Bekijk originele versie : niet-marokaanse dames die getrouwd zijn met een marokaanse man ???
Ik vroeg me af hoeveel dames hier op marokko.nl surfen, die getrouwd zijn met een marokaanse man, ben heeeeel nieuwsgierig eigenlijk
Het lijkt me wel leuk om elkaar even voor te stellen (hihihih)
Hopelijk deel ik niet alleen deze mening
niet te persoonlijk
Ik begin wel: ben indisch/portugees en half frans (dus echt vann alles wat) lijk eigenlijk wel op een marokaanse denken ze nog eerder van mij dan van manlief ook omdat ik een bos krullen heb (zie ik als een compliment want arabische vrouwen zijn gewoon prachtig)
gelukkig getrouwd, 8 jaar samen maar soms :maf: nu jullie?
wat leuk ladyq.............ben ook wel nieuwschierig.....volgens mij is marisah ook iets van indisch....denk ik hoor.
..Batata..
06-12-2006, 20:04
Leuke topic :D
wat leuk ladyq.............ben ook wel nieuwschierig.....volgens mij is marisah ook iets van indisch....denk ik hoor.
:goedzo: , ken alleen ellouissa eigenlijk ben meer een lezer (stille), maar nu komt het aapje uit de mouw
en jij??/??
ook voor de marokaanse die getrouwd zijn met een niet moslim of een man van andere afkomst noem maar op, en ook voor iedereen die wil reageren marhababik(schrijf ik dat zo goed helaas manlief werken kan me niet corrigeren nog uitlachen want af en toe wil je mijn marokaans wanna be accentje niet horen mijn man zegt dan zeg nog eens .... en dan krijgt hij uiteraard een klap en dan zeg ik prat nooi meer marokaans met je hihihihi en dan zegt hij maar dat is zo schattig en dan zeg ik zhema ja sir nas !!! hhahahaha oja vind me eigen grapjes zo leuk ach ja iedereen heeft wel zijn mindere kanten
ben er weer van tussen, ik hoop dat ik morgen veeeeeeeeeeeeeeel reactie's kan lezen
ChingChing
06-12-2006, 20:15
Ik ben algerynse & myn mannetje is marokkaan :D
celine_4ever
06-12-2006, 20:16
Ik ben algerynse & myn mannetje is marokkaan :D
Ik wist niet dat je getrouwd was???
:D
ChingChing
06-12-2006, 20:24
Ja sinds 22 oktober voor de wet :D
celine_4ever
06-12-2006, 20:27
Ja sinds 22 oktober voor de wet :D
Zoooo schattig mabrouk lieverd....
:banana:
ChingChing
06-12-2006, 20:30
Shokran zeer lief van u :sjans:
uhm 1/2 nl en 1/2 maleis... man is marokkaans.
celine_4ever
06-12-2006, 20:37
Graag gedaan en wanneer komt er een liefdesboeboe?
muhaajirah
06-12-2006, 20:46
ik ben getrouwd met n marokkaanse man
k ben 1/2 nl, 1/4 duits, 1/4 indisch
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.