Bekijk originele versie : Op pad met de kaart-club!
Ieder jaar gaan we van ons potje van de kaart-club een dagje uit. Wie heeft een leuke tip? Land Van Ooit en Madurodam hebben we al gehad. :D.
Origineel gepost door Saher
Ieder jaar gaan we van ons potje van de kaart-club een dagje uit. Wie heeft een leuke tip? Land Van Ooit en Madurodam hebben we al gehad. :D Ik zou zeggen, kom zaterdag gezellig naar Amsterdam :D
Nog steeds publiek aan het trekken voor je bootjesparade? : )
Canalpride!!!!!!!!!!
Echt leuk!!!!!!!
Kan helaas dit jaar niet....
Origineel gepost door redcat
Nog steeds publiek aan het trekken voor je bootjesparade? : )
Hoe meer zielen hoe groter de vreugde. ;)
heeft marokko.nl eigenlijk T-shirts?
Bomber!!!
Gaat het halve forum naar de bootjes, kan ik niet........ :(
Origineel gepost door rnaj
heeft marokko.nl eigenlijk T-shirts?
Want one!!!!
Bomber!!!
Gaat het halve forum naar de bootjes, kan ik niet........ :(
Dat valt wel mee hoor.
Abracadaver, is de eerste die zich meld. Tof, alleen jammer dat je elkaar niet herkend.
vandaar toch de marokko.nl shirts? : )
Origineel gepost door Saher
Ieder jaar gaan we van ons potje van de kaart-club een dagje uit. Wie heeft een leuke tip? Land Van Ooit en Madurodam hebben we al gehad. :D
je moet gaan karten, dat is heel erg leuk.
vandaar toch de marokko.nl shirts? : )
:boogie:, plus dat ik de reactie van de homo-fundies wel wil zien, als er opeens allemaal marokko.nl T-shirts langs kant verschijnen.
(even voor de Amsterdammers, wie heeft Ali B. en Vera Springveer gisteravond op AT5 gezien. Wisten jullie trouwens dat Vera de vriendin van Amazoeloe is (http://www.vera-springveer.com/home.html) ) :D
dat is zo, maar best wel prijzig, en die heats duren maar zo kort....
Origineel gepost door Abracadaver
mwoah weet niet of ik daar in zou gaan lopen aangezien ik met mijn mening hier nogal wat emoties losmaak bij de ietwat jongere extremistische posters.
Maak je geen zorgen, die kom je zaterdag echt niet in het centrum tegen. Ze zijn gewoon te bang om als homo aangezien te worden.
Stel je voor, dat een bekende ;) jouw op de gaypride ziet lopen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.