Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bush bangmakerij

Pagina's : [1] 2

Willemien
30-07-2003, 10:11

Die Bush die houdt er volgens mij wel van om zijn volk goed bang te maken, zodat ze angstig en gedwee en paranoid alles goed vinden wat die man van plan is. Ik vind het gewoon ZIELIG, ben blij dat ik daar niet woon. VS waarschuwen voor nieuwe aanslagen WASHINGTON - Terreurorganisatie al-Qaeda zou opnieuw aanslagen met vliegtuigen voorbereiden. Aanslagen van het soort '11 september' kunnen mogelijk deze zomer al plaatsvinden. Dit maakte het Amerikaanse ministerie van Binnenlandse Veiligheid dinsdag bekend op nieuwszender CNN. Het nieuwe ministerie van Binnenlandse Veiligheid, dat werd opgericht na de aanslagen in New York en Washington, waarschuwt Amerikaanse burgers in binnen- en buitenland dat volgelingen van Osama bin Laden nieuwe aanslagen voorbereiden. Potentiële doelwitten zijn landen die meededen aan de oorlog in Irak zoals de VS, Groot-Britannië, Italië en Australië. De Amerikaanse krant The Washington Post meldde eerder dat de VS vorige week informatie had gekregen over nieuwe aanslagen door verhoor van al-Qaeda-gevangenen. Deze informatie werd vervolgens bevestigd door het elektronisch afluisteren van gesprekken tussen terroristen.

rnaj
30-07-2003, 10:14
We zullen zien, hopelijk gaat de inlichtingen dienst nogmaals op zijn bek. Zou twee voordelen hebben: a) geen aanslagen, b) het aftreden van Bush weer een stukje dichterbij.

Heiba
30-07-2003, 10:20
Was Gore Maar president geworden, hij had het eigenlijk moeten worden gezien hij qua kwantiteit meer stemmen had dan Bush. Maar Amerika heeft een scheef, stem systeem. Die hebben daar ook een klap van de malle molen...

grendel
30-07-2003, 10:20
Do you have blacks, too?" - Bush to Brazilian President Fernando Henrique Cardoso as reported in Der Spiegel. Condoleeza Rice interceded explaining that Brazil has the greatest number of black citizens of any nation outside of Africa.

rnaj
30-07-2003, 10:24

Origineel gepost door _CUTEY_ Was Gore Maar president geworden, hij had het eigenlijk moeten worden gezien hij qua kwantiteit meer stemmen had dan Bush. Maar Amerika heeft een scheef, stem systeem. Die hebben daar ook een klap van de malle molen... Ik weet niet of Gore, met een joodse running mate voor deze wereld een goed idee zou zijn geweest. maar van deze Bush kliek heb ik meteen voorspelt dat het slecht zou zijn voor de wereldpolitiek. Helaas heb ik deze voorspelling nergens opgeschreven :kwaad:

arabchrstn
30-07-2003, 10:38
Origineel gepost door rnaj Ik weet niet of Gore, met een joodse running mate voor deze wereld een goed idee zou zijn geweest. maar van deze Bush kliek heb ik meteen voorspelt dat het slecht zou zijn voor de wereldpolitiek. Helaas heb ik deze voorspelling nergens opgeschreven :kwaad: Joseph Liebermann staat bekend als zeer liberaal. Een beetje de Job Cohen van de VS. Beter een goede Jood dan een slechte Bush, toch?

rnaj
30-07-2003, 10:47
Origineel gepost door arabchrstn Joseph Liebermann staat bekend als zeer liberaal. Een beetje de Job Cohen van de VS. Beter een goede Jood dan een slechte Bush, toch? Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. :cool:

ibtisamc
30-07-2003, 16:41
Origineel gepost door Willemien Die Bush die houdt er volgens mij wel van om zijn volk goed bang te maken, zodat ze angstig en gedwee en paranoid alles goed vinden wat die man van plan is. Ik vind het gewoon ZIELIG, ben blij dat ik daar niet woon. VS waarschuwen voor nieuwe aanslagen WASHINGTON - Terreurorganisatie al-Qaeda zou opnieuw aanslagen met vliegtuigen voorbereiden. Aanslagen van het soort '11 september' kunnen mogelijk deze zomer al plaatsvinden. Dit maakte het Amerikaanse ministerie van Binnenlandse Veiligheid dinsdag bekend op nieuwszender CNN. Het nieuwe ministerie van Binnenlandse Veiligheid, dat werd opgericht na de aanslagen in New York en Washington, waarschuwt Amerikaanse burgers in binnen- en buitenland dat volgelingen van Osama bin Laden nieuwe aanslagen voorbereiden. Potentiële doelwitten zijn landen die meededen aan de oorlog in Irak zoals de VS, Groot-Britannië, Italië en Australië. De Amerikaanse krant The Washington Post meldde eerder dat de VS vorige week informatie had gekregen over nieuwe aanslagen door verhoor van al-Qaeda-gevangenen. Deze informatie werd vervolgens bevestigd door het elektronisch afluisteren van gesprekken tussen terroristen. Ik ben het meer dan beu!!! De eerste beste aanslag op welk land dan ook, schuiven ze direct op al-Qaeda !!!Hoe dom en waardeloos kun je nog zijn!!!

Danielle2
30-07-2003, 16:55
Een enorme aanrader: De film "Bowling for Columbine". Die draait helemaal om het thema van het banghouden van de amerikaanse bevolking door de regering. Heel confronterend!

Gatarrr
30-07-2003, 19:24
Bush of Gore, t is 1 pot nat. Bovendien zijn zij niet die aan de touwtjes t zijn de Amerikaanse Joden die t voor t zeggen hebben. Met wat voor regering dan ook.....USA is de bron van al t terrorisme Kheb een stuk over USA (United Satans of America), als er belangstelling naar is, zal ik t plaatsen. Je raakt echt verbijsterds van t stuk. Wat ik er ik wel wil bijzeggen is dat ik de schrijver.bron niet meer heb Assalaam

sword
31-07-2003, 09:55
Joseph Liebermann is een streng gelovige orthodoxe jood met een familie in Palestina die behoren tot de meest extreme kolonisten die je maar kunt voorstellen! Het apartheids-regime is in vergelijking met het zionisme dat Liebermann aanhangt een lachertje! Zijn broer is trouwens in palestina al neergekogeld! :zwaai: Sword

grendel
31-07-2003, 10:40
Als iemand wat aan Joe Lieberman wil vragen,.. zoals : bent u een zionist, is uw broer neergeknald, houdt u van bananen of zo ? Vraag het em zelf: http://www.senate.gov/member/ct/lieberman/general/newsite/biography.cfm?lowsrc=true Je kunt zelfs een krantje van Joey krijgen: Subscribe to the Lieberman Letter, my free e-mail newsletter :D

sword
31-07-2003, 10:56
Voor een palestijn is het verschil tussen Bush en Liebermann net zoals kiezen tussen de pest of de cholera!

rnaj
31-07-2003, 10:56
Origineel gepost door rnaj We zullen zien, hopelijk gaat de inlichtingen dienst nogmaals op zijn bek. Zou twee voordelen hebben: a) geen aanslagen, b) het aftreden van Bush weer een stukje dichterbij. Gezien de toegenomen controle op Schiphol Oost lijkt de dreiging meer in te houden dan alleen een toespraak van Bush. Ik hoop maar dat iedereen goed blijft opletten.

Willemien
31-07-2003, 11:06

Origineel gepost door rnaj Gezien de toegenomen controle op Schiphol Oost lijkt de dreiging meer in te houden dan alleen een toespraak van Bush. Ik hoop maar dat iedereen goed blijft opletten. Ik weet het niet hoor ... als een groepje gestoorde lui graag wat mensen naar de andere wereld wil helpen... wat kun je daar nou tegen doen ? Iedereen kan morgen met een mes of weet ik veel wat zijn/haar vrouw. man. buurvrouw, buurman, baas, het hoekje om helpen. En een groepje zieke geesten die idiote plannetjes gaat smeden .. volgens mij is er weinig aan te doen. Helaas. Ik ga gewoon door met leven tot ik er ergens bij neerval.. :D

Pagina's : [1] 2