Bekijk originele versie : Met welk merk auto en bouwjaar gaan jullie op reis???
als je op de snelweg richting elmaghreb rijdt, zie je allerlei soorten en maten auto's.
In welke auto gaan jullie. En ga nou neit uit jullie nek lopen zeiken dat jullie in ferarri's gaan of zo.
Welk bouwjaar, merk, type, cilinderinhoud en is hij wel of niet APK gekeurd?????????????? Grote beurt, kleine beurt??? En hoeveel koffers gaan er mee? is de auto zwaar bepakt??? Wat nemen jullie eigenlijk allemaal mee aan toiletartikelen. Als ik naar mijn broertje kijk dan denk je dat hij naar de sahara gaat. Alsof ze in marokko helemaal niks hebben. eigen gel, eigen mousse, eigen vet, eigen creme, eigen shampoo, eigen conditioner. enz enz enz.
jullie???
Origineel gepost door Tornado
als je op de snelweg richting elmaghreb rijdt, zie je allerlei soorten en maten auto's.
In welke auto gaan jullie. En ga nou neit uit jullie nek lopen zeiken dat jullie in ferarri's gaan of zo.
Welk bouwjaar, merk, type, cilinderinhoud en is hij wel of niet APK gekeurd?????????????? Grote beurt, kleine beurt??? En hoeveel koffers gaan er mee? is de auto zwaar bepakt??? Wat nemen jullie eigenlijk allemaal mee aan toiletartikelen. Als ik naar mijn broertje kijk dan denk je dat hij naar de sahara gaat. Alsof ze in marokko helemaal niks hebben. eigen gel, eigen mousse, eigen vet, eigen creme, eigen shampoo, eigen conditioner. enz enz enz.
jullie???
Dat gaat jou toch niets aan!
We vragen toch ook niet wat voor kleur onderbroek je aanhebt!!
Tazzzzzzzzzz :auw:
Origineel gepost door mokaltum
nou nou mensen ze vraagt gewoon iets dus alleen als je WIL kun je daar beleefd antwoord opgeven
wij gaan in een blauwe mitsibitsi(weet niet precies hoe je het schrijft) turbo diesel 400 en het bouwjaar is 2000, een leuke spacewagen!
en we vertrekken morgen
Mokaltum
Een hele fijne vakantie en een veilige reis toegewenst. Wees voorzichtig met de zon he?
groet,
Tornado
Atlasleeuw
04-07-2002, 16:58
mercedes S 600 bouwjaar 2001 :rolleyes: :rolleyes:
Origineel gepost door Tornado
Wat nemen jullie eigenlijk allemaal mee aan toiletartikelen. Als ik naar mijn broertje kijk dan denk je dat hij naar de sahara gaat. Alsof ze in marokko helemaal niks hebben. eigen gel, eigen mousse, eigen vet, eigen creme, eigen shampoo, eigen conditioner. enz enz enz.
jullie???
uhmm...ik weet niet hoor maar zo te lezen is je broertje volgens mij een beetje gay ?? haha ...naja als ie maar zn mascara niet vergeet want die schijnt moeilijk te krijgen zijn in marok :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.