Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Topmodel overlijdt na dieet van appel en tomaat

Pagina's : [1] 2 3 4

fatosaaa
06-12-2006, 16:31

Een 21-jarig Braziliaans topmodel is woensdag overleden aan anorexia. Ze at alleen nog maar tomaat en appel en woog bij haar dood veertig kilo. Ana Carolina Reston woog nog maar veertig kilo Ana Carolina Reston werd drie weken geleden met nierproblemen opgenomen in het ziekenhuis. Volgens de artsen waren alle vitale organen van het model aangetast. Het Braziliaanse model stond onder contract bij de gerenommeerde bureaus Ford, Elite en L'Equipe. Ze deed opdrachten voor topontwerpers als Giorgio Armani en reisde de hele wereld over. Honger Omdat ze weinig thuis kwam, had haar omgeving pas laat door dat ze veel te mager werd. Toen Ana broodmager terugkwam uit China, smeekte haar moeder haar om meer te eten en naar de dokter te gaan. ‘Mama, ik heb gewoon geen honger,’ antwoordde het topmodel elke keer. Volgens een nicht die lang met haar samenwoonde, rende Reston na elk hapje naar de wc om het eten weer uit te braken. ‘Ze at alleen stukjes appel en tomaat.’ Oproep Ana's moeder deed gisteren een dramatische oproep op de Braziliaanse televisie aan andere ouders. ‘Verlies je kinderen niet uit het oog, anders overkomt hen hetzelfde als Ana,’ zei ze hevig geëmotioneerd. Haar moeder vertelde dat Ana met het geld dat ze als model verdiende het hele gezin onderhield. ‘Maar het leven van je kind is meer waard dan al het geld van de wereld.’ Ingrijpen Een woordvoerder van modellenbureau L’Equipe zei in een reactie dat ze Ana terug hadden gehaald naar Brazilië, omdat een medewerker van Armani had gewaarschuwd dat het model te dun was. Maar bij haar terugkomst zag het bureau niets dat wees op anorexia en besloot niet in te grijpen. De discussie over de extreem dunne modellen laaide eerder dit jaar op tijdens de modeweek in Madrid. Modellen die geen gezond gewicht hadden, mochten de catwalk niet op. Lees de weblog van moderedacteur John de Greef: Op de catwalk doet dun het nu eenmaal beter dan dik Lees ook het Elsevier-commentaar Schoonheidsideaal van catwalk gevallen Door Ingrid van der Chijs

fatosaaa
06-12-2006, 16:32
http://www.elsevier.nl/artimg/200611/Reston_200.jpg

Mami_Vanilla
06-12-2006, 16:51
aahh zo erg!!:(ze was best een mooi meid.

cheima
06-12-2006, 16:51
Tsjah! Allah7fed oe saffie. :jammer:

_GrrrrUppyster_
06-12-2006, 17:02

Een vriendin van mij leeft nu alleen op water. Al 5 dagen lang. Ze is zooo dun maartoch ze ziet het zelf niet. Ik vind het eng worden, ze weegt echt 36 ofzo.. Niet normaal. :moe:

sannaehilwa
06-12-2006, 17:17
:traan1: meisjes die eronder lijden moet je steunen want wat zei zien in de spiegel zien wij niet en zij zien niet wat wij zien in de spiegel... allayster oe safie... het was niet best een mooie meid, het was een hele mooie meid.. :traan1:

S.samira
06-12-2006, 17:22
Een vriendin van mij leeft nu alleen op water. Al 5 dagen lang. Ze is zooo dun maartoch ze ziet het zelf niet. Ik vind het eng worden, ze weegt echt 36 ofzo.. Niet normaal. :moe: :wow: :wow: 36kilo?

cheima
06-12-2006, 17:24
Een vriendin van mij leeft nu alleen op water. Al 5 dagen lang. Ze is zooo dun maartoch ze ziet het zelf niet. Ik vind het eng worden, ze weegt echt 36 ofzo.. Niet normaal. :moe: Je vriendin? Je moet echt ingrijpen. Schakel desnoods haar ouders in DOE WAT!! Je gaat toch niet toekijken terwijl je vriendin aan het randje van de dood balanseert (bij wijze van spreken). Dat kan je niet maken.

Neila_Nador
06-12-2006, 17:26
Het is echt een mooi meid, erg man :o:(

_GrrrrUppyster_
06-12-2006, 17:28
:wow: :wow: 36kilo? Ja dramatisch, ze luister niet.

_GrrrrUppyster_
06-12-2006, 17:31
Je vriendin? Je moet echt ingrijpen. Schakel desnoods haar ouders in DOE WAT!! Je gaat toch niet toekijken terwijl je vriendin aan het randje van de dood balanseert (bij wijze van spreken). Dat kan je niet maken. Heb alles proberen te doen. Ouders, leraren dokters alles geprobeert. Ze stopt er een paar weken ofzo mee en dan gaat ze weer verder. 'Stoppen', volgens haar stoppen, ze komt er niet overheen. Ze blijft zichzelf dik vinden. Ik snap haar niet!

fatosaaa
06-12-2006, 17:46
Heb alles proberen te doen. Ouders, leraren dokters alles geprobeert. Ze stopt er een paar weken ofzo mee en dan gaat ze weer verder. 'Stoppen', volgens haar stoppen, ze komt er niet overheen. Ze blijft zichzelf dik vinden. Ik snap haar niet! Laat Haar Dit Artikel Lezen..Is Niet Normaal Man 36 Kilo..:( :(

mon_dieu
06-12-2006, 17:53
meskiena, ze heeft echt een natuurlijke schoonheid.

Farah_18
06-12-2006, 17:57
grupystar ik zou haar dit laten lezen. Dit moet een les zijn voor de mensen die zo bezig zijn.

_GrrrrUppyster_
06-12-2006, 18:01

Zeker. Thnx voor het plaatsen!:sjans:

Pagina's : [1] 2 3 4