Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leer Marokko.nl Kennen !

igzeneej
04-07-2002, 13:44

hallo mensen ! ...Ik merk dat het vaak onduidelijkheid bij handelingen op marokko.nl ! ...bijv hoe je plaatjes moet posten , hoe je link maakt , enz enz !! Nu heb ik deze topic geopend om elkaar ermee te helpen !!!

igzeneej
04-07-2002, 13:47
he m issrifia ff een vraagje en als het geen website is hoe moetje het dan plakken, ik heb een foto op mijn pc opgeslagen op my documents en wil hem onder mij n naam of avatar plakken, hoe doe je dat let me know je bent een schat! thanks _________________________________ Alles komt goed aan het eind, zo niet, dan is dat niet het eind! KeNzA

igzeneej
04-07-2002, 13:50
Ik weet het niet !!! ...iemand anders mischien ?

doha
04-07-2002, 13:53
ik wil wel weten hoe je plaatjes zet in een bericht, het lukt mij nooit. :kwaad: en dat maakt mij echt boos. ma3a salama

igzeneej
04-07-2002, 14:03

kijk zoek een plaatje op een website ! ...En dan klik je dat plaatje met je r muisknop aan en drukt kenmerken in ! ...dan zie je daar de URL staan (de website met heel veel erachter) die kopier je of typ je over !!! en dan ga je bij een bericht te posten naar img en dan typ je de URL in dat venstertje !!!

Moderator
04-07-2002, 14:08
Origineel gepost door igzeneej hallo mensen ! ...Ik merk dat het vaak onduidelijkheid bij handelingen op marokko.nl ! ...bijv hoe je plaatjes moet posten , hoe je link maakt , enz enz !! Nu heb ik deze topic geopend om elkaar ermee te helpen !!! Salaam, Hier hebben wij de FAQ voor. We begrijpen dat zelfs daar dingen niet duidelijk uitgelegd zijn. Misschien een idee om hier verandering in te brengen. Iedereen die denkt deze handelingen beter te kunnen uitleggen is van harte welkom dit te melden aan de Moderator of direct naar helpdesk@hidjra.nl (helpdesk@hidjra.nl?subject=MVC FAQ). Ma3a salama, Moderator

missriffia03
04-07-2002, 19:12
sorry ik weet ook niet hoe je dat doet als je een plaatje op je schijf hebt staan lijkt mij om hem daarvan te plaatsen dus openen en het plaatje invoegen, je kunt het proberen beslamma.

blo
04-07-2002, 21:46
Origineel gepost door igzeneej hallo mensen ! ...Ik merk dat het vaak onduidelijkheid bij handelingen op marokko.nl ! ...bijv hoe je plaatjes moet posten , hoe je link maakt , enz enz !! Nu heb ik deze topic geopend om elkaar ermee te helpen !!! HEY IGZENEEJ!! Jij hebt mij vanmorgen maar al te goed geholpen----> JE WEET WAT IK BEDOEL!! En ik ben jou er nog steeds heel erg dankbaar voor!! En ik heb door jou nu marokko.nl zekers veel beter leren kennen. SOUKRAN CYBERBROERTJE!! :zwaai:

Tofu-in-de-fik
04-07-2002, 21:59
http://a1604.g.akamai.net/7/1604/1572/6e34da1c26a4ea/www.disney.nl/DisneyOnline/Kleurboek/images/Bottom.gif

Tofu-in-de-fik
04-07-2002, 22:29
Oke, ik ga jullie uitleggen hoe je plaatjes kan posten op het forum. Stap-1 Surf het internet af op zoek naar een leuk plaatjes of een foto van een beroemdheid bijvoorbeeld. Ga met muis op het plaatje/foto staan. Druk met je RECHTER muisknop op het plaatje, je ziet dan helemaal onderaan ¡§Properties¡¨ of ¡§Eigenschappen in het veldje staan. Klik dan op Properties of Eigenschappen (Ligt eraan of je Nederlandse of Engelse windows hebt). Dan krijg je als het goed is een tabbladje te zien met van boven naar beneden; protocol, type, adres(URL), size en dimensions. Wat je nu moet doen is met je muis naar de tekst die bij adres(URL) staat, en selecteer de tekst, ga erop staan en selecteer alle tekst die in achter dat adres(URL) staat, het begint meestal met ¡§http en het eindigt met gif. Als je dit hebt geselecteerd is de tekst als het goed is van kleur verandert (zwart of blauw), klik daarna met je RECHTER muiskop op het geselecteerde stukje tekt dat met ¡§http¡¨ begint en met ¡§gif¡¨ eindigt. Je klik je KOPIE (copie) aan, dat betekent dat je de tekt kopieert. Stap-2 OK Ga naar het forum marokko.nl en ga met je muis op het veldje staan waar je tekst moet invoeren als je wilt reageren op een discussie op het forum, want je gaat nu een plaatje of een foto posten (plaasten) op het forum. Toest het volgende in: laat hier je tekst los dat je hebt gekopieert, en daarna toets je dit in , kijk naar dit voorbeeldje: http://toystory.disneyfriends.net/images/woody/woody05.gif. LET OP!!!! Er mag geen spatsie zitten tussen de IMG-code en het stukje tekst. Ok nu klik je je RECHTER muisknop weer aan en klik daarna op PASTE, plaats wel je tekst tussen de IMG codes, (vergeet niet deze schijne streep„³ / „² bij de tweede IMG code. Als dat niet lukt ga dan helemaal links boven naar naast FILE naar EDIT, dat is je tabblad. Als je daar op hebt geklikt klik dan op PASTE. Eerst krijg je CUT dan COPIE en daarna krijg je PASTE. OKe succes met alles en als het nu niet lukt mag je jezelf inschrijven bij een inrichting, of gekkehuis ofzo.

Tofu-in-de-fik
04-07-2002, 22:39
Als jullie nog vragen hebben mail me gerust. klik dan hier (toufikkiesteken@hotmail.com)

igzeneej
05-07-2002, 04:39
Nee plaatjes vanuit je pc bijv een word docje !!

soussiasaida
12-07-2002, 11:25
Nou ik begrijp het nog steeds niet