Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : film verpest!!

Pagina's : [1] 2

xxxnadiaxxx
06-12-2006, 19:10

Hallo allemaal Ik heb een probleem, en dat is het volgende: Mijn trouw film is verpest door een camera vrouw uit Antwerpen een ene annissa makhi. Nu ben ik er achter gekomen dat zij ook de films door een man op dvd laat zetten dus buiten haar deur komt!! Dat was niet de afspraak en zij liegt erom omdat zij het zelf niet kan. Heeft iemand anders dit zelfde probleem?Dan zou ik graag daarover hebben. Het hoesje bestaat uit een geel achtig achtergrond met 2 ringen in het midden, en een witte roos. En de dvd zijn 2 zwanen te zien met een dvd logo erop. Gr. Nadia

So_deco
06-12-2006, 19:49
hey meid, nou zij staat erom bekent dat ze niet kan filmen en de videofilm er inderdaad er nadien er niet uitziet. mijn vriendin haar video was ook zo. bij een ander kwam ze zelf niet opdagen maar had ze het lef om haar zusje te sturen.

So_deco
06-12-2006, 19:51
zonde van je geld meid

xxxnadiaxxx
06-12-2006, 20:56
Het is zeker zonde van mijn geld, de mooiste dag van mij leven gewoon verpest op video, had het beter door mij zuster kunnen laten doen dan had ik tenminste wat beters te zien. Ik hoop dat zij niet meer slachtoffers gaat maken, want ze trappen er nog steeds in zo te zien. Betaal liever meer geld voor een professionele video. En ze kwam zo aardig over zehmah… ik vind dat gewoon geld stelen.

girlmeisje
06-12-2006, 21:32

dames misschien heeft ze zelf geen idee dat ze niet kan filmen ofzo?

Selma22
06-12-2006, 21:33
Salam meid, Ik heb het zelfde probleem, bij mij blijft ie vast te zitten en er is een enorme kleurverschil. Ik heb hem meerdere malen terug gebracht en ze verandert er weinig aan... Ik baal er ontzettend van... Ik heb het alleen met iemand anders, namelijk HAYA fotograaf in Amersfoort. Ik probeer haar echt niet zwart te maken op deze manier maar ik raad haar af want het is echt heel jammer als je van je bruiloft niets terug kan zien.. Meid, ik leef daarom ook echt met je mee, jammer... Tevens is die vrouw echt een geldwolf, wat na het ontvangen van het geld gebeurt interesseert haar weinig... Groetjes,

So_deco
06-12-2006, 21:44
anissa heeft bij mn zus gefilmt daarom dat ik weet hoe haar werk is en op t stukje van het park had mn zus gevraagt n muziekje te zetten, heeft ze niet gedaan, dus brengt mijn zus m terug, 2 maanden later kon ze de band gaan halen en was het zehma in orde, komt mijn zus thuis blijkt dat ze gewoon niks heeft gedaan, ............moehim, de meeste menden kennen haar wel wat je wel kan doen is je band naar fatima dakka brengen misschien dat ze er iets moois van kan maken met wat je hebt, en die anissa zou ik bellen en je geld terug vragen en anders aangeven he.

ilhem_mocro
06-12-2006, 21:46
ewaa jaah dan kan ze gewoon nie filmen echt zonde van je geld!!

HERMAN
06-12-2006, 21:52
wat erg voor je

Poet
06-12-2006, 22:41
Concurrentie in de bruiloftcameravrouwen business...? Drie nicks hier worden door 1 persoon = topicstarter gebruikt. Zelfs een kind heeft dat door en schrijfstijl is hetzelfde. :moe: :lekkerpuh:

poepie22
06-12-2006, 22:46
opeens is iedereen fotograaf opeens videoman/vrouw opeens dj opeens negaffa hoe zou dat tog komen. vandaar dat nergens kwaliteit in zit waardeloos ga beter naar de nederlandse of chinzen toe die kunnen pas fotos maken en opnemen en wil je er iets moois van maken dan bewaar je het en neem je het mee naar marokko en die maken het daar gewoon prachtig

Olijfje1984
06-12-2006, 22:57
Anissa staat bekend om het verpesten van je film :moe:

natuurramp
06-12-2006, 23:04
Concurrentie in de bruiloftcameravrouwen business...? Drie nicks hier worden door 1 persoon = topicstarter gebruikt. Zelfs een kind heeft dat door en schrijfstijl is hetzelfde. :moe: :lekkerpuh: :lol:! niet alleen dat..selma22 is aangemaakt op 5 december en die van xxxnadiaxxx op 6 december en de echterlijke eigenaar van al deze accounts is gebruiker so_deco:giechel::haha::lol:!! Damn:moe: !

natuurramp
06-12-2006, 23:06
m.nl wordt steeds gekker hierso:jammer: :moe:

xxxnadiaxxx
06-12-2006, 23:45

ja haya heb ik ook van gehoord, die schijnt ook op een professionele manier films te verpesten van mensen!! en natuurramp je zou eens kijken naar de ip nummers van mensen in plaats van zomaar te schrijven, ik heb mezelf vandaag ingeschreven omdat ik het verhaal kwijt wou.

Pagina's : [1] 2