Bekijk originele versie : De grote verzamel topic voor alle krullebollen.
SuperSabra
05-01-2005, 11:17
Hoe krijg ik mooie krullen?
Er zijn best veel manieren om mooie krullen te krijgen. Je kunt bijvoorbeeld krulspelden zetten. Voor kleinere pijpenkrullen kun je papillotten in je haar draaien - papillotten zijn makkelijk in gebruik en voor het mooiste resultaat kun je er het beste een nachtje mee slapen. Dan zijn je krullen de volgende dag helemaal op zijn mooist. De laatste optie is een krultang, en daarvan zijn er een paar heel goede te koop, dus dat moet lukken.
Succes!
Supersabra heeft antwoord op al uw schoonheidsvragen!
SuperSabra
05-01-2005, 11:33
Sabraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa help..........ik heb hele mooie volle krullen , maar pleur egt alles erin om het niet droog te krijgen..ik wil gewoon 1 ding gebruiken voor me haar wat moet ik gebruiken meid..!
ik heb BIJNA alles gebruikt Bijna alles....wajowww..
help me..!
PM mij dan krijgt ge tekst en uitleg gratis!
:zwaai:
ooG_Appeltje
05-01-2005, 12:23
Supersabraaaaaaaaaa heb precies dezelfde vraag als nadiaatje
Zou je mij mischien kunnen helpen?
SuperSabra
05-01-2005, 12:57
Supersabraaaaaaaaaa heb precies dezelfde vraag als nadiaatje
Zou je mij mischien kunnen helpen?
PM me maar dan kan ik je inshallah helpen!
SuperSabra
05-01-2005, 14:39
Zijn papilotten, of zo hetzelfde als krulspelden maar dan dunner en wat kleiner ..?
Papilotten zijn lange stengels waar ijzerdraad in zit die je om je haar moet wikkelen, krulspelden zijn andere dingen!
OpzoekNaarJou
05-01-2005, 14:43
Hoe krijg ik mooie krullen?
Er zijn best veel manieren om mooie krullen te krijgen. Je kunt bijvoorbeeld krulspelden zetten. Voor kleinere pijpenkrullen kun je papillotten in je haar draaien - papillotten zijn makkelijk in gebruik en voor het mooiste resultaat kun je er het beste een nachtje mee slapen. Dan zijn je krullen de volgende dag helemaal op zijn mooist. De laatste optie is een krultang, en daarvan zijn er een paar heel goede te koop, dus dat moet lukken.
Succes!
Supersabra heeft antwoord op al uw schoonheidsvragen!
Door simpel weg je haar te wasen en dan er GEL van L'OREAL (superstrong) erin te doen en dan door kammen en en paar keer met je vingers door je haar strijken :D :D :D :D
Zo heb zet ik heel mooie krulletjes in mijn haar :D :D
SuperSabra
05-01-2005, 14:45
Door simpel weg je haar te wasen en dan er GEL van L'OREAL (superstrong) erin te doen en dan door kammen en en paar keer met je vingers door je haar strijken :D :D :D :D
Ik geef antwoorden, niet andersom:)
samira333
05-01-2005, 15:57
ze mogen tog ook zelf vertellen wat je ook kunt doen :rolleyes:
OpzoekNaarJou
05-01-2005, 16:29
Sorry hoor :kwaad: :kwaad: :kwaad:
Was aleen maar een tip :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Waarom moet iedereen jou PM'en? Zet gewoon hier neer dan doe je er meer mensen een plezier mee. :)
chomoloco
05-01-2005, 16:37
Ik gebruik precies dezelfde methode als jou ( die tube tog )
En zodra het gedroogt is dan heb je hele mooie bos krullen :o
OpzoekNaarJou
05-01-2005, 17:04
Ik gebruik precies dezelfde methode als jou ( die tube tog )
En zodra het gedroogt is dan heb je hele mooie bos krullen :o
Is een doogschijnde tube, toch??? ;) ;)
weet je wat je moet gebruiken gewoon mousse. als je haren nat zijn geewoon mousse in smeren . wollah help krijg je van die mooi pijp krullen je weet wel natuurlijke krull.en van je zelf athans helpt bij mij wel
veel succs ermee
chomoloco
08-01-2005, 22:33
Is een doogschijnde tube, toch??? ;) ;)
Yeps klopt :D
Precious_86
09-01-2005, 20:08
Het is al gezegd: maar mousse helpt idd. Ik ben het dindskort ook geen gebruiken. Haar nat maken, aardig wat mouusse erin, natuurlijk of fhonen dan krijg je idd hele mooie krullen. Ik gebruik New wafe curl.
Enne waarom zou alleen de topicstarter mogen reageren, dat zou wat zijn hahahahha.
Succes meiden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.