Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor Aanstaande Bruidjes

Miss_Henna
05-12-2006, 13:21

:D Wa salaam Aleikom Warahmatoelah broedertjes en zustertjes, Ik doe nu sinds kort Henna Naksch, maar ik ben er zelf heel lang mee bezig geweest, om de puntjes nog op de I te zetten :goedzo: Maar nu is het echt serieus, en er wordt mij ook gevraagd om henna te laten plaatsen bij meisjes. Dus jullie kunnen mij emailen. Maar dit is mijn eerste onderwerp hier mensen, en ik weet niet zo goed hoe dat gaat, maar ik hoor het wel van jullie. Ik was al ook bijna een half uurtje bezig om deze berichtje te kunnen plaastsen hahahhaha ;) . Wa Shokran. M3a Salama Miss Henna de Nakascha

Miss_Henna
05-12-2006, 13:33
En ik hoor het wel ienchallah...... M3a Salaam

Fdiwa5
05-12-2006, 14:45
Salaam meid, welkom hier, kun je wat foto's plaatsen van je werk? dan kunnen de meiden zien wat je te bieden hebt. Ik zet zelf ook henna en er zijn nog een paar andere meiden hier die dat ook doen. Succes met je henna X Fdiwa

Miss_Henna
06-12-2006, 09:04
Wa salaam aleikom zuster meid, Ben je zelf ook met henna bezig??? Leuk zeg :D . Ik heb wel heel lang zitten oefenen zelf thuis, en ik ben dit jaar ook naar marokko geweest om te kijken hoe die meisjes dat doen en zo heb ik ook weer wat bijgeleerd. Ik deed dit zelf als hobby, ewa en nu doe ik henna ook bij anderen. :hihi: Maar ben jij dat zelf bij die foto's?? :p leuk zeg. Mag ik vragen, wat doe jij bij jouw henna zodat het ietsjes donker wordt, want de meeste willen het niet zeggen!!! :rolleyes: Ik hoor het wel van je shokran ja oegti alvast.:goedzo: M3a Salama.:banana: Trouwens ik moet nog kijken hoe ik de foto's hierop moet zetten!!! Miss Henna.

Miss_Henna
06-12-2006, 09:12

o ja nog iets vergeten waar koop jij je henna

Milatju
06-12-2006, 09:15
henna haal ik in marokko en doe er thee en limoen in.... en een dag van te voren klaar maken www.zianajamila.web-log.nl

Miss_Henna
06-12-2006, 09:19
ow oke. maar ik had ook henna van marokko gehaald maar die moet ik nog fijnstampen. Vandaar dat ik het vroeg. M3a Salaam. en ik zie dat je verloofd bent, proficiat meid.

Milatju
06-12-2006, 09:23
ow oke. maar ik had ook henna van marokko gehaald maar die moet ik nog fijnstampen. Vandaar dat ik het vroeg. M3a Salaam. en ik zie dat je verloofd bent, proficiat meid. Hmmm oke die i haal hoef dat niet is heel fijn... suc6 soekran meis barkeloufikke :goedzo:

Fdiwa5
06-12-2006, 09:31
Ahlan meid, Ik haal mijn Henna in Marokko, ik zeef mijn henna 2 x door een panty, maak hem aan met warm water of thee, citroen en doe er kruidnagel olie bij of eucaliptus olie. meestal een paar druppels zonnebloem olie en wat poedersuiker. Dit doe ik idd ook een dag van te voren, olie voeg ik als laaste toe. De foto's op mijn website ben ik zelf ja.... en ik kom zaterdag a.s. op TV bij SBS 6 's retourtje geluk, daar zet ik henna bij een bruidje... zie topic Hennaja Fadoua op TV! Veel succes met je henna X Fdiwa