Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : !!!!!

Pagina's : [1] 2

tachelhit102
30-07-2003, 17:00

Het.. Is.. Erg.. Saai :rolleyes:

SaMiax
30-07-2003, 17:09
Origineel gepost door tachelhit102 Het.. Is.. Erg.. Saai :rolleyes: :eek:.. JIj spoort em ook niet he :hihi:

tachelhit102
30-07-2003, 17:18
Origineel gepost door SaMiax :eek:.. JIj spoort em ook niet he :hihi: Nope..heb het verkeerde spoor genomen:maf3:

SaMiax
30-07-2003, 17:20
Origineel gepost door tachelhit102 Nope..heb het verkeerde spoor genomen:maf3: :eek: :giechel: :giechel:

lahcen_29
30-07-2003, 17:20

Origineel gepost door tachelhit102 Nope..heb het verkeerde spoor genomen:maf3: Shit ben ik dus op het verkeerde spoor gaan staan. Nou morgen opnieuw proberen hoor :kwaad:

fatimaatjee
30-07-2003, 17:22
ik spoor helemaal niet want me hoofd doet pijn :hihi: ff serieus ik weet nie wat ik doe!! dernet moest ik een nummer invoeren op me werk een medewerkster code!! TOET IK ME PINCODE IN :maf:

tachelhit102
30-07-2003, 17:23
Origineel gepost door SaMiax :eek: :giechel: :giechel: Yeah lol:D Ma3endi mandir a benti :o P.s. heb je gekke nicht nog gesproken;)

SaMiax
30-07-2003, 17:25
Origineel gepost door tachelhit102 Yeah lol:D Ma3endi mandir a benti :o P.s. heb je gekke nicht nog gesproken;) ewa sabri oe safie a benti :) jaa ik heb dr nog zondag gesrpoken.. ik ging naar dr toe.. :hihi: me tante is helemaal :maf2:.. je weet toch hoe ze is.. niet dat ze rustig praat ofso. neej ze moet altijd schreeuwen.. :lol:

tachelhit102
30-07-2003, 17:26
Origineel gepost door fatimaatjee ik spoor helemaal niet want me hoofd doet pijn :hihi: ff serieus ik weet nie wat ik doe!! dernet moest ik een nummer invoeren op me werk een medewerkster code!! TOET IK ME PINCODE IN :maf: Jeh zieke wijfie:maf:

tachelhit102
30-07-2003, 17:32
Origineel gepost door SaMiax ewa sabri oe safie a benti :) jaa ik heb dr nog zondag gesrpoken.. ik ging naar dr toe.. :hihi: me tante is helemaal :maf2:.. je weet toch hoe ze is.. niet dat ze rustig praat ofso. neej ze moet altijd schreeuwen.. :lol: Moet lukken;) Jah man..die ma is ook net zo :maf2: als haar dochter..k heb het gemerkt bij ouderavonden enzo..het deert haar niet wie bij haar in de buurt staat :maf:

SaMiax
30-07-2003, 18:32
Origineel gepost door tachelhit102 Moet lukken;) Jah man..die ma is ook net zo :maf2: als haar dochter..k heb het gemerkt bij ouderavonden enzo..het deert haar niet wie bij haar in de buurt staat :maf: hahahah een keertje in de tram he.. we stapte zo in achter maar ze had al gestempeld alleen t was verkeerd gestempeld en dat zag ze niet.. ewa mohim dat wijf dat achter zat zei dat ze moest stempelen want de zone was niet geldig.. en zei schreeuwen dat ze net al gestempeld had en dat ze hetn iet nog eeen keer gaat doen.. die conductrice weer vriendelijk zeggen dat ze moet stempelen of dr uit moet .. ewa toen begon die actie... NEEEJ IK STEMPEL NIET MEER!! IK HEB SUIKERZIEKTE EN ALS IK HIER FLAUWVAL DAN IS HET JULLIE SCHULD! IKKE JULIE AANKLAGEN IK HEB AL GESTEMPELD VUILE TROET!! wajouww... ze liet dr maar door want ze wou dr egt neerhalen... :hihi:

tachelhit102
30-07-2003, 22:57
Origineel gepost door SaMiax hahahah een keertje in de tram he.. we stapte zo in achter maar ze had al gestempeld alleen t was verkeerd gestempeld en dat zag ze niet.. ewa mohim dat wijf dat achter zat zei dat ze moest stempelen want de zone was niet geldig.. en zei schreeuwen dat ze net al gestempeld had en dat ze hetn iet nog eeen keer gaat doen.. die conductrice weer vriendelijk zeggen dat ze moet stempelen of dr uit moet .. ewa toen begon die actie... NEEEJ IK STEMPEL NIET MEER!! IK HEB SUIKERZIEKTE EN ALS IK HIER FLAUWVAL DAN IS HET JULLIE SCHULD! IKKE JULIE AANKLAGEN IK HEB AL GESTEMPELD VUILE TROET!! wajouww... ze liet dr maar door want ze wou dr egt neerhalen... :hihi: Pff..nou die zegt volgens mij gewoon waar het recht op staat jek..het kan haar niet schelen wat andere peepz van haar denken:haha: Jah...zoals je al weet waren wij klasgenootjes van elkaar. Aan het eind van de 3e klas...moesten wij dus op rapportavond komen...nou onze mentor had dus iedereen al gehad, en zij was toen aan de beurt...dus die ma bekijkt zo haar rapport en ziet een onvoldoende staan...nou je wilt niet weten hoe die ma daar tekeerging met wahd paraplu...toen je nicht me vertelde, lagen we helemaal dubbel van het lachen:maf: Ps. K zag s vandaag in mijn straat op wahd scooter.

moiself
30-07-2003, 22:58
Binnen kort niet meer chuck en ik gaan trouwen van harte welcome allemaal maar wel eerst DOOD :D:D ER zijn alleen maar lijken welcome

tachelhit102
30-07-2003, 23:10
Origineel gepost door moiself Binnen kort niet meer chuck en ik gaan trouwen van harte welcome allemaal maar wel eerst DOOD :D:D ER zijn alleen maar lijken welcome Sjooww heyy...dan ben ik zeker van partij:maf: Nou gefeli meid...okeyy lets party :letsparty :hoera: :boogie:

moiself
30-07-2003, 23:12

yeeh chuckk we hebben weer een gast hahah wordt veel mensen vlees wouhahahahhahaha

Pagina's : [1] 2