Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit is niet om mee te lachen..

camjo
29-07-2003, 22:06

27/07 Familie 'dumpt' 81-jarige vrouw Een 81-jarige Italiaanse vrouw, moeder van twaalf kinderen, is door haar eigen familie uit het huis gezet: de kinderen wilden namelijk ongestoord van de vakantie genieten. Romeinse kranten meldden zondag dat politieagenten in het Zuid-Italiaanse Caltanissetta de hulpeloze vrouw aantroffen die onder een verzengende zon en bij een hitte van bijna 40 graden op straat ronddoolde. Haar zonen en dochters waren het niet eens geworden over wie zich tijdens de vakantiemaand augustus om moeder moest bekommeren. Eerst had het "geliefde nageslacht" gepoogd, de bejaarde vrouw in een rusthuis inde stad onder te brengen. Bij een tweede verzoek probeerden zij "cara mamma" bij de politie te dumpen. Omdat ook dit niet lukte, werd de 81-jarige voor het huis van een op dat moment afwezige zuster afgezet. Die wou echter maar een paar dragen de verantwoordelijkheid voor de vrouw dragen. Buiten de vermaledijde vakantietijd woont de bejaarde, die haar woning aan de kinderen heeft afgestaan, telkens enkele maanden bij één van haar kinderen. Waarom de 12 kinderen niet jaarlijks elk één maand voor hun rekening nemen, is niet duidelijk: mogelijk zouden zij in dat geval allen voor de maand februari opteren. Nu dreigt het ondankbare nageslacht een klacht én een fikse boete. Heel hun leven zijn de ouders over hun kinderen bezorgd..en willen alleen het beste voor hen..en wat krijgen we nu..Allah yahfad..

chainreaction
29-07-2003, 22:10
hoe kan je dat je moeder aandoen echt ZIEK!!!!!!!!!!!!

camjo
29-07-2003, 22:10
Origineel gepost door lemia_lemia zie de kafiers hoe zij hun eigen moeder behandelen,ftoe zulke mensen haaaaaaat ik Je bent zo kwaad lemia..dat je ftoe schrijft in plaats van tfoe.. Dat zijn Waardeloze kinderen..

Lady_moi
29-07-2003, 22:13
laister gebeurt zoiets ook al tfoe in hun face ik hoop da hun vakantie slecht verlopen was

Lady_moi
29-07-2003, 22:19

tegenwoordig is alles normaal

camjo
29-07-2003, 22:19
Origineel gepost door lemia_lemia ja word echt kwaad als ik zulke dingen lees :kwaad: moet je kijken wat de moeder voor hun heeft gedaan 9 maanden gedragen met pijn er uit gepoept 18 jaar voor hun gezorgd,word gewoon misselijk :(

Najmatje
29-07-2003, 22:54
:jammer: :kwaad:

BENTGHATAR
29-07-2003, 23:09
Alllah fhad.......... Dat zij dit gewoon kunnen doen. Hun moeder is degene die hun altijd heeft verzorgt..........De moeder is degene die hun liefde gaf..........De moeder heeft hun 9 maanden gedragen................En dan doen ze zoiets........:jammer:

saidaaatje
29-07-2003, 23:17
laystar......mensen zijn echt ziek aan het worden....je eigen moeder, je eigen vlees en bloed, de vrouw die je 9 maanden gedragen heeft en je ter wereld gebracht heeft, die je jaren verzorgd heeft en ondersteund....mijn god....waar gaat dit naartoe???