Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden, hebben jullie dit ook?

Pagina's : [1] 2

Tarifith25
29-07-2003, 23:42

Het valt mij zo vaak op dat als Marokkaanse meiden elkaar op straat passeren dat ze elkaar helemaal van top tot teen bekijken en dan nog met zo'n blik alsof je ze wat hebt aangedaan of zo... :confused: Ik begrijp dat echt niet, alsof we elkaars concurrenten zijn...maar goed zal wel een Marokkaans trekje zijn :) Dit wilde ik alleen even kwijt :zwaai:

DieselGirly
29-07-2003, 23:47
Dat valt mij ook op.......vooral de Big CITIES

saidaaatje
29-07-2003, 23:48
Gewoon doorlopen zonder iemand in het gezicht aan te kijken......maarja, dat is ook niet echt een goede optie, want soms loop je een bekende langs en hoor je keihard:hey verwaande, zeg je niks meer:maf: Maar ik let niet op mensen als ik op straat loop

BENTGHATAR
29-07-2003, 23:53
Jah ik heb het ook gemerkt........Maar ik negeer het gewoon. Je moet gewoon doorlopen.

meryema
29-07-2003, 23:55

tja niet normaal vooral die meiden uit r`dam en a`dam en al die andere grotere steden niet normaal ......!!

RitaMaria
30-07-2003, 00:04
Origineel gepost door JANACHMED IK ZIE HET ALTIJJJJJJJD.. marokkaanse meiden letten opelkaar zou je dan zeggen ,maar.... maar ik loopp soms met een vriendin ( een koelie ) en die word ook ernstig bekeken door andere koeli dames.. het ligt niet aan marokkaanse dames ,maar aan DAMES in het algemeen !! :) :zwaai: Wat moet jij met een koelie :kwaad: ?????

DieselGirly
30-07-2003, 00:20
Origineel gepost door JANACHMED gewoon een heeeele goede vriendin :) ja de marokkaanse dames willen altijd gelijk SEX... en ik niet (ben maagd) :o :lol:

Sfenza
30-07-2003, 00:27
Iedereen doet het wel eens bewust of onbewust...dus niet schijnheilig...

babyboy
30-07-2003, 00:33
Origineel gepost door Tarifith25 Het valt mij zo vaak op dat als Marokkaanse meiden elkaar op straat passeren dat ze elkaar helemaal van top tot teen bekijken en dan nog met zo'n blik alsof je ze wat hebt aangedaan of zo... :confused: Ik begrijp dat echt niet, alsof we elkaars concurrenten zijn...maar goed zal wel een Marokkaans trekje zijn :) Dit wilde ik alleen even kwijt :zwaai: jah tfoe, gelukkig komt dit niet voor bij de jongens.

Tsjelzies
30-07-2003, 04:56
Origineel gepost door Tarifith25 Het valt mij zo vaak op dat als Marokkaanse meiden elkaar op straat passeren dat ze elkaar helemaal van top tot teen bekijken en dan nog met zo'n blik alsof je ze wat hebt aangedaan of zo... :confused: Ik begrijp dat echt niet, alsof we elkaars concurrenten zijn...maar goed zal wel een Marokkaans trekje zijn :) Dit wilde ik alleen even kwijt :zwaai: jah het is wel zo soms als ik ergens loop kijkt zo'n wijf me vet vuil aan en dan kijk ik terug en soms zeg ik WAT en dan lopen ze door

slimiatje
30-07-2003, 08:56
Origineel gepost door Tarifith25 Het valt mij zo vaak op dat als Marokkaanse meiden elkaar op straat passeren dat ze elkaar helemaal van top tot teen bekijken en dan nog met zo'n blik alsof je ze wat hebt aangedaan of zo... :confused: Ik begrijp dat echt niet, alsof we elkaars concurrenten zijn...maar goed zal wel een Marokkaans trekje zijn :) Dit wilde ik alleen even kwijt :zwaai: dat is nou eenmaal zo :D maar als ik langer naar een meisje kijk is dat omdat ik iets wat ze aanheeft mooi vind :D

RaZer
30-07-2003, 08:59
maar jullie zijn aparte marokkaanse meiden en doen dat natuurlijk niet

Goudmeisje
30-07-2003, 09:17
Ik kijk nooit :ego: , dus ik weet niet of ze wel naar mij kijken, zo ja laat ze toch kijken.

slimiatje
30-07-2003, 09:26
Origineel gepost door Goudmeisje Ik kijk nooit :ego: , dus ik weet niet of ze wel naar mij kijken, zo ja laat ze toch kijken. schijt aan hun :D

Tarifith25
30-07-2003, 11:09

Het gaat niet zozeer om het kijken, maar om de manier waarop, de meeste hebben zo'n arrogante blik.

Pagina's : [1] 2