Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ga naar de Souna en neem mee........

Pagina's : [1] 2 3

Chouaffa...
06-12-2006, 10:12

Wat neem je mee naar een dagje sauna met vriendinnen WE hebben een prive sauna afgehuurd maar ben er eerlijk gezegd nog nooit geweest :D Dus wat neem je allemaal mee ?

Chouaffa...
06-12-2006, 10:33
Upppperdeuppppperdeupppppp

jeblia021
06-12-2006, 11:01
badjas, badslippers, handdoek (SUPERGROOT), spullen voor het douchen wat je thuis ook gebruikt (bodylotion, zeep, spons etc) eventueel verzorigingproduten voor het haar als je ook je haar gaat douchen, een scrubcreme voor je body en gezicht, een goede dagcreme die je opsmeert voor je weer naar buiten gaat om je schone gezichtje te beschermen tegen de vuile buitenlucht :D Dames vul eens aan als ik wat vergeten ben :goedzo:

INIMINI
06-12-2006, 11:35
een bikini die je aanhoudt in de sauna. leuk idee trouwens, naar welk privesauna gaan jullie ?

kaat112
06-12-2006, 15:50

Een bikini mag vaak niet in de sauna..... je kan beter een handdoek om je heen slaan.........

zustertje_100
06-12-2006, 16:03
wele privesaunna ga je en hoeveel kost het?

Chouaffa...
06-12-2006, 16:32
Het is saunakarin ze hebben ook n site www.saunakarin.nl En het kost 20 euro per persoon per uur Dus ik moet me bikini meenemen?

Chouaffa...
06-12-2006, 16:34
Ik ben er nooit eerder geweest maar is het raar als ik m'n gharka en saboun el beldi meeneem voor erna want meestal komt er spaghetti uit na sauna dan kan ik gelijk gaan scrubben toch ????

kaat112
06-12-2006, 16:35
Chouaffa, nee, je hoeft denk ik geen bikini mee te nemen, maar wel een handdoek om om je heen te slaan in de sauna, en een handdoek voor na het douchen............. Bel anders even wat de bedoeling is.

INIMINI
06-12-2006, 16:37
niet bij alle sauna's is het mogelijk om te scrubben meid kan je beter eerst navragen. verder is het verstandig om een bikini mee te nemen , anders loop je in je blootje naast elkaar niet echt leuk.

kaat112
06-12-2006, 16:44
Oww, ik bedoel niet dat ze in haar blootje loopt :-). Maar aangezien bikini vaak verboden is kan ze beter een handdoek meenemen die ze als een jurkje zeg maar om kan doen :hihi:

cheima
06-12-2006, 16:46
Ik ben er nooit eerder geweest maar is het raar als ik m'n gharka en saboun el beldi meeneem voor erna want meestal komt er spaghetti uit na sauna dan kan ik gelijk gaan scrubben toch ???? Gatver spagettie! :confused: Dode huidcellen noemen we dat. IK wil ook nog steeds gaan, maar dan naar een hammam. Sauna ga ik al op onze vrouwen sportschool waar we tevens zwembad, infrarood sauna, stoombad en bubbelbad hebben. Ik wil echt een behandeling, inclusief modderpakking ect..Waar kan ik dat het beste doen. Omgeving Amsterdam??:confused:

Chouaffa...
06-12-2006, 16:58
Oww, ik bedoel niet dat ze in haar blootje loopt :-). Maar aangezien bikini vaak verboden is kan ze beter een handdoek meenemen die ze als een jurkje zeg maar om kan doen :hihi: Dus in de sauna draag je altijd een bikini of handdoek dus beter k d8 naakt hahahahah :hihi:

Farah_18
06-12-2006, 18:01
Gatver spagettie! :confused: Dode huidcellen noemen we dat. IK wil ook nog steeds gaan, maar dan naar een hammam. Sauna ga ik al op onze vrouwen sportschool waar we tevens zwembad, infrarood sauna, stoombad en bubbelbad hebben. Ik wil echt een behandeling, inclusief modderpakking ect..Waar kan ik dat het beste doen. Omgeving Amsterdam??:confused: :hihi:

Our_NTmazight
06-12-2006, 18:20

Lekker naar de sauna. Ik nam een maskertje voor je gezicht, een maskertje voor je haar ( werkt door de warme lucht nog beter), sabon beldi heerlijk, een lichaamborstel, lekkere ruikende scrub(zout) voor je lichaam, speld voor je haar, een grote badhandoek, slippers. Heb er helemaal zin in gekregen.

Pagina's : [1] 2 3