Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Fredie Foxxx - Konexion

Wal
30-07-2003, 19:08

De Cd is mad dope... Ik kende hem hiervoor niet, alleen gehoord op de Capture track van gangstarr Echt een aanrader Vooral de Premier producties...

NA3_NA3
30-07-2003, 23:01
Origineel gepost door Feziefez De Cd is mad dope... Ik kende hem hiervoor niet, alleen gehoord op de Capture track van gangstarr Echt een aanrader Vooral de Premier producties... respect voor die man...met die freddie moet je echt niet focken....elke mc in de game heeft respect voor deze man...zelfs tupac had veel respect voor hem.... een van de weinige artiesten die echt alles durft te zeggen over anderen...de man is gewoon recht door zee...1 van de weinige rappers die zn praatjes ook echt waarmaakt...dan de meeste studiogangsters (ja rule enz.) btw je moet zn verse horen op the militia (part 1) de voorganger van Capture (the miltia part 3) op Moment of truth van Gangstarr...daar is echt dope op

Wal
31-07-2003, 22:15
Origineel gepost door NA3 NA3 respect voor die man...met die freddie moet je echt niet focken....elke mc in de game heeft respect voor deze man...zelfs tupac had veel respect voor hem.... een van de weinige artiesten die echt alles durft te zeggen over anderen...de man is gewoon recht door zee...1 van de weinige rappers die zn praatjes ook echt waarmaakt...dan de meeste studiogangsters (ja rule enz.) btw je moet zn verse horen op the militia (part 1) de voorganger van Capture (the miltia part 3) op Moment of truth van Gangstarr...daar is echt dope op Ok Hij heeft echte ille lines man "I stoped fu.cking with niggas like jenny from the block"

-Reda-
03-08-2003, 12:18
van wie had je die cd ook weer? ;)

Lady_moi
03-08-2003, 13:19

mocro :zwaai:

sculpture78
03-08-2003, 13:21
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO van wie had je die cd ook weer? ;) heey broeder Hoop inshaallah dat het stukken beter met je gaat Hebhet 1 en ander over je gehoord en je ongeval Het enige wat ik kan zeggen is sbar en bid tot Allah Allah y shaf inshaallah En ik hoop inshaallah binnekort ook langs te kunnen komen Hoop niet dat je dat erg gaat vinden Sterkte

Wal
03-08-2003, 13:31
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO van wie had je die cd ook weer? ;) VAN U! :D Thanx again for the cd P.A.I.N.E is gruwelijk :D

Lady_moi
03-08-2003, 13:59
Origineel gepost door Feziefez VAN U! :D Thanx again for the cd P.A.I.N.E is gruwelijk :D gij luisterd altijd naar zo rare zangers eh :D

Wal
03-08-2003, 14:15
Origineel gepost door Lady_moi gij luisterd altijd naar zo rare zangers eh :D Leuk dat je grappig probeert te zijn Maar het lukt niet Sorry

Lady_moi
03-08-2003, 16:37
:rolleyes: het was een opmerking en geen grap :jammer:

NA3_NA3
05-08-2003, 15:59
Origineel gepost door Feziefez Leuk dat je grappig probeert te zijn Maar het lukt niet Sorry zangers :hihi:

Lady_moi
06-08-2003, 14:22
rappers? :confused: iwaa ik ken die zever nie hoe kon ik nu wete wie dat da zijn