Bekijk originele versie : hand komen vragen
lady_samira
05-12-2006, 15:41
dames ik heb een vraagje
ik ben nu 17 jaar oud en volgend jaar wordt ik inchallah 18
ik ken een hele leuke jongen anass 18 is hij ik ken hem al 4 jaar
en we zijn egt gek op elkaar
je kan het een soort van relatie noemen mn moeder kent hem en mn mams is de beste vriendin van zijn zus
we kennen hun ouders broers tantes neven nichten
maare vinden jullie 18 jaar te jong om te verloven?
nou ik hoor het graag
veel liefs samira
miss_a3wie
05-12-2006, 15:43
nou om eerlijk te zijn vind het niet egt jong hand vragen is niet gelijk trouwen wens je alvast veel sterkte meid
straightWoman
05-12-2006, 15:45
hey lieverd,het is jouw keuze,maar als ik eerlijk mag zijn vind ik hem wel jong.
dames ik heb een vraagje
ik ben nu 17 jaar oud en volgend jaar wordt ik inchallah 18
ik ken een hele leuke jongen anass 18 is hij ik ken hem al 4 jaar
en we zijn egt gek op elkaar
je kan het een soort van relatie noemen mn moeder kent hem en mn mams is de beste vriendin van zijn zus
we kennen hun ouders broers tantes neven nichten
maare vinden jullie 18 jaar te jong om te verloven?
nou ik hoor het graag
veel liefs samira
voor een meisje is 18 jaar wel ok... gaat nog net, ook al vind ik het zelfs voor een meisje te jong...
maar 18 jaar voor een jongen, whallah vergeef me maar ik kan daar alleen maar mee lachen.... ik bedoel 18 jaar voor een jongen, Awilie ik zie dat niet goed komen maar ja wie ben ik om dat te zeggen he...
ik hoop dat je het niet erg vind hoor en je moet het zeker niet persoonlijk opnemen, maar ik zou NOOIT met een 18 jarige verloven of trouwen... ik bedoel die jongen zal na een tijdje er achterkomen dat die nog heel wat moet zien en VOORAL ontdekken in het leven en ja dan doet die dat ten koste van jouw leven...
nu moet ik je ook eerlijk zeggen heb nog niemand in mijn omgeving gezien waarbij de man of verloofde 18 jaar is????.... maar ja wie weet ken ik ook niet zo veel mensen....
ik zou toch nog maar een paar jaartjes wachte whallah een echt goed gemeend advies... jullie zijn allebei nog jong, ga lekker je studies afmaken (HBO, Universiteit) en begin dan pas aan dingen die heel wat verantwoordelijkheden eisen....
hou aub je bek jij a duivelhoertje
dit soort praat komt dus van een 18 jarige , begrijp je me meid....volwassenheid bereikt hen pas op een latere lefftijd, en bij sommige komt die gewoon nooit aan :maf2: :maf2: gun hen de tijd....:hihi:
Precies wat ik bedoel te zeggen jij ziet me als 18 jarige terwijl ik dat niet ben.
Een andere is 18 en zie je misschien wel als 26 jarige.
Nogmaals je houdt hun tegen met je uitspraken om hun islaam af te maken ..
vandaar .. .duivelhoertje.
mocht jij iets van de islam afweten dan zou jij nooit "Islam en duivelhoertje nooit in één en dezelfde zin gebruiken"
ga dus iets nuttigs doen in je leven....of ga je moeder in de keuken helpen , aangezien jij je toch graag met vrouwenzaken bezig houdt...
mocht jij iets van de islam afweten dan zou jij nooit "Islam en duivelhoertje nooit in één en dezelfde zin gebruiken"
ga dus iets nuttigs doen in je leven....of ga je moeder in de keuken helpen , aangezien jij je toch graag met vrouwenzaken bezig houdt...
ayaaaw dan noemen ze bij ons 'je terug op je plaats zetten' :lol: :lol:
Precies wat ik bedoel te zeggen jij ziet me als 18 jarige terwijl ik dat niet ben.
Een andere is 18 en zie je misschien wel als 26 jarige.
Nogmaals je houdt hun tegen met je uitspraken om hun islaam af te maken ..
vandaar .. .duivelhoertje.
:confused: :confused: de islam is al lang tegengehouden geweest toen hun 4 jaar geleden een relatie begonnen... de kleuter was amper 13 (AEBADELLAH, een relatie op het je 13de, ik huiver gewoon) en de ander kleuter was 14 jaar
een relatie met een een jongen van 14 jaar ik word aar gewoon misselijk van!
waar gaat dit allemaal naartoe...
oo dus omdat ze nu vier jaar bezig zijn dan maar nog een vier jaar doorgaan?
neen ze moeten ophouden met deze circus, en naar school gaan en een degelijke opleiding halen dat is wat ze moeten doen en niet huwen op 18 om op 19 een gescheiden tienermoeder te zijn zonder enige opleiding of inkomen!:ego:
LolitaLempicka
05-12-2006, 16:25
Jawel hoor, waarom zou het niet kunnen.. iedereen is anders..gelukkig..want verschil moet er zijn :D
jullie zijn TOCH gek op elkaar, jullie hebben TOCH een relatie..jullie familie weet het TOCH wel dus waarom niet verloven en in lhalal verder gaan?
Succes doe wat je hart en je hoofd zegt.. vooral niet naar andere luisteren ;)
mizz_mor
05-12-2006, 16:25
neen ze moeten ophouden met deze circus, en naar school gaan en een degelijke opleiding halen dat is wat ze moeten doen en niet huwen op 18 om op 19 een gescheiden tienermoeder te zijn zonder enige opleiding of inkomen!
ik bn daarmee eens :)
LolitaLempicka
05-12-2006, 16:26
neen ze moeten ophouden met deze circus, en naar school gaan en een degelijke opleiding halen dat is wat ze moeten doen en niet huwen op 18 om op 19 een gescheiden tienermoeder te zijn zonder enige opleiding of inkomen!:ego:
Ja oke maar ja dat hoef je echt niet aan een verliefd stelletje te zeggen...
Jawel hoor, waarom zou het niet kunnen.. iedereen is anders..gelukkig..want verschil moet er zijn :D
jullie zijn TOCH gek op elkaar, jullie hebben TOCH een relatie..jullie familie weet het TOCH wel dus waarom niet verloven en in lhalal verder gaan?
Succes doe wat je hart en je hoofd zegt.. vooral niet naar andere luisteren ;)
in welke wereld leef jij, tegenwoordig zijn mannen van 35 jaar nog niet eens klaar voor een huwelijk laat staan iemand van 18 jaar???
van wat gaan ze leven, wie gaat er verantwoordelijkheid van een huwelijk op zich nemen? wat voor opleiding heeft hij gehad, heeft hij een job, mondjes moeten gevoed worden hoor...als je op je 13 al een relatie hebt dan blijft er niet veel Halal meer over hoor, sorry maar ik word daar niet goed van
en neen hij is niet het Praktiserend moslim type, je weet wel van het soort dat geen relatie heeft maar meteen trouwt , ja die mannen kunnen op hun18 jaar een huwelijk aan want die zijn met de islam bezig en weten dat ze geen relatie mogen hebben voor het huwelijk...
maar deze 2 hebben als sinds hun 13 een relatie TFOE, en zitten na school met elkaar te rollebollen en jij noemt dit volwassen gedrag en klaar voor het huwelijk , neem van mij maar deze twee zijn BINNEN HET JAAR GESCHEIDEN
als normale volwassen mensen op leeftijd, die een goed opleiding hebben gehad, goed job hebben, respect voor elkaar hebben maar uiteindelijk toch scheiden, wat gaan deze 2 dan zehma doen...
voor een meisje is 18 jaar wel ok... gaat nog net, ook al vind ik het zelfs voor een meisje te jong...
maar 18 jaar voor een jongen, whallah vergeef me maar ik kan daar alleen maar mee lachen.... ik bedoel 18 jaar voor een jongen, Awilie ik zie dat niet goed komen maar ja wie ben ik om dat te zeggen he...
ik hoop dat je het niet erg vind hoor en je moet het zeker niet persoonlijk opnemen, maar ik zou NOOIT met een 18 jarige verloven of trouwen... ik bedoel die jongen zal na een tijdje er achterkomen dat die nog heel wat moet zien en VOORAL ontdekken in het leven en ja dan doet die dat ten koste van jouw leven...
nu moet ik je ook eerlijk zeggen heb nog niemand in mijn omgeving gezien waarbij de man of verloofde 18 jaar is????.... maar ja wie weet ken ik ook niet zo veel mensen....
ik zou toch nog maar een paar jaartjes wachte whallah een echt goed geme advies... jullie zijn allebei nog jong, ga lekker je studies afmaken (HBO, Universiteit) en begin dan pas aan dingen die heel wat verantwoordelijkheden eisen....
meid... jou mening beargumenteer je wel heel erg slecht moet ik zeggen. In plaats dat je met echte goede argumenten komt om iemand over tehalen. Ben je alleen aan het zeggen: 'dat jij het SLECHT vind. Dat je nooit iemand in je omgeving hebt meegemaakt die op zo'n jonge leeftijd is verloofd. En dan het allerachterlijkste van maak je HBO of universiteit af.' Mag ik vragen wat voor argumenten dit zijn...en ik doel vooral op het laatste.
Er zijn zat jongenmannen waar mannen van 25 en ouder een flinke u tegen kunnen zeggen. denken aan de toekomst en gaan er volledig voor. Niet elke jongen is hetzelfde. Dat jij blijkbaar alleen gasten tegenkomt die met hun derde been denken...daar moet je zelf maar wat aan doen. Maar ga nu niet anderen van een goed gedachte afbrengen (ik zeg ook GOED gedachte).
en moet je in je omgeving kijken of iets normaal is. Dit bedoel ik maar weer met het feit dat we allemaal naar elkaar weer aan het kijken zijn....kijk voor jezelf en je komt heel ver!!
en dat allerlaatste....ja sorry hoor maar dat is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. moeten mensen eerst HBO/ unversitair gestudeert hebben om voor zichzelf redelijk te kunnen beslissen. Grow up, girl and look around!!
Wat ik tegen de topicstartser wil zeggen is. Nu jullie allebei nog jong zijn kan jullie visie op de gang van wereldzaken nog iets anders zijn dan als je wat ouder zijn en je ervaren bent in aantal dingen (heb het vooral over verantwoordelijkheid). Denk echter hier wel over na. Maar zoals andere volgens mij al hebben gezegd...willen jullie verloven en niet trouwen! een stap leidt naar de volgende stap! Blijf nuchter en het komt goed!!
Liefs: Dell
meid... jou mening beargumenteer je wel heel erg slecht moet ik zeggen. In plaats dat je met echte goede argumenten komt om iemand over tehalen. Ben je alleen aan het zeggen: 'dat jij het SLECHT vind. Dat je nooit iemand in je omgeving hebt meegemaakt die op zo'n jonge leeftijd is verloofd. En dan het allerachterlijkste van maak je HBO of universiteit af.' Mag ik vragen wat voor argumenten dit zijn...en ik doel vooral op het laatste.
Er zijn zat jongenmannen waar mannen van 25 en ouder een flinke u tegen kunnen zeggen. denken aan de toekomst en gaan er volledig voor. Niet elke jongen is hetzelfde. Dat jij blijkbaar alleen gasten tegenkomt die met hun derde been denken...daar moet je zelf maar wat aan doen. Maar ga nu niet anderen van een goed gedachte afbrengen (ik zeg ook GOED gedachte).
en moet je in je omgeving kijken of iets normaal is. Dit bedoel ik maar weer met het feit dat we allemaal naar elkaar weer aan het kijken zijn....kijk voor jezelf en je komt heel ver!!
en dat allerlaatste....ja sorry hoor maar dat is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. moeten mensen eerst HBO/ unversitair gestudeert hebben om voor zichzelf redelijk te kunnen beslissen. Grow up, girl and look around!!
Wat ik tegen de topicstartser wil zeggen is. Nu jullie allebei nog jong zijn kan jullie visie op de gang van wereldzaken nog iets anders zijn dan als je wat ouder zijn en je ervaren bent in aantal dingen (heb het vooral over verantwoordelijkheid). Denk echter hier wel over na. Maar zoals andere volgens mij al hebben gezegd...willen jullie verloven en niet trouwen! een stap leidt naar de volgende stap! Blijf nuchter en het komt goed!!
Liefs: Dell
mmm onzin, het is onzin dat we nu aan de 3de generatie marokkaanse migranten zitten en blijkbaar nog steeds niet hoger geraken dan MBO (jij blijkbaar ook niet anders zou jij niet zo reageren)
maar ja wat wil je met een mentaliteit van gaan trouwen op 17 jaar!!! ik zie dit de autochtone bevolking nog niet doen hoor, op 17 jaar hoor je naar school te gaan en iets van je leven te maken en je niet met onzin bezig te houden... dat is wat onze nederlandse buurvrouw ons zegt :ego: :ego: schat van een vrouw trouwens!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.