Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haaruitval onder de meiden met een hoofdoek

Pagina's : [1] 2

Ismahane82
04-07-2002, 00:31

Hallo iedereen! Het is mij opgevallen dat veel meisjes die hoofddoeken dragen last hebben van ernstige haaruitval dat soms lijdt tot kale plekken op het hoofdhuid. Mijn advies naar de meiden die hoofddoeken dragen het thuis niet te dragen, want je hoofdhuid moet ook ademen. Want het zou erg zonde zijn om nu al bijna geen haar te hebben. Beslama

Najib26
04-07-2002, 00:38
Heb jij soms onderzoek gedaan? Van wat jij zegt klopt echt helemaal niets van. Mijn familieleden die een hoofddoek dragen hebben helemaal geen last van haaruitval. Je denkt toch niet dat Allah een regel instelt die slecht voor ons is? Maar goed, uiteraard mag je thuis je hoofddoek af doen als alleen je familie er is.

igzeneej
04-07-2002, 00:39
najib26 is de cyberkoran !!! :D

OUIDAD1
04-07-2002, 08:57
jongens jongens laten we haar nou niet allemaal gaan aanvallen..zij zegt toch niet dat het voor iedereen geldt...tuurlijk de mensen die van zichzelf al dik haar hebben hebben er geen last van.........maar ik ken ook meiden die gewoon dun haar hebben en door de hoofddoek nog dunner is geworden dat komt gewoon omdat je haar en haarwortels niet kunnen ademen en een hoofddoek druk je haar ook nog eens plat en houdt de haren strak...........dus het is voor ieder verschillend.

nedermarokje
04-07-2002, 09:03

Ja ik heb een tante en die draagt altijd een hoofddoek ook thuis, maar die heeft echt bovenop haar hoofd, hele kalle en dunne plekken van het dragen van de hoofddoek. Dus het klopt wel.

Kenza
04-07-2002, 12:27
Dag iedereen, het klopt niet! waarom klopt het niet? omdat de mensen die een hoofdoek dragen al van hun zelf haaruitval hebben dat komt niet door de hoofddoek, wel is het zo dat door het dragen van een hoofddoek, je haren alleen maar plat maakt en daardoor lijkt dat je haaruitval heb. veel dames dragen hun hoofddoek heel straks, vooral als je om je heen kijkt, die nieuwe look soort turtle , dat ze twee hoofddoeken dragen> en natuurlijk als je een hoofddoek draagt, je haar elke dag verzorgd, dan zorg je er ook voor dat je niet veel haar uitval krijgt, als je denkt van ik draag toch een hoofddoek niemand ziet mijn haar toch, dus ik kam het niet, en ik was een keer in de zoveel tijd , ewa dan ben je verkeerd bezig./ Kortom door hoofddoek dragen krijg je absoluut geen haar uitval.

missriffia03
04-07-2002, 19:20
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee take it easy take a sisi

mrs_jamila
04-07-2002, 20:55
Jeetje zeg..wat reageren sommigen toch fel...!!! Jongens..jullie hebben er geen ervaring mee of wel soms...Jondens die een hoofddoek dragen?? Nee..Nou dan..Zeg niet iets waarover je totaal geen ervaring mee hebt!!! Ik draag zelf mijn hoofddoek al 2 jaar....en ja inderdaad heb een beetje last gekregen van haaruitval!! Het is ook droger geworden!!!! Maar dat kwam omdat ik het begin mijn hoofddoekje pas uitdeed als ik ging slapen...dus sochtends vroeg tot 's avonds laat!! Nu , zodra ik thuiskom..en we geen bezoek hebben gaat ie af..Of als er alleen vrouwen onderling op feesten zijn ofzo...dan gaat ie ook af....Puur zodat mij haarwortels/zakjes kunnen ademen!!!!!!! Maar ondanks dat blijf ik hem dragen.....!! Wil hier geen commentaar op....van JONGENS....!!!!!!!! Alleen adviezen van meiden die hetzelfde probleem hebben!! Jamila

jassin
05-07-2002, 23:36
Mag het ook een advis zijn van mijn zusje, die op mijn naam schrijft?

mrs_jamila
07-07-2002, 12:28
nou...vooruit dan maar........!! Ik erger me gewoon aan jongens die er helemaal geen ervaring hebben met hoofddoek dragen commentaar hebben als een meisje zegt dat ze haaruitval krijgt daarvan. Raar hoor!!! Maar adviezen zijn welkom yassin

Chaimae
07-07-2002, 12:32
ik draag hoofdoek en ik ben niet kaal dus wat l.ul je

ffeiza
07-07-2002, 13:02
hah kale plekken..hamdoulilah draag ook een hoofdoek..en niet eens een haartje....mn vriendinne zonder hoofdoek die hebben pas haaruitval:D nee maar meid het heeft helemaal niks te maken..met hoofdoek of niet...het ligt aan je haar....dik..dun...weinig haar..vl haar etc... dus die stelling is helemaal niet so waar....

mrs_jamila
07-07-2002, 13:07
Origineel gepost door chemie ik draag hoofdoek en ik ben niet kaal dus wat l.ul je Wie heeft het over kaal chemie?? Gewoon haaruitval....lichte vorm..droog haar..enz enz...IK BEN OOOK NIET KAAL HOOR!!

farah16
10-07-2002, 22:16
de stelling is niet helemaal juist. Bij sommige mensen valt het haar wel af, maar mijn nicht die draagt geen hoofddoek en zij heeft echt last van haar uitval, groetjes FARAH

Ismahane82
10-07-2002, 22:19

wa ibad llah, lees beter!!! ik vertel over iets dat mij is opgevallen, dat hoeft dus niet werkelijk zo te zijn, ik vertel het vanuit mijn perspectief, niet iedereen is zo algemeen en neutraal zoals de meesten hier!!!!

Pagina's : [1] 2