Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stel je voor

Pagina's : [1] 2

K_Prone
30-07-2003, 13:33

dat we nooit in nederland waren maar gewoon in marokko zaten :maf: Wat zou jij dan op dit moment doen :D:D ik achter schapen aan en jij :D:D

_h4T3d_sE7eN
30-07-2003, 13:34
Origineel gepost door misantazaghin dat we nooit in nederland waren maar gewoon in marokko zaten :maf: Wat zou jij dan op dit moment doen :D:D ik achter schapen aan en jij :D:D begging for some grubbs :(

Anya
30-07-2003, 13:34
ik zou brood bakken en tsjarmila maken en ondertussen sardienen grillen :hihi:

K_Prone
30-07-2003, 13:36
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN begging for some grubbs :( helemaal erg weet je dat zeker en doe je dat nu al niet :hihi:

BENTGHATAR
30-07-2003, 13:37

Dan zou ik nu op straat lopen en de jongens uit elgarisch gaan versieren want wie wilt er nou niet naar Elgarisch :D:D

_h4T3d_sE7eN
30-07-2003, 13:38
Origineel gepost door misantazaghin helemaal erg weet je dat zeker en doe je dat nu al niet :hihi: now I'm begging for the bling bling shit :bril: jeweettoG, je moet je standaarden als begger aanpassen naar je omgeving :hihi:

K_Prone
Origineel gepost door Anya ik zou brood bakken en tsjarmila maken en ondertussen sardienen grillen :hihi: mocht je willen in de winter hebben ze geen charmilla:D en waar vinden ze tarwe:D je zou buiten lopen op zoek naar eten denk ik ;)

LieveMeisje
dan ik zou elke dag naar the beach en savond lekker uitgaan :boogie:

K_Prone
30-07-2003, 13:39
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN now I'm begging for the bling bling shit :bril: jeweettoG, je moet je standaarden als begger aanpassen naar je omgeving :hihi: Doe ik :wijs: lukt alleen niet :( she tips :D

K_Prone
30-07-2003, 13:41
Origineel gepost door LieveMeisje dan ik zou elke dag naar the beach en savond lekker uitgaan :boogie: met kapotte kleren en geen geld ja tuurlijk:D en wie jou heeft jou wijsgemaakt dat je lief bent :confused:

LieveMeisje
30-07-2003, 13:45
Origineel gepost door misantazaghin met kapotte kleren en geen geld ja tuurlijk:D en wie jou heeft jou wijsgemaakt dat je lief bent :confused: nee me pa heeft eigen zaak vandaar ik krijg elke doekoe elke dag uitgaan... :D wie wijs mij dat ik lief ben, think think think..MIJN SCHAT :Iluvu:

K_Prone
30-07-2003, 13:49
Origineel gepost door LieveMeisje nee me pa heeft eigen zaak vandaar ik krijg elke doekoe elke dag uitgaan... :D wie wijs mij dat ik lief ben, think think think..MIJN SCHAT :Iluvu: jah eigen zaak heeft ie die gesubsidieerd van geld van hier of heeft ie daar met geld daar opgebouwd :maf2: alleen je schat is wel lullig :D of logisch:D

LieveMeisje
30-07-2003, 13:53
Origineel gepost door misantazaghin jah eigen zaak heeft ie die gesubsidieerd van geld van hier of heeft ie daar met geld daar opgebouwd :maf2: alleen je schat is wel lullig :D of logisch:D mn opa heeft daar opgebouwd, erzijn meerdere zaken... :cool: mijn schat...is wel lullig jah :maf2: ik ben eigelijk geen lief meisje maar MAFFFFFFFEMEISJE :maf:

K_Prone
30-07-2003, 13:54
Origineel gepost door LieveMeisje mn opa heeft daar opgebouwd, erzijn meerdere zaken... :cool: mijn schat...is wel lullig jah :maf2: ik ben eigelijk geen lief meisje maar MAFFFFFFFEMEISJE :maf: dan heb je mazzel :maf2: en dat had ik al door ;)

LieveMeisje
30-07-2003, 13:57

Origineel gepost door misantazaghin dan heb je mazzel :maf2: en dat had ik al door ;) :bril:

Pagina's : [1] 2