Bekijk originele versie : Ruzie en schelden..is dat gezond..
Je hebt mensen die bijna elke dag kwaad zijn om iets..of zij hebben ruzie met die of die..maar soms lijkt wel op sport..is dat nog gezond..want als je die mensen bekijkt, dan zie je dat ze normaal uitzien, ze eten goed, slapen goed..en toch kunnen ze blijkbaar niet zonder geschreeuw en verwijten aan anderen gooien..
Iets anders..je hoort papa'a of mama's soms lelijke taal tegen hun kinderen schreeuwen..dit lijkt ook bijna op sport..want het is regelmatig..
Dit kan toch niet goed zijn..
in de omgeving waar ik woon..schreeuwt een buurvrouw haar kind altijd vieze praat tegen het hoofd..als je dit allemaal zou horen..wil je je bijna achter een zetel of in de kast opsluiten..want dit wil je écht niet horen..ongelooflijk vies..
Ik vraag mij af..of dit een verslaving is..kan men dat niet op een vriendelijk manier..praten of zaken uitpraten..in plaats van ruzie en gescheld.
chainreaction
29-07-2003, 22:36
volgens mij wel nou eigenlijk gaat het om de reden waarover je ruzie maakt
als je bezorgd bent om iemand en je krijgt ruzie dan vind ik het normaal ;anders geef je er niets om
maar om de kleine dingetjes......dat vind ik niet kunnen
BENTGHATAR
29-07-2003, 23:15
Ik denk dat die mensen niet beter weten. Misschien zijn zij ook zo opgevoed. Misschien waren hun ouders ook altijd streng tegen hun.......scholden hun uit, sloegen hun.........Hun kinderen gaan dit dan als iets normaals zien...........en dan zullen ze ook hun kinderen weer op die manier behandelen
schelden is zeer zeker gezond...:bril:
i like it....i love it...:stout:
=emsoem=
LieveMeisje
30-07-2003, 11:36
Origineel gepost door emsoem
schelden is zeer zeker gezond...:bril:
i like it....i love it...:stout:
=emsoem=
:haha:
jah toch lieve meisje:D
wordt je lekker goed gebekt van:D
=emsoem=
LieveMeisje
30-07-2003, 11:48
jah toch lieve meisje:D
wordt je lekker goed gebekt van:D
=emsoem=
:giechel: zeker daar train je veel van je bekt, wordt steeds lekker :haha:
inderdaad t is gezond :D
BENTGHATAR
30-07-2003, 11:49
Emsoem je kan ook helemaal blauw worden ;)
Origineel gepost door LieveMeisje
:giechel: zeker daar train je veel van je bekt, wordt steeds lekker :haha:
inderdaad t is gezond :D
:maf2:
groot gelijk ;)
en betgatar......ik niet hoor:D
=emsoem=
tachelhit102
30-07-2003, 11:55
Hmm sommige mensen kunnen zich echt niet beheersen en dan gaan ze op een gegeven moment echt over de rooie:maf3:
BENTGHATAR
30-07-2003, 11:56
en betgatar......ik niet hoor:D
=emsoem=
Zehma.......... :rolleyes: ............Jij kan zker iedereen aan, jij bent zehma Ghataaaaaaar.......
Ps Me Naam Is BENTGHATAR :kwaad:
of ik iedereen aan ken? nee allah staat altijd nog boven mij..:)
en bentgatar jij he? typ foutje bij het inloggen ou3la? :maf2:
=emsoem=
BENTGHATAR
30-07-2003, 12:09
:goedzo:.............:)
Hoezo???? Ik schrijf Ghatar altijd zo. Als je die woord zeg dan hoor je toch ook een H.
Emsoem zeg maar :"ghhhhhhhhhhaaaaaaaaattttttaaaaaaaaaaar"..........hoor je hem???
:D
:D
ghhhhhhhhhhh ghhhh ghh (wacht ff mijn neussnuiten:D jah oke we kunnen weer) ghhhhhhghhhhaaatar:D
=emsoem=
BENTGHATAR
30-07-2003, 12:18
Je hebt toch wel een zakdoekje gebruikt.............?/ of heb je gewoon de mouw van je T-shirt gebruikt...........O nee dat doe je niet meer je bent volwassener geworden:D
Zie je nou wel Emsoem..............Ik heb gewoon gelijk:ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.