Bekijk originele versie : Vrouwen houden van mannen die roken
praatjes
29-07-2003, 21:30
Elke vrouw die een rokende man heeft in een huwelijk of niet, deze zelfde man houd niet van haar. Wanneer hij wel van haar zou houden dan stopt hij met roken. :)
Lady_moi
29-07-2003, 21:32
ik snap u nie een man houd dus nooit van zn vrouw?tenzij hij stopt met roken?
Chatefemqemamu
29-07-2003, 21:35
Origineel gepost door praatjes
Elke vrouw die een rokende man heeft in een huwelijk of niet, deze zelfde man houd niet van haar. Wanneer hij wel van haar zou houden dan stopt hij met roken. :)
ga niet bullshitten.
jahah klinkt vaaaaaaaaaaaaaaaaaag
mocromagic
29-07-2003, 21:38
waar blijven me bloemen???? :verdriet:
chainreaction
29-07-2003, 22:28
dat slaat echt nergens op hoor!!!
elk mens heeft slechte gewoontes roken kan daar een van zijn!
waarschijnlijk heb jij ook een slechte gewoonte en is het moeilijk om ermee te stoppen.
dat wil toch niet zeggen hoeveel je van iemand houd
Najmatje
29-07-2003, 22:44
:rolleyes: NEE DAT SLAAT ECHT NERGENS OP MANN!! :kwaad:
VirtualAngel
29-07-2003, 23:19
Hij is onzin aan t uitkramen...
check zijn nick..zegt genoeg
:zwaai:
neej ik begrijp wel wat ie bedoelt Hij zegt elkedag ik hou van je ik hou van je En dan zeg je als je zoveel van me houd stop dan met roken. Ja maar het is een verslafing en je liefde voor mij dan ???
saidaaatje
29-07-2003, 23:24
Een jongen die rookt is dus echt afknapper...........
ja man wat moet je met een man die zichzelf dood rookt
saidaaatje
29-07-2003, 23:40
Origineel gepost door moiself
ja man wat moet je met een man die zichzelf dood rookt
Als hij niet wilt stoppen, afwijzen die handel....
Ik vind roken echt een van de ergste dingen. Ik rook niet, dus hij rookt ook niet..........
RitaMaria
29-07-2003, 23:42
Tsja, in mijn geval wordt het een beetje moeilijk :(
Ik rook namelijk zelf ook :confused:
2Smart4u
30-07-2003, 00:25
gatverdamme...rokende mannen :jammer:
la waloe
:confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.