ik hoor :D Mellek, ash gesek, skeejn...jallah hdar :kwaad: ja ik irriteer me aan het feit dat die zoekfunctie wordt uitgeschakeld! ughhhh en ja k heb me hart opgelucht :D

Najmatje
30-07-2003, 23:41
Origineel gepost door Generaal_Kadafi ik haaat dat laat marokko.nl er wat aan doen tiefoessszooi!!! is fokkinggg irritant tering heee je moet toch aan de eisen van de klanten voldoen en we zijn hier klanten of zie ik dat verkeerd!!!! anders ga k gewoon weg van deze site.... en er zullen wel meer volgen zo denk ik... zo is het ook gebeurt bij een ander soortgelijke site... die werd ook amper onbereikbaar elkens en ten moest je in ene keer hel;e omweg maken om ij forums te komen en kijk maar nu bezoekersaantal is drastisch gedaald... beter volgt marokko.nl hun voetspoeren niet! sooo das er uit he :D

MariamaMslma
30-07-2003, 23:43
Origineel gepost door Generaal_Kadafi ja ik irriteer me aan het feit dat die zoekfunctie wordt uitgeschakeld! ughhhh en ja k heb me hart opgelucht :D Waar halen ze het gore lef vandaan...schandalig is het, hoe durfen ze :kwaad: Ik ga slapen,en ik maak even van je topic gebruik om weltrusten te zeggen....oftewel ik verkracht je topic met plezier. :hihi: tsba7 3alla gair allemaal :zwaai:

miss_nadiaatje
30-07-2003, 23:44
verkrachten???? wat lees ik nou? ooohoooooo generaal je moet haar aangeven!!!

Generaal_Kadafi
30-07-2003, 23:46
Origineel gepost door miss_nadiaatje verkrachten???? wat lees ik nou? ooohoooooo generaal je moet haar aangeven!!! zei mag "dat wel :D mense hebbe begrip getoond :D

miss_nadiaatje
30-07-2003, 23:48
ikke mag dan ook he? of niet? :stout:

Trebendo
30-07-2003, 23:52
Hoorde ik daar topic verkrachtte :stout:

Generaal_Kadafi
30-07-2003, 23:52
Origineel gepost door miss_nadiaatje ikke mag dan ook he? of niet? :stout: jij niet of te vragen :D jij hebt vrijstelling

miss_nadiaatje
30-07-2003, 23:55
vrijstelling? wat isse datte? praat allochtonies, ik niet goed nederlands kenne.

Generaal_Kadafi
31-07-2003, 00:00
Origineel gepost door miss_nadiaatje vrijstelling? wat isse datte? praat allochtonies, ik niet goed nederlands kenne. jij mag wel jij gaat voor okeej nou goed :rolleyes: