Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : damez als ik met een meid zoen heb ik dan???

Pagina's : [1] 2

NOURD1N
30-07-2003, 13:11

als ik met een meid zoen heb ik dan gelijk een relatie met haar of ni :confused: neej ik heb niemand gezoent iz maar een vraag ok :D

Anya
30-07-2003, 13:14
ZOEN NIEMAND ENKEL JE VROUW DAN HOEF JE JE DIE VRAAG NIET TE STELLEN :hihi:

Tisar
30-07-2003, 13:16
Origineel gepost door Anya ZOEN NIEMAND ENKEL JE VROUW DAN HOEF JE JE DIE VRAAG NIET TE STELLEN :hihi: WALLAH GOED GEZEGD VAN JE Anya;)

TwinkleEye_19
30-07-2003, 13:17
Origineel gepost door NOURD1N als ik met een meid zoen heb ik dan gelijk een relatie met haar of ni :confused: neej ik heb niemand gezoent iz maar een vraag ok :D Nee zwanger :hihi:

NOURD1N
30-07-2003, 13:19

Origineel gepost door Anya ZOEN NIEMAND ENKEL JE VROUW DAN HOEF JE JE DIE VRAAG NIET TE STELLEN :hihi: maa kheb geen vrouw en ik stel je voor ik zoen met jou :D hebbe we dan meteen een relatie :D :confused: :D

NOURD1N
30-07-2003, 13:20
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Nee zwanger :hihi: :eek: :giechel:

Anya
30-07-2003, 13:23
[QUOTE]Origineel gepost door NOURD1N maa kheb geen vrouw en ik stel je voor ik zoen met jou :D hebbe we dan meteen een relatie :D :confused: :D [/QUOTE hmmm in de ogen van de meeste meisjes heb je dan geen relatie en klikt het gewoon, maar gewoon zoenen zonder relatie vind ik ordinair overkomen. daarbij komt, zoenen doe je met iemand die je MAG zoenen (verloofd-getrouwd) dus .... ik denk niet na bij zoiets ik zoen niemand enkel mijn echtgenoot dus ik maak me niet druk...

Tisar
30-07-2003, 13:25
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Nee zwanger :hihi: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

NOURD1N
30-07-2003, 13:28
Origineel gepost door Anya [QUOTE]Origineel gepost door NOURD1N maa kheb geen vrouw en ik stel je voor ik zoen met jou :D hebbe we dan meteen een relatie :D :confused: :D [/QUOTE hmmm in de ogen van de meeste meisjes heb je dan geen relatie en klikt het gewoon, maar gewoon zoenen zonder relatie vind ik ordinair overkomen. daarbij komt, zoenen doe je met iemand die je MAG zoenen (verloofd-getrouwd) dus .... ik denk niet na bij zoiets ik zoen niemand enkel mijn echtgenoot dus ik maak me niet druk... ik heb nog geen duidlijk antwoord :confused: als we n keer zoenen hebbe dan ook meteen een relati :confused:

Anya
30-07-2003, 13:29
volgens de meeste wel, volgens mij niet maar: mij kan je ook alleen maar zoenen als je mijn wettige echtgenoot bent is het duidelijker? :zwaai:

NOURD1N
30-07-2003, 13:58
Origineel gepost door Anya volgens de meeste wel, volgens mij niet maar: mij kan je ook alleen maar zoenen als je mijn wettige echtgenoot bent is het duidelijker? :zwaai: luid en duidlijk :D mij kan je ook alleen maar zoenen als je mijn wettige echtgenoot bent :rolleyes: :D

MissShera
30-07-2003, 18:07
Origineel gepost door NOURD1N als ik met een meid zoen heb ik dan gelijk een relatie met haar of ni :confused: neej ik heb niemand gezoent iz maar een vraag ok :D Nee, behalve als je van die plakkerige meisjes zoent. Dan heb ik ook een vraag : als je met een jongen praat over de telefoon, heb je dan een relatie? Of is die jongen zo wanhopig, dat hij het als een relatie beschouwt?

chainreaction
30-07-2003, 19:11
simpele antwoord; alleen als jij het wilt

NOURD1N
31-07-2003, 01:06
Origineel gepost door chainreaction simpele antwoord; alleen als jij het wilt STRAIGHT 2 DA POINT :bril: I DO LIKE YO ATETUDE :D

chainreaction
01-08-2003, 17:32

thank you very much

Pagina's : [1] 2