Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als je DIT zou weten...

Pagina's : [1] 2 3

ZiLaaL
30-07-2003, 12:45

ALS JE ZOU WETEN DAT OVERMORGEN DE DAG DES OORDEELS ZOU ZIJN... WAT ZOU JE DAN DOEN? ZOU JE DOORGAAN MET JE HUIDIGE STYLO? OF ZAL ER ENIGE VERANDERING IN KOMEN? :o

emsoem
30-07-2003, 12:46
wooow damnzz meteen 300 keer extra bidden:D =emsoem=

diesel49
30-07-2003, 12:50
Origineel gepost door emsoem wooow damnzz meteen 300 keer extra bidden:D =emsoem= :goedzo:

-xxx-Rachida
30-07-2003, 12:51
Je moet zoiezo elke dag leven alsof het je laatse zou zijn;)

ZiLaaL
30-07-2003, 12:52

Origineel gepost door -xxx-Rachida Je moet zoiezo elke dag leven alsof het je laatse zou zijn;) Exactly... T probleem is dat we dat vergeten... :( ik ook... astaghfirullah.

miwoeren
30-07-2003, 12:56
ja dat is wel waar ja we vergeten dat...........

emsoem
30-07-2003, 12:57
Origineel gepost door diesel49 :goedzo: en ik wou ook nog eens een keer trouwen...:huil: =emsoem=

-xxx-Rachida
30-07-2003, 12:59
Origineel gepost door Kenitrya Exactly... T probleem is dat we dat vergeten... :( ik ook... astaghfirullah. Ik ook.... Je vergeet het niet denk ik, maar je staat er niet bij stil. De meeste denken dat het vanzelfsprekend is als je elke morgen opstaat....en dat je gezond bent, daar denken wij niet aan en danken Allah (swt) daarvoor veel te weinig. Jouw leven kan van de ene op de andere dag een hele andere wending krijgen.

tariffst
30-07-2003, 13:01
Ja dat is helemaal waar, maar het is moeilijk om elke dag te leven alsof het je laatste dag kan zijn. Ik denk ook niet dat iemand dat doet.

newkid
30-07-2003, 13:05
Als die komt... dan komt het. Ik zou gewoon verder leven tot het eind. Waarom je beter voordoen in die ene dag, je moet naar het leven kijken zoals je geleefd hebt. Leven alsof iedere dag het laatste is!!! Waarom??? Je moet iedere dag beleven als een gift en blij zijn dat je weer een dag is gegund. Het enige wat ik dan wel zou doen is eigenlijk iets wat ik niet zou doen. Ik zou niet gaan slapen... Dan heb ik meer tijd om bij familie en vrienden te zijn als die dag komt. NK

ZiLaaL
30-07-2003, 13:06
Origineel gepost door tariffst Ja dat is helemaal waar, maar het is moeilijk om elke dag te leven alsof het je laatste dag kan zijn. Ik denk ook niet dat iemand dat doet. Er zijn genoeg mensen die dat wel kunnen en ik ben ook zeker blij voor hen dat zij die capaciteit hebben. kwou dat ik dat echter ook kon...

-xxx-Rachida
30-07-2003, 13:16
Origineel gepost door newkid Als die komt... dan komt het. Ik zou gewoon verder leven tot het eind. Waarom je beter voordoen in die ene dag, je moet naar het leven kijken zoals je geleefd hebt. Leven alsof iedere dag het laatste is!!! Waarom??? Je moet iedere dag beleven als een gift en blij zijn dat je weer een dag is gegund. Het enige wat ik dan wel zou doen is eigenlijk iets wat ik niet zou doen. Ik zou niet gaan slapen... Dan heb ik meer tijd om bij familie en vrienden te zijn als die dag komt. NK Iedereen 'wacht' erop....en dat het komt is zeker (althans voor mij) Het is niet 'het beter voordoen als andere dagen'....het is het voorstellen alsof het jou laatste dag zo zijn en tegerlijkertijd ook de laatste dag van iemand die dichtbij je staat of je diebaar hebt. Meestal hoor je dan van ' ik wilde nog zo graag dit en dat doen, of dit en dat zeggen tegen diegene'. We hebben hier over twee dingen....dag des oordeels en de dood. Ik geloof in de dag des oordeels, dus je wordt beloond of gestraft over het geen je hebt vericht in jou leven. Dus wat ik dagelijks doe in mijn leven doe ik met oog op wat er mij te wachten staat.....want dood ga je gegarandeerd.

Tisar
30-07-2003, 13:19
GROTE ZONDEN!!!! -------------------------------------------------------------------------------- Doden van iemand Magie NIET verrichten van de gebeden NIET betalen van de zakaat (armenbelasting) NIET plichtsgetrouw naar de ouders zjjn Consumeren van rente Consumeren van het bezit van een wees Zaken (uitspraken) valselijk aan de profeet toeschrijven Zonder geldig excuus NIET in de Ramadhan vasten In tijden van oorlog van het slagveld wegrennen Drinken van alcohol Arrogant, trots of kwaadwillend zijn Afleggen van een valse getuigenis Beschuldigen van kuise vrouwen Diefstal Zweren van een valse eed Liegen Zelfmoord plegen De echtgenoot die zich laat bedriegen Vrouwen als mannen en mannen als vrouwen Jezelf NIET reinigen van urine Eten van kadavers, bloed en varkensvlees Veinzen Bedrog Bespioneren Vervloeken Toekomstvoorspelling en astrologie Afbeeldingen op de muur, kleding etc. Belastering Het negeren van de Awlia’ (de godvrezende, vrome mensen) van Allah en vijandigheden aan hen tonen Dragen van zijde en goud door mannen Gokken _________________

Tisar
30-07-2003, 13:20
deze man heeft gewoon een prachtig stem....en wat hij zingt soubhana Allah...mooi om te horen... de tweede vind ik top... ya man yara..... de rest is ook mooi!! http://www.enshad.net/htm/singers/Ahmed_Bu'7a6er/Fartaqi/ _________________

_h4T3d_sE7eN
30-07-2003, 13:20

Origineel gepost door emsoem wooow damnzz meteen 300 keer extra bidden:D =emsoem= 3la bla ... waarom niet meteen ?

Pagina's : [1] 2 3