Bekijk originele versie : Je haar steilen
Hoe doen jullie dat?
Wat is de beste manier?
Ik was gewoon mijn haar, laat het drogen, doe er een beetje Lóreal gladmakende creme in, laat het drogen en dan stylen met een styltang.
doen jullie het anders? zo ja, wat kun je doen om het resultaat langduriger te maken, ook wanneer het motregent bijvoorbeeld, zonder halverwege met een kop half stro te lopen :D
MissCasaouia_
05-12-2006, 15:44
Hoe doen jullie dat?
Wat is de beste manier?
Ik was gewoon mijn haar, laat het drogen, doe er een beetje Lóreal gladmakende creme in, laat het drogen en dan stylen met een styltang.
doen jullie het anders? zo ja, wat kun je doen om het resultaat langduriger te maken, ook wanneer het motregent bijvoorbeeld, zonder halverwege met een kop half stro te lopen :D
Excact hetzelfde! Af en toe kan ik niet wachten en droog ik het snel met een fohn.:o
ik was het, ik doe er gelijk Anti Frizz van John Frieda in, laat het drogen.
Als ik haast heb met een fohn en anders gewoon natuurlijk.
En als het bijna droog is, Silk Therapy erin en stijlen maar! :D
MissCasaouia_
05-12-2006, 15:51
ik was het, ik doe er gelijk Anti Frizz van John Frieda in, laat het drogen.
Als ik haast heb met een fohn en anders gewoon natuurlijk.
En als het bijna droog is, Silk Therapy erin en stijlen maar! :D
Anti Frizz maakt mijn haar vettig. Mijn haar is van nature al stijl alleen heb ik er af en toe van die slagen in..Ik ga er maar een keer over en heb dan gelijk prachtig resultaat. Als je dik/krullend haar hebt dan is Anti Frizz van John Frieda goed!
Anti Frizz maakt mijn haar vettig. Mijn haar is van nature al stijl alleen heb ik er af en toe van die slagen in..Ik ga er maar een keer over en heb dan gelijk prachtig resultaat. Als je dik/krullend haar hebt dan is Anti Frizz van John Frieda goed!
Ooh dat is dan wel erg makkelijk voor jou, als je stijl haar wil!
Ik heb best dik haar met veel slagen en Anti Frizz van John Frieda doet daar wonderen voor, alleen als je het vaak gebruikt gaat je haar er aan wennen en zorgt het niet meer voor optimaal resultaat :traan1:
Arabische_Meid
05-12-2006, 16:21
Ik was mijn haar.. droog het zachtjes met een handdoek dan doe ik er wat serum in van L'oreal(anti friz) laat het zo een uurtje drogen en dan fohn ik het met een grote borstel , stukje per stukje.. ik vind fohnen vaak mooier dan tangen omdat er dan nog volume inzit en het lekker vol is met de stijltang ziet mijn haar er onnatuurlijk kaarsrecht uit :hihi:
Damesss had een vraagje heb voor een irritante kuifje, dat altijd vanuit zichzelf opstaat...is stijlen een oplossing en zoja..hoelang blijft zoiets glad
ik raad je aan om je haar te relaxen. Doe het zelf al jaren. Je moet wel kijken welke je neemt, ikzelf heb altijd dat groene pak OLIVE. Ze zeggen dat het hartstikken slecht is voor je haar maar als je het goed verzorgt is er niets aan de hand. Wel even goed de gebruiks aanwijzing van te voren doornemen en exact aan de aangegeven tijd houden. Wollah mijn haar is binnen no time stijl getangd en zelfs als het regent blijft me haar stijl. Ik slaap ermee en de volgende ochtend zit het nog steeds goed....
silvanna
05-12-2006, 17:02
1 haren wassen
2 volledige late drogen echt dat je haar helemaal droog is zonder paar natte stukjes anders is dat super slecht voor je haar
3met behulp van speltjes doe je je haar vast make nvanboven en begin je van achter met je haar plukje voor plukje en niet te dikke plukjes pakken anders ben je daar nog langer aan bezig als je stukje voor stukje doet heb je mooiere resultaat voor dat je begint met je tang beetje chi-silk in je haar doen zo doe je dat met heel je haar en eindresultaat is super plus je haar blijft goed styl dus ook als je naar een feesje gaat en je gaat hele tijd shake je haren krullen niet
groetjes :nijn:
Stap 1: Ik was me haar, laat het drogen aan de lucht!
Stap 2: Ik kam me haar uit.
nd haarStap 3: Ik pak drie kappersklemmen en verdeel me haar in drie stukken.
Stap 4: Maak een lok los van achter, ik doe er wat Chi milk in, dat rode pompje speciaal voor als je haar gaat stylen. En smeer het lokje ermee in.
Stap 5: Ik pak de haartang en ga er 2 of 3 keer langs tot de lok helemaal glad, en styl is.
Stap 6: Wat chi silk fusion in de puntjes zodat ze mooi gaan glanzen.
Zo werk ik me hele haar af. Duurt lang bij mij! Echt vermoeiend, als ik klaar ben heb ik kramp in me hand. Maar het resultaat mag er zekers zijn!
de dames die aangeven dat ze chi-producten gebruiken
Bestellen jullie het via internet of kopen jullie het in een winkel
heb het niet zo met bestellen via internet
de dames die aangeven dat ze chi-producten gebruiken
Bestellen jullie het via internet of kopen jullie het in een winkel
heb het niet zo met bestellen via internet
Hoezo niet?
Ik bestel het via: ww.haarshop.nl, ben zeer tevreden over hoe hun te werk gaan. Je bestelt je producten, je krijgt een mailtje gestuurd daarin staat dat je het geld moet overboeken op hun rekening. Dat doe je, vervolgens krijg je een bevestiging en met twee dagen heb je thuis. Echt een top site.
Je kan met een gerust gehart bestellen. Wel betaal je verzendkosten, dat is logisch.
Bij de kapper proberen ze je altijd van alles aan te smeren, en weten ze het zogenaamd altijd beter. Op haarshop.nl kan je op je gemakje alle producten na-lezen en je keuze maken. Zonder een hijgende verkoopster in je nek.
heb dit via internet gevonden
http://www.kapsalonineke.nl/hoe_moet_u_uw_haren_stijlen.htm
Hoezo niet?
Ik bestel het via: ww.haarshop.nl, ben zeer tevreden over hoe hun te werk gaan. Je bestelt je producten, je krijgt een mailtje gestuurd daarin staat dat je het geld moet overboeken op hun rekening. Dat doe je, vervolgens krijg je een bevestiging en met twee dagen heb je thuis. Echt een top site.
Je kan met een gerust gehart bestellen. Wel betaal je verzendkosten, dat is logisch.
Bij de kapper proberen ze je altijd van alles aan te smeren, en weten ze het zogenaamd altijd beter. Op haarshop.nl kan je op je gemakje alle producten na-lezen en je keuze maken. Zonder een hijgende verkoopster in je nek.
als jij zo positief bent doe ik het wel. :D
als jij zo positief bent doe ik het wel. :D
Ja, ik ben zeker positief! :D
Zodra me CHi flesjes op zijn, ga ik weer bestellen. Biosilk schijnt ook goed te zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.