Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom zijn marokkaanse meiden zo makkelijk te versieren

Pagina's : [1] 2 3 4 5

sculpture78
29-07-2003, 20:43

Dat vraag ik me dus af Je hoeft maar een paar lieve woordjes te zeggen tegen ze die ze graag willen horen en bingo!!!! You got them!!! Gelukkig zijn ze niet allemaal zo, maar het valt me welop dat veel jonge meiden makkelijk te krijgen zijn

sculpture78
29-07-2003, 20:47
Origineel gepost door elmarocani Tsjaa tegenwoordig hoef je ze niet te versieren hoor...ze doen het zelf. :D Ze kunnen heel goed fluiten. Wajaaaaww dat schelle gefluit van hen is nog erger dan wanneer ze tegen je beginnen te schreeuwen

hayat17
29-07-2003, 21:03
hahahahahah wat is dit weer grappiggg sorryy hoorrrrr maaarrr wie versiert er altijd wie de jonmgenss en dat doen ze zo psssssssssssssssssssssssssssssssst azine innoeeeee salaaaaaaaaaaaam lebas mligjh se niggggggggggggggg en nu zeggen jullie dat wij makkelijk zijn hahah die is mooie code zodra er iemand mij aanspreekttttt negeer ik die persoon volkomenn en ik ga dus echt gene jongens versieren dan ben je uitermate zielig beziggggggggggg

chainreaction
29-07-2003, 21:19
dito!!!! wollah als iemand de standaard praatjes aan me verkoopt{zina blabla]} werkt het alleen averechts ik ga dan echt over mn nek maar ik weet dat er meisjes zijn die er wel voor gaan

praatjes
29-07-2003, 21:23

Terwijl je het marokkaans meisje al in je zak hebt zitten, speelt ze hard to get.

miuccia
29-07-2003, 21:26
BULLLLLLLLLLLLLLLLLL-sh.it!!!!!!!!!! ik (en ik spreek ook voor mijn vriendinnen) zijn echt niet makkelijk te versieren, sorry maar dan zou ik me zo goedkoop voelen. al zou ik onder de indruk zijn van iemands z'n uiterlijk, ik zou het versier negeren en als het mektab is (en serieus) dan kom ik hem vast nog wel eens tegen. en al die ppsssssss, zina enz enz....werkt mischien bij kleutertjes, ik voel me alleen maar beledigd want dat betekent dat men denkt dat ik zo'n makkelijke prooi denkt te zijn woo :wijs:.....i have spoken :ego:

slimiatje
29-07-2003, 21:27
Origineel gepost door elmarocani Tsjaa tegenwoordig hoef je ze niet te versieren hoor...ze doen het zelf. :D Ze kunnen heel goed fluiten. :lol: ik kan niet fluiten ik ga het leren :stout:

hayat17
29-07-2003, 21:28
chainrection wolahhh juistem met jou valt te praten meisjes een top echt trap er niet in die mooie lieve woordjes daar zijn players/l;overboyss goed in maar hahah bij mij werkt het nietttttt ik ben die jongens te slim af

mocro_souhaila
29-07-2003, 21:30
TAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ik hoef niemand te versieren...ze versieren mij :rolleyes:

hayat17
29-07-2003, 21:34
boys die bezig zijn met versieren moggen van mij in de stront zakken want ik vind zeechgt wanhopiggg en zelfde geldt voor meisjes die jongens versierenb WAARDELOOOSS en weet je soms heb je ook boys er bij zitten zitten ze je te versieren terwijlk je pa of opa er gewoon bij stata net of het normaalste zaka van de wereld is wolahh echt schandaligg mensen die geen schaamte meer hebben wieleiee wieliee toch wat heb ik daar ene hekel aan damzzzzzzz

chainreaction
29-07-2003, 21:36
hayat17 ik ben het helemaal met je eens ik begrijp sowieso niet waarom je op zulke praatjes ingaat ,dan weet je toch dat die jongen geen karakter heeft als ie niet eens voor zich zelf kan spreken maar gewoon mensen napraat

hidamida
29-07-2003, 21:37
Marokkaanse meisjes trappe er altijd in helaas, nie allemaal natuurlijk. Maar waarschijnlijk sijn se gewoon heet!

hayat17
29-07-2003, 21:41
haha hidamida dat zou ej willennn ik TRAP ER ECHT NIET IN no wayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy hoeseeeeeeeeeeeeeeeeeee echt dus niettt he en chainr4eacton ben het ook met je eens ewaa waarom gaan ze in op die praatjes wat denk je zelff AANDACHTTTTTTTTTTTTTTTTTTT EN NOG EENSSS AANDACHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

sculpture78
29-07-2003, 21:45
DAMES DAMES DAMES!!!!!!!!!!!! TOCH!!! JULLIE ZIJN WEL ERG OPGEFOKT!!! HET IS ECHT ZO GELOOF ONS NOU MAAR WIJ ZIJN DE MANNEN TOCH IK BEN NET TERUG VAN EEN PAAR WEEKJES MAROKKO EN GELOOF HET OF NIET MAAR DIE DAMES KWAMEN ECHT NAAR ONS TOE

hayat17
29-07-2003, 21:48

ewaa leuk voor je dat die dames naar ej toe kwamen die damess dan zijn gewoon triest beziggggggggggggggggggggggggggg

Pagina's : [1] 2 3 4 5