Bekijk originele versie : Het verhaal van de ex!!!
greeneyed
04-07-2002, 09:30
Ik zou graag willen weten hoeveel exen jullie hebben gehad.gewoon eerlijk zeggen.Dus players niet overdrijven en zina's niets achterhouden.Ben benieuwd naar jullie aantallen.En voor de gene die nog geen vriend of vriendin hebben gehad houden zo!!En snap niet hoe jullie dat vol kunnen houden.Maar goed misschien ligt het wel aan mij.Ik hoor nog wel van jullie.
LATERSSSSSSSSSSSS
Ik heb hier ergens een lijst liggen, w8, ff zoeken........................ ...
.................................................. ..............
Ik kan mijn lijst niet vinden met alle harten die ik gebroken heb!!!!!!!!!!!
WAAR IS MIJN LIJST??????????????????????????????????!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
fikriaatje
04-07-2002, 09:48
IK heb een relatie gehad van zes jaar lang,maar dat is misgelopen.
Ik heb op dit moment weer een vriend.
fikriaatje
04-07-2002, 09:49
hoeveel heb jij er gehad,greeneyed?
ff denken: Ali/ Yessin/Hicham/ Youssef/ Najim/ Nogeens Ali/ Abdel/Achmed......en toen wist ik het niet meer....ff zonder dollen.....ik heb 1 ex(maar ik noem dat niet een relatie) maar heb van mn fout geleerd en ben nu elhamdoelilah verloofd en ik heb mijn liefie alles over mn verleden verteld dus ook over die ex!
Origineel gepost door OUIDAD1
ff denken: Ali/ Yessin/Hicham/ Youssef/ Najim/ Nogeens Ali/ Abdel/Achmed......en toen wist ik het niet meer....ff zonder dollen.....ik heb 1 ex(maar ik noem dat niet een relatie) maar heb van mn fout geleerd en ben nu elhamdoelilah verloofd en ik heb mijn liefie alles over mn verleden verteld dus ook over die ex!
ik ben in het verleden ook verliefd geweest op een jongen en hij ook op mij, maar ik noem het ook geen relatie. het was meer een bevlieging. en ik heb mijn vriend er ook gewoon over verteld dat ik verliefd ben geweest in het verleden.
goed zo cuz
eerlijkheid duurt het langst
greeneyed
04-07-2002, 13:59
Nou ik heb 1 vriend gehad en we hadden een relatie van 6 maanden maar toen begon hij lomp te doen en heb het toen uitgemaakt.Ik heb pas een jongen leren kennen maar de afstand is te groot voor een serieuse relatie.Ik mag hem wel graag en we proberen elkaar zo vaak mogelijk te zien maar het is wel lastig.Maar om terug te komen op jou vraag, ik heb maar 1 ex en daar ben ik niet trots op!!!!!
fikriaatje
17-07-2002, 14:13
Hoezo ben je er niet trots op had je er meer willen hebben dan?
Missrapster
17-07-2002, 15:51
Ik heb eerlijk gezegd teveel harten gebroken uit wraak omdat ze dat ook bij mij deden.Wie de bal kaatst moet hem ook vangen! Mijn laatste ex was de gevaarlijkste hij wilde met me trouwen maar ondertusen had hij een trosje wijven.Ik had zoiets van laterzzzzzz....Hij werd jaloers omdat ik iemand anders had.En toen wilde hij stoer doen door met zijn pistool al mijn vrienden uit te schakelen.Gelukkig is iedereen heel gebleven, behalve hij.Hij heeft een paar klappen gevangen en zit nu in Marokko.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.