Bekijk originele versie : Kijk Uit Voor 't Kaertshuys!!
duivelin23
06-12-2006, 17:10
DAMES
LET WEL OP HET kAERTSHUYS VERHUURT NIET AAN MAROKANEN OMDAT ''WIJ'' NIET AAN ONZE AFSPRAKEN HOUDEN , WAT BETREFT SCHOONMAKEN EN ANDERE DINGEN VOLGENS HUN.
IK VOND HET EEN MOOIE ZAAL, MAAR ZE WAREN GEWOON AAN HET DICRIMINEREN, SCHANDELIJK!
TOEN IK DAT TEGEN HAAR ZEI ZEI ZE DAT HET NIET ZO IS , MAROKAANSE FEESTEN PASSEN NIET IN HUN BELEID!!
ZEMA
MAAR JA, ZE VROEG ME OOK OF WE TRADITIONEEL GINGEN ETEN IK KEEK HAAR VERBAAST AAN, IK VROEG HOE BEDOELT U?
ZE ZEI ETEN JULLIE MET HANDEN, ANDERS MOGEN JULLIE OOK NIET HUREN HIER, ZEMA HYGIENE...
IK ZEI TEGEN HAAR HEEL DROOG, EET U EEN CAKE OOK MET EEN MES EN VORK, WANT WAT U NU ZEGT DENKT U DAT WE DIEREN ZIJN OF ZO.
MAAR ACH, NED ZIJN ONZE GEZELLIGE FEESTEN NIET GEWEND!
EN ZE ZEI OOK NOG DAT ZE ALLE MAROKAANSE FEESTEN HEBBEN GEANULEERD SINDS SEPTEMBER.
NOU WIL IK WETEN OF IEMAND NA 1 SEPTEMBER DAAR EEN FEEST HEEFT GEDAAN OF NOG GAAT DOEN(BIJ OMDAT JE CONTRACT HEBT GETEKEND)
PS: ZE VROEGEN 4 CONSUMPTIES P.P DAT IS DUS 6 EURO P.P (INCL 1 THEE, 1KOFFIE EN 2 FRIS) NOU DUS ALS JE 300 MAN KRIJGT BETAAL JE 1800 EURO VOOR DE DRANK ZONDER DE HUUR VAN DE ZAAL, EN DE KEUKENHUUR!!!!!
BELACHELIJK!!!
_Missbruidje_
06-12-2006, 17:20
:eek: :eek: :eek: :jammer:
miss_burberry
06-12-2006, 18:23
Het is wel bot wat ze gezegd hebben.. Maar ik geef sommige zalen ook geen ongelijk dat ze niet meer aan marokkanen verhuren..
Veel mgharba maken er echt een zooitje van, vieze vloer, verstopte wc's, dingen maken ze stuk, feest loopt uit etc etc.. Meestal op feesten waar veel kinderen zijn..
Tuurlijk is niet iedereen zo.. Maar dit soort schorem verpest het voor anderen die wel de zaal netjes achterlaten..
_Missbruidje_
06-12-2006, 18:26
Het is wel bot wat ze gezegd hebben.. Maar ik geef sommige zalen ook geen ongelijk dat ze niet meer aan marokkanen verhuren..
Veel mgharba maken er echt een zooitje van, vieze vloer, verstopte wc's, dingen maken ze stuk, feest loopt uit etc etc.. Meestal op feesten waar veel kinderen zijn..
Tuurlijk is niet iedereen zo.. Maar dit soort schorem verpest het voor anderen die wel de zaal netjes achterlaten..
Helemaal met je eens meid:goedzo:
tempted_2_touch
06-12-2006, 19:07
sommige kunnen zich idd niet aan de afspraak houden hziez zijn het dus geef ze geen ongelijk... maar ze zijn zeer onproffesioneel als dat hebben gezegd associale poephollands :ego:
fatosaaa
06-12-2006, 19:31
sommige kunnen zich idd niet aan de afspraak houden hziez zijn het dus geef ze geen ongelijk... maar ze zijn zeer onproffesioneel als dat hebben gezegd associale poephollands :ego:
:lol:
duivelin23
08-12-2006, 11:58
ja jullie hebben gelijk dat andere marokanen het voor de rest verpesten.
maar kijk bij andere zalen moet je borg betalen ivm schoonmaken, als iets kapot gaat enz, dan zeggen ze er ook bij als iets gebeurt dan krijg je dat niet terug ik kan dat begrijpen, maar geef iedereen een kans.
deze zaal is in krimpen a/d ijssel vlakbij rotterdam.
misschien weten 1 van jullie nog een zaal die ik kan delen in 3 of 2 aparte zalen. bedankt alvast
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.