Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan me helpen?!

Pagina's : [1] 2

LZN
29-07-2003, 16:22

Ik heb een knallende ruzie met mijn broer... :( Het is geheel mijn eigen schuld... :rolleyes: maar ik heb al meteen mijn excusses aangeboden. Alleen hij accepteerd ze niet. Maar ik heb er echt zo een spijt van. Alleen hij luisterd niet eens naar me. wat moet ik doen. Hij is echt mijn mattie. hiervoor hadden we echt goed contact. Ik wil de band weer herstellen, maar ik weet niet hoe...:huil:.

naisha
29-07-2003, 16:24
Origineel gepost door lady_cassis Ik heb een knallende ruzie met mijn broer... :( Het is geheel mijn eigen schuld... :rolleyes: maar ik heb al meteen mijn excusses aangeboden. Alleen hij accepteerd ze niet. Maar ik heb er echt zo een spijt van. Alleen hij luisterd niet eens naar me. wat moet ik doen. Hij is echt mijn mattie. hiervoor hadden we echt goed contact. Ik wil de band weer herstellen, maar ik weet niet hoe...:huil: ga naar hem toe om te praten... :(

Saidat0en
29-07-2003, 16:45
Waarom heb je hem eikel genoemd..?

prinses_yasmina
29-07-2003, 16:52
Origineel gepost door lady_cassis ik had hem E I K E L genoemd...... :( :eek: en dan reageert ie zo??sorry hoor maar is een beetje overdreven.. Ik heb echt een hele goede band met me broer hamdoelillah ik ben 18 :wijs: en hij 22 maar ik geef hem klappen hij mij :rolleyes: ..ik noem hem stinkdier en lelijkerd :p (dat is ie zeker niet maar jeweettog:D)maar toch heb ik zoveel respect voor hem en hij voor mij net zoals al mijn andere broertje en me zus en zusje...bij ons is eht doenja hanja...Bij jullie niet blijkbaar? Als ik jou was en hij zou zo reageren, dan zou ik hem ff met rust laten, als je elke keer naar hem toe gaat confronteer je hem ermee, als het echt zo gevoelig ligt. Ik zou ff wachten en hij draait vanzelf wel weer bij. Als hij niet bijdraait ga je ff naar m toe om hem nogmaals excuses aan t bieden ...maar gheer inscha Allah komt wel goed meid.... ;) wa aleikoum salaam

noor78
29-07-2003, 17:11

Ach, het had ook anders kunnen aflopen. Er zijn broers die het niet bij verbaal geweld houden.... Geef het de tijd. Hij zal vanzelf toenadering tot je zoeken en tja...wat betreft 'dekmantel' : maar even periodiek op tijd thuis komen dan!!!

noor78
29-07-2003, 17:14
Cadeautje?? Hoezo?? Omkoperij.... Misschien schiet dat wel in de verkeerde keelgat. Toon aan dat je hem respecteert en dan draait hij vanzelf wel bij. Waarschijnlijk had hij een rotdag en was jij de druppel. Ach, kan toch gebeuren. Het is niet altijd rozengeur en manenschijn op aarde...

meryema
29-07-2003, 17:16
jawel meisje .....dan is het vast wel opgelost ;)

noor78
29-07-2003, 17:18
Binnen 2 weken is het echt wel opgelost. Anders stelt hij zich gewoon aan!! Zo vreselijk was je daad nou ook weer niet. Zorg maar dat je leuk tegen hem doet en dat ziet hij wel in dat hij zich een beetje aanstelt. Zorg dat het gewoon niet meer gebeurt. Broers zijn vergevingsgezind. Nou, succes ermee dan!!!

meryema
29-07-2003, 17:23
aah meisie bakitie fieja je broer is zeker alles voor je...heb je groot gelijk in dat je nu dan zo spijt hebt maar insch allah draait je broer wel snel bij geloof mij ,hij houdt het vast niet vol hij is 26 oud genoeg ..... :)

Pagina's : [1] 2