Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van jullie leeft als een gevangene!!!

Pagina's : [1] 2

Teaser
29-07-2003, 22:00

Ik ken een meisje ze leeft echt heel vrij als haar ouders er zijn, maar zodra haar ouders naar Marokko gaan en haar Broer en neven op haar past dan verandert haar leven in die van een gevangene. Ze mag niet telefoneren/internetten en na werk moet ze gelijk thuis komen. Ze krijgt commentaar van haar neven waarom ze zulke blote kleding draagt. Terwijl haar ouders niks tegen haar zeggen en haar met rust laten. Wie van jullie maakt dit hetzelfde mee. Ik wil een praat groep beginnen.

Chyhaan
29-07-2003, 22:05
[QUOTE]Origineel gepost door Teaser Ik ken een meisje ze leeft echt heel vrij als haar ouders er zijn, maar zodra haar ouders naar Marokko gaan en haar Broer en neven op haar past dan verandert haar leven in die van een gevangene. Ze mag niet telefoneren/internetten en na werk moet ze gelijk thuis komen. Ze krijgt commentaar van haar neven waarom ze zulke blote kleding draagt. Terwijl haar ouders niks tegen haar zeggen en haar met rust laten. Wie van jullie maakt dit hetzelfde mee. Ik wil een praat groep beginnen. [/QUOTE Ik maak dit niet mee.... Als ik wel eens na me pa ga dan trek ik geen broek aan zodat me kon.t te koop loopt Mijn pa werkt namelijk in een moskee en me half broers mogen me niet dus dat scheelt

Chatefemqemamu
29-07-2003, 22:11
Origineel gepost door Teaser Ik ken een meisje ze leeft echt heel vrij als haar ouders er zijn, maar zodra haar ouders naar Marokko gaan en haar Broer en neven op haar past dan verandert haar leven in die van een gevangene. Ze mag niet telefoneren/internetten en na werk moet ze gelijk thuis komen. Ze krijgt commentaar van haar neven waarom ze zulke blote kleding draagt. Terwijl haar ouders niks tegen haar zeggen en haar met rust laten. Wie van jullie maakt dit hetzelfde mee. Ik wil een praat groep beginnen. d'r ouders weten waarschijnlijk niet wat ze uitspookt... in verschil daarentegen weten haar broers en neven wat internet/mobiel/buitengaan inhoudt :D

Teaser
29-07-2003, 22:15
Origineel gepost door Chatefemqemamu d'r ouders weten waarschijnlijk niet wat ze uitspookt... in verschil daarentegen weten haar broers en neven wat internet/mobiel/buitengaan inhoudt :D haha misschien wel. Niemand weet waarom ze zo doen, een van die neven wilt ook met haar. heheh Maar jij ze valt niet op neven. Ze wilt liever een nicht

babyboy
29-07-2003, 22:18

Origineel gepost door Chatefemqemamu d'r ouders weten waarschijnlijk niet wat ze uitspookt... in verschil daarentegen weten haar broers en neven wat internet/mobiel/buitengaan inhoudt :D denk ik ook :)

Najmatje
29-07-2003, 22:39
Origineel gepost door Teaser haha misschien wel. Niemand weet waarom ze zo doen, een van die neven wilt ook met haar. heheh Maar jij ze valt niet op neven. Ze wilt liever een nicht Wil ze met haar nicht?!!! :eek: :rolleyes:

000Zina000
29-07-2003, 22:56
Ik ben nooit echt gevange geweest,maar nu vanaf mijn moeder met een Roemeense man is, is daar serieus verandering in gekome.

moiself
29-07-2003, 23:06
Ik ga naar school kom thuis ga bidden kijk tv ga leren en ga slapen hoogstens naar de winkel stad met mn broer of zus geen vriendinnen Maar heb daar totaal geen problemen mee eerst wel nu absoluut niet ik weet dat mijn ouders alleen het beste met me voor hebben Waarom wil je met vriendinnen?? voor gezelligheid dan komen ze tog gewoon lekker bij jou thuis ;)

hayat17
29-07-2003, 23:09
moiself groot gelijk heb je

2Smart4u
30-07-2003, 00:34
Origineel gepost door Teaser Ik ken een meisje ze leeft echt heel vrij als haar ouders er zijn, maar zodra haar ouders naar Marokko gaan en haar Broer en neven op haar past dan verandert haar leven in die van een gevangene. Ze mag niet telefoneren/internetten en na werk moet ze gelijk thuis komen. Ze krijgt commentaar van haar neven waarom ze zulke blote kleding draagt. Terwijl haar ouders niks tegen haar zeggen en haar met rust laten. Wie van jullie maakt dit hetzelfde mee. Ik wil een praat groep beginnen. hamdolilah ik niet....ben niet superheilig (wie wel) maar ik word door iedereen gelijk behandeld en evenveel vertrouwt (of niet) als ik dit lees, dan realiseer ik me pas hoe goed ik het heb.......

Teaser
30-07-2003, 13:07
Origineel gepost door oudaden hey teaser hoor jij niet in marokko te zitten? had jij me gesmst? BIBIIITEK A RACHIIIIIIID IDD kerel, ik had je gesmst, Wie anders, Ik ben nog de enige die aan je denkt. Waarom heb je de invalide parkeerkaart niet voor me achtergelaten!!! Doe de groeten aan alle HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS daar in Casa. oh nee mag niet meer je bent getrouwd hhahahhahahahahahhahahahhahahahahhahahah

TwinkleEye_19
30-07-2003, 13:23
Origineel gepost door Teaser Wie van jullie leeft als een gevangene!!! Ik ben te ghataarlijk voor de buitenwereld :cool:

ZiLaaL
30-07-2003, 13:28
Origineel gepost door Teaser Ik wil een praat groep beginnen. SARS= Stichting Anonieme Roekeloze Sultana's :bril: Ik meld me aan.

Teaser
30-07-2003, 15:57
Origineel gepost door Kenitrya SARS= Stichting Anonieme Roekeloze Sultana's :bril: Ik meld me aan. Have a brake have a kitkat Het wordt wel een praatgroep dat niet via internet, sms, telefoon en niet na werk tijd gehouden kan worden. Wanneer spreken we dan af!!!

Teaser
30-07-2003, 15:59

Origineel gepost door TwinkleEye_19 Ik ben te ghataarlijk voor de buitenwereld :cool: sjeker weten, jij zegt tegen je broer dat hij na werk direkt thuis moet komen en als hij naar buiten gaat met een strakke broekje. Stuur je hem weer naar boven om fatsoenelijke kleding te gaan dragen. Sjeker gataarlijk

Pagina's : [1] 2