Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik HAAAAAAAAAAAAAAAAT Franse Marokkanen..........

Pagina's : [1] 2 3

Tornado
04-07-2002, 09:24

Salaam, Ik heb vaak kritiek op jullie toch??? op de Marokkanen in Nederland toch??? Nou, als er iets is waar ik helemaal van walg dan zijn het wel die ranzige Marokkanen in Frankrijk. Ik ken ze niet en wil ze ook niet kennen, maar wat ik van ze zie onderweg naar Marokko of in Marokko zelf, spreekt voor zich. Ranzig volkje, het zijn voornamelijk soesies..................... daar gaan we weerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

SALIMAELB
04-07-2002, 10:32
Bonjour Tornado, Gelukkig zijn we allemaal niet gelijk :D Je bent nu wel heel generaliserend bezig! Wat ikzelf denk is dat de Marokkanen in Frankrijk anders zijn opgegroeid, in een andere samenleving en dat heeft hun zo gevormd. Ik heb daar ook een tijdje gewerkt en het is daar echt hard, de Fransen zijn zo en dan passen de Marokkanen zich aan. Maar Er gaat niets boven NEDERLAND, hihihihi Thalla

ghazella
04-07-2002, 10:39
IK MAG DIE FRANSE OOK NIET ECHT , WAT IK IRRITANT VIND IS DAT ZE ALLEEN FRANS PRATEN IN MAROKKO [i] Maar Er gaat niets boven NEDERLAND, hihihihi Thalla [/B] AND I LOVE HOLLANDA HOLLANDA THE PLACE TO BE

mokroman
04-07-2002, 15:25
IS DIT JOUW NIEUWS VAN DE DAG TORNADO?????? HEEEEEEL INDRUKWEKKEND! (NOT!!!) THALLA

Tornado
04-07-2002, 15:46

Origineel gepost door mokroman IS DIT JOUW NIEUWS VAN DE DAG TORNADO?????? HEEEEEEL INDRUKWEKKEND! (NOT!!!) THALLA Ik het gelukkig, niet als vele onder ons, pas de neiging om een reactie, dan wel een onderwerp, te plaatsen wanner het indrukwekkend behoort te zijn volgens de normen van sommigen. Wanneer mijn individu índrukwekkende' onderwerpen genereert in de kamers, dan zijt dat het nieuws van de dag. Ach, het leven is zo simpel, sommigen maken het te ingewikkeld. Laterszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zz Wees vooral :zwaai: gegroet, T :zwaai: or :zwaai: nad :D oooooooooooooooooooooo

casawiea
04-07-2002, 15:58
Nou tornado ik voel met je mee. Want die fransen denken echt dat ze alles zijn en vooral in marokko. Ze voelen zich dan nummer 1 maar dat gaat veranderen want de marokaanse nederlanders worden nummer 1. Want wat ze ons aan doen onderweg met de w.c dus ook deparkeer plaatsen echt bah. meghaa selema :zwaai:

hadja
04-07-2002, 19:34
[QUOTE]Origineel gepost door Tornado [B]Salaam, Ik heb vaak kritiek op jullie toch??? op de Marokkanen in Nederland toch??? Nou, als er iets is waar ik helemaal van walg dan zijn het wel die ranzige Marokkanen in Frankrijk. Ik ken ze niet en wil ze ook niet kennen, maar wat ik van ze zie onderweg naar Marokko of in Marokko zelf, spreekt voor zich. Ranzig volkje, het zijn voornamelijk soesies..................... Hoe kun je zo'n uitspraak doen, want je zegt notabene zelf dat je ze niet kent.....hoezo vooroordelen.(dit doen mensen altijd als ze iets niet kennen of als het niet binnen hun referentiekader past,jongeman een tip...leer ze kennen en misschien zul je dan op hele andere gedachten komen..inscha allah) Duzzzzzz mijn vraag aan jou mevrouwtje..waarop baseer je deze uitspraak??! Nou k kan me er echt niet aan storen hoor, k vind dat er wel heel veel leuke,nette en gezellige mensen in Frankrijk wonen. Ze3ma in nederland woont het prototype marokkaaan... Beslaammmaaaa,wens je een fijne vakantie in marokko met de fransen ;) :D :zwaai:

GoudenGids
04-07-2002, 19:54
Haat is wel een heftig woord.... Ik (als persoontje) zou t echt nie weten??Waarom ben ik beter dan een franse marokkaan die ik niet ken??????????????????????????????????????????????? ????????????

remii
05-07-2002, 01:24
franse maroks zijn inderdaad een beetje anders en een beetje vreemd , maar om nou te zeggen dat je ze moet haten slaat nergens op !!!.. maar goed ..het is mij dus ook opgevallen dat ze bijna alleen maar met elkaar frans praten alsof ze zehma het elitevolk van marokko zijn hahaha maar eerlijk is eerlijk ...de communicatie tussen ouders en hun kinderen en ook tussen de kids onderling is hierdoor natuurlijk optimaal ze kunnen zich goed uiten en zullen elkaar eerder begrijpen waardoor de band hechter word ....wat dat betreft kunnen de hollandse maroks nog iets leren van de fransosen ...

tha_lady
05-07-2002, 12:20
hahahahahhaahah ie gekke people!!! laterZ :blauwkus:

Ihsane83
05-07-2002, 14:12
In mijn ogen is ieder mens gelijk aan een ander! het is waar dat er een kudde debielen bestaat van wie ik walg maar ik terk me niet van aan! liefs Ihsane

Billalthefirst
05-07-2002, 14:17
Ik haaaaaaaaat mensen die haten

ZiLaaL
05-07-2002, 21:13
Origineel gepost door Tornado Salaam, Ik heb vaak kritiek op jullie toch??? op de Marokkanen in Nederland toch??? Nou, als er iets is waar ik helemaal van walg dan zijn het wel die ranzige Marokkanen in Frankrijk. Ik ken ze niet en wil ze ook niet kennen, maar wat ik van ze zie onderweg naar Marokko of in Marokko zelf, spreekt voor zich. Ranzig volkje, het zijn voornamelijk soesies..................... daar gaan we weerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Hahahaha Grappig, Je weet precies hoe je een discussie moet uitlokken en dan voeg je dat "Daar Gaan We WEEEEEER" aan toe.... HEERLIJK !!! :D hahahaha

EsteeLauder01
05-07-2002, 21:53
Origineel gepost door Tornado Salaam, Ik heb vaak kritiek op jullie toch??? op de Marokkanen in Nederland toch??? Nou, als er iets is waar ik helemaal van walg dan zijn het wel die ranzige Marokkanen in Frankrijk. Ik ken ze niet en wil ze ook niet kennen, maar wat ik van ze zie onderweg naar Marokko of in Marokko zelf, spreekt voor zich. Ranzig volkje, het zijn voornamelijk soesies..................... daar gaan we weerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Je schrijft zelf dat je ze niet kent en niet wilt kennen maar durft toch mee te delen dat het voornamelijk soussies zijn...staat het op hun gezicht geschreven misschien?? :confused: :confused:

Kitana
14-07-2002, 00:02

hey waarom haten als je ook kunt liefhebben? waarom moeilijk doen als het ook gemakkelijker kan????? en wat heb je tegen de soesies ze zijn net marokkanen gelijk jij en mij???

Pagina's : [1] 2 3