Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wieken Is Kapoet Zwaar!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

hayat17
29-07-2003, 20:18

alatieeeeeeeeeeeeeeeeeeef ik wist niet dat werken zo zwaar was man damzzzz dat is gewoon niet te geloven ik werk nu volop veel om lekker geld te verdienen maar wojouww zodra ik thuis kom van me werk kapeot moe dat ik ben eerste wat ik meteeen ga doen is naar mijn kammer renenn en op mijn lekkere bedje liggenn en dan PITTEN man wie van de werkende mensenb kan er over de probleem met mij praten haha iemand nog tipsssss ofsow zodat je gewoon ontspanenn kan zijn en dus niet helemaal dooordraait en PARA WORDT

Najmatje
29-07-2003, 20:22
Origineel gepost door hayat17 alatieeeeeeeeeeeeeeeeeeef ik wist niet dat werken zo zwaar was man damzzzz dat is gewoon niet te geloven ik werk nu volop veel om lekker geld te verdienen maar wojouww zodra ik thuis kom van me werk kapeot moe dat ik ben eerste wat ik meteeen ga doen is naar mijn kammer renenn en op mijn lekkere bedje liggenn en dan PITTEN man wie van de werkende mensenb kan er over de probleem met mij praten haha iemand nog tipsssss ofsow zodat je gewoon ontspanenn kan zijn en dus niet helemaal dooordraait en PARA WORDT wat is wieken ook alweer??? :confused: ;)

hayat17
29-07-2003, 20:23
hahahahah wieliee wieliee verschutttttttttttttttttttttt ik bedoel wierkenn ohh my goddddddddddddddd dit is echt erg wolahh is goed dat ej dat zegt] anders was het me echt niet opgevallenn aaahhh yeetje wat erg

Najmatje
29-07-2003, 20:28
Origineel gepost door hayat17 hahahahah wieliee wieliee verschutttttttttttttttttttttt ik bedoel wierkenn ohh my goddddddddddddddd dit is echt erg wolahh is goed dat ej dat zegt] anders was het me echt niet opgevallenn aaahhh yeetje wat erg hahahahahahwahahahaha:melig: JE BEDOELD DUSS WERKEN HAAHAHA :D :hihi:

hayat17
29-07-2003, 20:30

jahah dat bedoel ik daar mee ik zeg altijd wierken is bij mij werken snapst du vu hahahah m,aar schat waart blijft jou pmtje ik steeds op jou wachten maar welloeee nopezz nikssoee

C_OUJDIA
29-07-2003, 20:30
Daarom werk ik ook niet..:D

hayat17
29-07-2003, 20:32
jij bent nou WIJS kan je van mij nietzegegn maar jah I only do it for the many many \ and many makes you so funny toch

EMIEN
29-07-2003, 20:35
Ik werk van maandag tot en emt zaterdag..:maf3: nu in de vakantie kword om 6 uur wakker....en dan elke dag nog effe een half uur fietsen :maf3: Ewa ja is best wel vermoeiend:)

hayat17
29-07-2003, 20:36
jahah he wolahhh ik vind het ook echt pittigg johh werk echt hele dagen ik werk in een winkel heel de dag en daar naast heb ik ngo een andere baantje voor de avond er bij ALS EXTRAA

Najmatje
29-07-2003, 20:37
Origineel gepost door hayat17 jahah dat bedoel ik daar mee ik zeg altijd wierken is bij mij werken snapst du vu hahahah m,aar schat waart blijft jou pmtje ik steeds op jou wachten maar welloeee nopezz nikssoee owjah vergeten sh.it mann ik stuur je morgen wel okeey :D

EMIEN
29-07-2003, 20:41
Origineel gepost door hayat17 jahah he wolahhh ik vind het ook echt pittigg johh werk echt hele dagen ik werk in een winkel heel de dag en daar naast heb ik ngo een andere baantje voor de avond er bij ALS EXTRAA Vorige week was ik om 6 uur op en pas om 22:15 thuis..:maf3: moest erken en daarna direct nog effe een korte opleiding volgen voor et werk op zaterdag..:maf3:.. Heeeel gezellig...:D

hayat17
29-07-2003, 20:50
jaha nou gezelligg hahah wieliee meskien dus jij hebt het blijkbaar ook net zo erg als ik ewaa we meoten niet klagen leker vieeeeeeeel geld komt binnen en najmatje jaahh daar hou ik je aan morgen en niet over morgen of weet ik veel wat oweeeeeee als je niet morgen me pmt ik doe je wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EMIEN
29-07-2003, 20:56
Ofniet we doen et voor de CHA-ChinGGGG...:D Ewa ervaring opdoen....daarna blij zijn :D

hayat17
29-07-2003, 20:58
juistem jij mij begrijppe hiihihihihihih zekerzzz te weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! many many many many is so funnyyyyyyyyyyyyyyyy I like that

Najmatje
29-07-2003, 22:06

Origineel gepost door hayat17 jaha nou gezelligg hahah wieliee meskien dus jij hebt het blijkbaar ook net zo erg als ik ewaa we meoten niet klagen leker vieeeeeeeel geld komt binnen en najmatje jaahh daar hou ik je aan morgen en niet over morgen of weet ik veel wat oweeeeeee als je niet morgen me pmt ik doe je wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha er staat nog steeds wieken maar goed :D wat zal ik dan naar je toe pmen ;) maar echt ik ga je morgen pmen:blauwkus:

Pagina's : [1] 2