Bekijk originele versie : HEEEY wat vinden jullie van deze meid!! ...
fatimaatjee
30-07-2003, 17:38
yasmine uit goedetijden slechte tijden!! :D
ik vind haar zelf een hele mooie vrouw!!
en jullie!??????????? :zwaai:
chainreaction
30-07-2003, 17:42
ow fayah lourrens
ja zij is best knap
fatimaatjee
30-07-2003, 17:42
YASMINE UIT GOEDETIJDEN SLECHTE TIJDEN :schok: kijkennnnnnnnnn!!!
Lady_moi
30-07-2003, 17:44
ken ik nie
ebde plaatjes?
fatimaatjee
30-07-2003, 17:45
nee www.fajah.nl dan zie je haar meteen!! :zwaai:
de meeste mannen die vinden haar helemaal HOT!!!
door haar boops en asss!!!! :rolleyes:
Lady_moi
30-07-2003, 17:48
aah tis een mooie vrouw
fatimaatjee
30-07-2003, 17:50
ja he ik vind het ook wel!! :zwaai:
Harlem69
30-07-2003, 17:53
http://www.glamago.com/vip/faj142/images/photos/session8/Fajah37-V-L.jpg
http://www.mysmilie.de/smilies/big/img/014.gif
Lady_moi
30-07-2003, 17:53
is ze marokaans?
fatimaatjee
30-07-2003, 17:55
nee antiliaans!!! :hihi:
ze lijkt er wel op!!
nou ja half nederlands er nog bij dan he!! :haha:
Harlem69
30-07-2003, 17:56
Fajah Hanna Nicole Lourens werd geboren op 3 juli 1981 in Amsterdam. Haar moeder is Nederlands, haar vader Antilliaans (Curaçao). Fajah - 'vuur' in het Surinaams - is de oudste van vier kinderen. Uit een eerder huwelijk van haar vader heeft ze een oudere zus, uit een latere relatie heeft ze ook nog een zusje.
Fajah groeide op in Amsterdam en is zogezegd een 'selfmade woman'. Van jongs af aan had Fajah de ambitie om actrice te worden. School was niet aan Fajah besteed, doorzettingsvermogen en een sterke wil wel. Fajah: "Zonder doel ben je een guppy in de zwarte zee." Op haar 16e nam ze de beslissing om te stoppen met school en de wijde wereld in te trekken. Fajah zegt hierover: "Als je geen risico's durft te nemen, kom je nergens".
Fajah ging op zichzelf wonen en verdiende in de avonduren haar geld in een Amsterdamse discotheek. Op haar 18e ging Fajah samenwonen met haar toenmalige vriend. Samen kregen ze Fajah's grootste liefde in haar leven: dochter Irem, wat 'hemel' betekent. Fajah: "Die keuze heb ik heel bewust gemaakt, ik wilde niets liever dan een gezinnetje." Het gezinnetje bleek echter niet geheel te werken en inmiddels neemt Fajah de verzorging voor Irem de helft van de week, met veel genoegen, voor haar rekening.
Na zich een aantal jaren vol overgave op het moederschap te hebben gestort, Irem is inmiddels 3, besloot Fajah haar jeugddroom verder na te jagen en ze schreef zich in bij diverse castingbureaus. Het resultaat: Fajah mocht auditie komen doen voor de rol van Yasmin Fuentes in Nederlands populairste soap Goede Tijden Slechte Tijden. Fajah werd gekozen uit 45 meisjes en speelt sinds oktober 2002 de rol met verve. Helaas mocht Fajah's vader dit niet meer meemaken hij overleed vlak daarvoor.
Inmiddels is Fajah's ster rijzende. Wat ook bleek toen online artiestenportal Glamago.com een oproep deed aan haar bezoekers van wie zij graag de officiële website zouden willen zien. Eén van de namen die hierbij duidelijk naar voren sprong was Fajah. Het populaire jongerenblad 'Break Out!' noemde Fajah onlangs 'de reden om weer naar GTST te kijken'.
Een goed begin is het halve werk.
XXXX
:zwaai:
fatimaatjee
30-07-2003, 17:59
ze vroeg nie of je haar hele geschiedenis wilde plaatsen egjoer :rolleyes:
Harlem69
30-07-2003, 18:03
Origineel gepost door fatimaatjee
Scheelt een hoop vragen toch... ;)
Hoezo ezel... :confused:
http://www.mysmilie.de/smilies/big/img/020.gif
/me is nu heel verdrietig...
XXXX
Origineel gepost door fatimaatjee
:eek: :giechel:
ze is zeker een pracht van een vrouw
maar zij is toch half egyptys dat dacht ik
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.