Bekijk originele versie : Wie kan me helpen??
Missy_LouLou
06-12-2006, 10:54
Ik ben seksueelactief.... maar ik ben nog NOOIT klaargekomen... :confused:
Ik zou niet weten hoe dat komt... wat lekker vind ik t wel...
Wie weet wat ik moet doen... of wellicht neit moet doen??
Complimentje
06-12-2006, 11:03
Ik ben seksueelactief.... maar ik ben nog NOOIT klaargekomen... :confused:
Ik zou niet weten hoe dat komt... wat lekker vind ik t wel...
Wie weet wat ik moet doen... of wellicht neit moet doen?? Voor lekker en bevredigend vrijen is een orgasme niet het belangrijkste doel. Waar het om gaat is dat je allebei actief bent, je lustgevoelens voor elkaar de vrije loop laat en daar over en weer van geniet. Dat klinkt ouderwets en het is misschien een open deur, maar het belangrijkste van vrijen is het vrijen en niet het klaarkomen.
Maar het is natuurlijk ook zalig om samen met iemand klaar te komen. Het hoeft niet altijd, het hoeft niet tegelijkertijd, en het hoeft niet door ******. Als jij je op je eigen manier kunt bevredigen, doe dat dan ook eens waar hij bij is, dus terwijl jullie aan het vrijen zijn. Hij kan je ondertussen ook strelen en kussen (zie Vrijen) en zal zeker mee genieten als jij klaarkomt.
Bedenk dat deze manier van vrijen niet minder is dan wanneer je partner jou zou klaarmaken. Maar het omgekeerde is ook niet waar. Het kan heerlijk zijn als iemand je zo verwent - en dat je je zo kunt laten verwennen - dat je een orgasme krijgt. Als je tegelijkertijd je partner leert bevredigen, zul je je ook een stuk vrijer voelen, en dan kan het gebeuren dat je op een gegeven moment klaarkomt door een andere stimulans dan waar je tot nu toe aan gewend bent of die je ooit voor mogelijk had gehouden.
heb ik je een beetje geinformeerd, meiske?
MR_gezelligheid
06-12-2006, 11:17
Voor lekker en bevredigend vrijen is een orgasme niet het belangrijkste doel.
dat denk jij :hihi:
dat is toch het hoogte punt waar je naartoe werkt:banana:
Complimentje
06-12-2006, 11:22
dat denk jij :hihi:
dat is toch het hoogte punt waar je naartoe werkt:banana: Dat is wel zo, maar als je tijdens het sexen teveel aan een orgasme gaat denken, kan het zo zijn dat jullie beiden de andere punten over het hoofd zien, waardoor één van jullie dus niet klaarkomt;)
MR_gezelligheid
06-12-2006, 11:43
Dat is wel zo, maar als je tijdens het sexen teveel aan een orgasme gaat denken, kan het zo zijn dat jullie beiden de andere punten over het hoofd zien, waardoor één van jullie dus niet klaarkomt;)
ja dat is het nou net, je denkt niet aan een orgasme krijgen dat gevoel komt vanzelf wel als je geniet van elkaar!
je gaat toch niet met elkaar boemze en alleen aan je orgasme denken dat is het uiteindelijke doel ;) maar of dat altijd haalbaar is , is maar de vraag ;)
Missy_LouLou
06-12-2006, 14:27
Ik heb van alles geprobeerd... maar het komt er gewoon niet van
Zal dus wat meer moeten expimenteren....
ik heb der geen problemen mee.... maar mn partner dus weer wel....
Complimentje
06-12-2006, 16:03
Ik heb van alles geprobeerd... maar het komt er gewoon niet van
Zal dus wat meer moeten expimenteren....
ik heb der geen problemen mee.... maar mn partner dus weer wel.... Laat hem dan mijn reactie hier bovenstaand lezen:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.