Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : damnnnnn wat is het saaiiiiii

Pagina's : [1] 2

casawia16
30-07-2003, 17:59

heeeft er niemand wat leuks te vertellen ofzo??? :rolleyes: heb geen zin om nu te slapen anders moet ik mijn ouders weer in de avond ziek gaan maken :D yallah wie kent er een spooooooookyyyyy creeeeeeeeepyyyyy verhaal???? :Iluvu:

Trebendo
30-07-2003, 18:12
kijk op www.creepy.nl :D

casawia16
30-07-2003, 18:13
thanks but no thanks :ego: jij vond me toch lomp :kwaad: wat praat je dan nog met me???

Trebendo
30-07-2003, 18:15
Origineel gepost door casawia16 thanks but no thanks :ego: jij vond me toch lomp :kwaad: wat praat je dan nog met me??? Weet je wat, geen ge***** geen gezeur :boos: Ik zal je met rust laten en niks meer zeggen tegen je helemaal niks nothing nada welloe safi beslama oe thallay fe rasek

casawia16
30-07-2003, 18:16

Origineel gepost door trebendo Weet je wat, geen ge***** geen gezeur :boos: Ik zal je met rust laten en niks meer zeggen tegen je helemaal niks nothing nada welloe safi beslama oe thallay fe rasek adios :zwaai: je denkt ook dat je ze kent....maar der komt een dag dat hun ware ik tevoorschijnkomt :(

Trebendo
30-07-2003, 18:19
Origineel gepost door casawia16 adios :zwaai: je denkt ook dat je ze kent....maar der komt een dag dat hun ware ik tevoorschijnkomt :( Begin eerst bij jezelf :rolleyes:

casawia16
30-07-2003, 18:22
Origineel gepost door trebendo Begin eerst bij jezelf :rolleyes: dat hoef jij niet nodig te zeggen mister PERFECT :kwaad:

Trebendo
30-07-2003, 18:27
Origineel gepost door casawia16 dat hoef jij niet nodig te zeggen mister PERFECT :kwaad: Mij heb je niet horen zeggen dat alles perfecto is hoor. Ik heb geprobeerd je te begrijpen, maar ik weet niet waarom je zo moeilijk doet :jammer: je moet jezelf niet zo afkraken en een beetje meer zelfvertrouwen hebben. Je moet eerst nadenken voordat je iets zegt, niet verkeerd bedoeld. Maar zo zeg je gekke dingen overjezelf :)

casawia16
30-07-2003, 18:40
Origineel gepost door trebendo Mij heb je niet horen zeggen dat alles perfecto is hoor. Ik heb geprobeerd je te begrijpen, maar ik weet niet waarom je zo moeilijk doet :jammer: je moet jezelf niet zo afkraken en een beetje meer zelfvertrouwen hebben. Je moet eerst nadenken voordat je iets zegt, niet verkeerd bedoeld. Maar zo zeg je gekke dingen overjezelf :) je bent zeker niet de eerste die me dit verteld...ik werk er ook aan....alleen het is nogal moeielijk in mijn situatie....je gaat het allemaal nog zien :(

Trebendo
30-07-2003, 18:43
Origineel gepost door casawia16 je bent zeker niet de eerste die me dit verteld...ik werk er ook aan....alleen het is nogal moeielijk in mijn situatie....je gaat het allemaal nog zien :( Ewa komt wel goed :)

casawia16
30-07-2003, 18:45
Origineel gepost door trebendo Ewa komt wel goed :) inshallah :)

Trebendo
30-07-2003, 18:47
Origineel gepost door Angel_eyz Die site bestaat helemaal niet joh!!!!!!!!!!!!!! Nee joh :rolleyes: En nog gefeliciteerd met je verjaardag mag ik ook komen :D

Trebendo
30-07-2003, 18:52
Origineel gepost door Angel_eyz Jij freak.............dacht ik ff dat die echt bestond! Thanxxx ................en jij mag ook komen ;) ;) Vertrouw Trebendo in dat opzicht nooit :D Huur wel beveiliging in ja ;)

Trebendo
30-07-2003, 18:57
Origineel gepost door Angel_eyz Okay.............mijn pa is de beveiliging.!!! Als je die ziet durf je niet eens meer naar binnen te gaan :hihi: Ik heb wel erger meegemaakt :hihi: Marokkaanse waakhonden :( :stout: :zweep:

Trebendo
30-07-2003, 19:02

Origineel gepost door Angel_eyz Waaaaaaaaah die zijn erg.......................pfff maar honden bijten je ...en mijn pa breekt je! So it's up to you! Honden eten je op en hebben scherpe tanden :hihi: Je papa heeft kunstgebit :D Geintje nee marokkaanse waakhonden kan niemand of niets tegen op :)

Pagina's : [1] 2