Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Vakantie Topic

Pagina's : [1] 2

TwinkleEye_19
30-07-2003, 15:27

Zet hier wat jullie zoal in de vakantie hebben gedaan? Alle leuke ervaringen, gebeurtenissen, blunder, vakantieliefdes... Ja, kwil alles weten :o :zwaai:

Safia21
30-07-2003, 15:31
Ik moet nog gaan!

TwinkleEye_19
30-07-2003, 15:32
Origineel gepost door fardou OOOOOOOOh ik heb echt een topvakantie gehad!! Ik heb zoooooooo`n heimwee, dat ik er depri van ben,haha. Een leuke jongen ontmoet, zucht. Met hem zou ik wel willen trouwen. Wie weet............ :verliefd: En het was natuurlijk heeeeeeeeeerlijk weer!! Gezellige mensen, veel te zien. Kortom : :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: *zucht* :Iluvu: Nog meer ervaringen mensen...heerlijk om te lezen, herinneringen komen naar boven :p

Chaimae
30-07-2003, 15:33
Niet zo denderend..Erg rustig zelfs..:blauwkus:

TwinkleEye_19
30-07-2003, 15:36

Origineel gepost door Chaimae Niet zo denderend..Erg rustig zelfs..:blauwkus: Weggeweest of in NL gebleven? :kusgrijs:

Chaimae
30-07-2003, 15:38
Nl..:maf: Alleen mijn ouders zitten in marokko.. :blauwkus:

WineGumS
30-07-2003, 15:44
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Zet hier wat jullie zoal in de vakantie hebben gedaan? Alle leuke ervaringen, gebeurtenissen, blunder, vakantieliefdes... Ja, kwil alles weten :o :zwaai: Ik heb me verstapT in de vakantie :( Ik heb er een gebroKen been aan over gehouWe, Ik heb dus heel de zomervakanTie lekker nikS gedaan (ik heb kenniS gemaakT met t GAK :D) :zwaai:

TwinkleEye_19
30-07-2003, 15:55
Origineel gepost door WineGumS Ik heb me verstapT in de vakantie :( Ik heb er een gebroKen been aan over gehouWe, Ik heb dus heel de zomervakanTie lekker nikS gedaan (ik heb kenniS gemaakT met t GAK :D) :zwaai: Kwil ook Ziektewet :D Uuh...wat heb je gedaan? Verstapt :confused:

Goudmeisje
30-07-2003, 16:00
Heb geen vakantie gehad, dus heb niks te vertellen :(

WineGumS
30-07-2003, 16:01
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Kwil ook Ziektewet :D Uuh...wat heb je gedaan? Verstapt :confused: IK was aanT baSketbaLLe, Ewa bij T afzeTTe is T verkeerD geGaan :( Maarre, Gak is besT lief hoor :D VandaaG mijn eerSte werkdaG gehad:huil:

PABLO_ESCOBAR
30-07-2003, 16:01
Heel rustige vakantie gehad, heb tot nu toe nog maar 6 meisjes geplayed.....shieeet :rolleyes:

TwinkleEye_19
30-07-2003, 16:05
Origineel gepost door Goudmeisje Heb geen vakantie gehad, dus heb niks te vertellen :( Je kan nog altijd iets leuks doen :o Origineel gepost door WineGumS IK was aanT baSketbaLLe, Ewa bij T afzeTTe is T verkeerD geGaan :( Maarre, Gak is besT lief hoor :D VandaaG mijn eerSte werkdaG gehad:huil: Werklijk? I was thinking 'bout a relation with GAK, buta a mariage would be better :stout: Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR Heel rustige vakantie gehad, heb tot nu toe nog maar 6 meisjes geplayed.....shieeet :rolleyes: Is dat alles :eek: Shame on you....zomer nog wel :jammer:

PABLO_ESCOBAR
30-07-2003, 16:12
Origineel gepost door TwinkleEye_19 : Is dat alles :eek: Shame on you....zomer nog wel :jammer: kweetet maar ja m'n vakantie is nog niet voorbij, ik haal het zo wel in :cool:

TwinkleEye_19
30-07-2003, 16:16
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR kweetet maar ja m'n vakantie is nog niet voorbij, ik haal het zo wel in :cool: Try another country :D Kunnen ze daar ook kennis met je maken :hihi: Verse Vis :stout:

PABLO_ESCOBAR
30-07-2003, 16:23

Origineel gepost door TwinkleEye_19 Try another country :D Kunnen ze daar ook kennis met je maken :hihi: Verse Vis :stout: ja ga toch eens moeten overwegen om verder te gaan want de buurlanden zijn reeds veroverd :cool:

Pagina's : [1] 2