Bekijk originele versie : wat mag je man....
power_girl
06-12-2006, 21:27
niet doen bij het bij zijn van je ouders!!!:maf2:
ahahaha dat had ik ook gelijk tegen mijn man gezegd toen we getrouwd waren ik zei je mag mij geen hbieba noemen naast mijn ouders ahahahaha
hij moest wel bij het begin elke keer stotteren want dan wou hij hbieba zeggen dan veranderde hij het gelijk in mijn naam:hihi:
imaane911
06-12-2006, 21:32
Ruzie met mij maken, zou hij dat wel doen zou het egt een rwina worden. :stomp:
mij pa is egt snel parra, vooral als het om zijn enigst dochter gaat :maf2:
dan herken ik mijn oooo zo lieve papaatje niet :eek:
en ja allerlei dingen die te maken hebben met aantasten :hihi:
sihamkleuter
06-12-2006, 21:33
Mij bekritiseren. Hou er niet van als hij dat doet waar anderen bij zijn.
cuisinetje
06-12-2006, 21:34
Mijn man heeft een heel goede band met zijn moeder, en als we in marokko zijn en in sta in de keuken met zijn moeder dan komt ie binnen en neemt mij vast ( omhelzing) wayaaaaaaaaaw dan kan ik door de grond zakken van schaamte:moe:
Zijn moeder vindt het wel grappig :moe:
imaane911
06-12-2006, 21:35
Ruzie met mij maken, zou hij dat wel doen zou het egt een rwina worden. :stomp:
mij pa is egt snel parra, vooral als het om zijn enigst dochter gaat :maf2:
dan herken ik mijn oooo zo lieve papaatje niet :eek:
en ja allerlei dingen die te maken hebben met aantasten :hihi:
oja mag ik eigenlijk wel meedoen :confused: ben namelijk nog niet getrouwd :moe:
van mij mag hij alles, maar anders om niet!
mij aanraken..........alstie een grapje maakt............
tegen mn ma zeggen dat ik weeeeeeeeeeer heb gewinkelt en heel veel kleren heb gekocht................
naast mn pa grpjes over mij maken................
en t ergste is naast mn broer dingen zeggen die l3ieb zijn
kortom hij kan zn gevoelens voor mij, niet altijd voor zich houden!!!!!
komt omdat hij heel erg open is en zich bij mn ouders heel erg thuis voelt en vrij..........naast zn ma in marokko schaam ik me dood......daar is pas geen schaamte.............
WARDA-LAROSSA
06-12-2006, 21:57
Mijn man is een knuffelbeer en als we bij zijn moeder zijn dan wil hij me weleens aanraken (me hand pakken, rug wrijven, nu ik zwanger ben over mijn buik wrijven..) Ik schaam me dan kapot maar hij vind het normaal. Zijn ma kan er om lachen en zijn broertjes vinden hem maar een mietje als ie zo doet bij mij.....Ik ben volgens mij de enige die zich helemaal kapot schaamt.
Maar ik ben het hem aan het afleren want bij mij ouders doet ie dat niet! moet hij ook niet proberen bij mijn ouders:hadj:
Aanraken mag niet, kus geven ook dus niet.
Lieve woorden zeggen.
Normaal met elkaar omgaan zonder gepoes-pas!
Mij omhelzen of aan mijn hand zitten.............mij laten opstaan om iets voor em te halen........mij op mijn fouten aanspreken............huiselijke en/of persoonlijke zaken bespreken.........
Independence
06-12-2006, 22:58
oja mag ik eigenlijk wel meedoen :confused: ben namelijk nog niet getrouwd :moe:
Ben je eindelijk wakker? Was het een leuke droom??
hij moet dan vergeten dat we getrouwd zijn en samen het bed delen :moe:
Mijn man is een knuffelbeer en als we bij zijn moeder zijn dan wil hij me weleens aanraken (me hand pakken, rug wrijven, nu ik zwanger ben over mijn buik wrijven..) Ik schaam me dan kapot maar hij vind het normaal. Zijn ma kan er om lachen en zijn broertjes vinden hem maar een mietje als ie zo doet bij mij.....Ik ben volgens mij de enige die zich helemaal kapot schaamt.
Maar ik ben het hem aan het afleren want bij mij ouders doet ie dat niet! moet hij ook niet proberen bij mijn ouders:hadj:
:haha: gussie..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.