Bekijk originele versie : Zwanger
Ik ben een meid van 22. En ik had een hele lieve vriend. We hadden serieuze plannen om te gaan trouwen, we gingen ook al met elkaar naar bed. Ik ben toen per ongeluk zwanger geraakt. In het begin was hij er heel erg blij mee, maar nu is hij bij me weggegaan. Hij heeft vreselijke dingen tegen me gezegd.
Zijn er meiden die zoiets dergelijks ook hebben meegemaakt?
Origineel gepost door krissie
Ik ben een meid van 22. En ik had een hele lieve vriend. We hadden serieuze plannen om te gaan trouwen, we gingen ook al met elkaar naar bed. Ik ben toen per ongeluk zwanger geraakt. In het begin was hij er heel erg blij mee, maar nu is hij bij me weggegaan. Hij heeft vreselijke dingen tegen me gezegd.
Sorry maar ik ga nu een beetje hard doen... Ik vind het heel erg voor je dat je vriend je verlaten heeft maar zeg nooit dat het een ongelukje was. Zoiets had je kunnen weten en voorkomen. ALs jij het doet zonder voorbehoedsmiddelen dan moet je het niet afschuiven op een ongelukje.
Overigens je vriend heeft zijn verantwoordelijkheden te nemen en dus kun je hem daartoe verplichten. Desnoods via de rechter..
Succes
samiawondergirl
29-07-2003, 16:27
ja me nicht heeft het zelfde meegemaakt.. behalve dat stukje over zwanger worden...
heb je me prive mail gelezen?!
prinses_yasmina
29-07-2003, 16:38
Origineel gepost door samiawondergirl
ja me nicht heeft het zelfde meegemaakt.. behalve dat stukje over zwanger worden...
Wat heeft je nicht dan meegemaakt dat overeenkomt met dit verhaal...het ging toch om het feit dat ze in de steek is gelaten omdadt ze zwanger werd???? :confused: En nu is je nicht niet zwanger geraakt...
Me is heeeeel erg in de war... :confused:
samiawondergirl
29-07-2003, 16:41
Origineel gepost door prinses_yasmina
Wat heeft je nicht dan meegemaakt dat overeenkomt met dit verhaal...het ging toch om het feit dat ze in de steek is gelaten omdadt ze zwanger werd???? :confused: En nu is je nicht niet zwanger geraakt...
Me is heeeeel erg in de war... :confused:
oww ze heeft het zelfde meegemaakt.. alleen zij is niet zwanger geworden...
prinses_yasmina
29-07-2003, 16:44
ooooooooooooooooooooooooooow ja wajooooooow sorry hoor
hahahah maar ik d8 wat is er dan voor over eenkomst met het verhaal maar ja je hebt gelijk je moet wel wat working-out doen voor je zwanger raakt :D :rolleyes:
SOrry hoor dat ik t vroeg....is beetje persoonlijk!!:(
samiawondergirl
29-07-2003, 16:58
Origineel gepost door prinses_yasmina
ooooooooooooooooooooooooooow ja wajooooooow sorry hoor
hahahah maar ik d8 wat is er dan voor over eenkomst met het verhaal maar ja je hebt gelijk je moet wel wat working-out doen voor je zwanger raakt :D :rolleyes:
SOrry hoor dat ik t vroeg....is beetje persoonlijk!!:(
ow meid.. maakt niet uit.. het intresseert me ook niet zo veel wat ze doet of hoe ze het doet...
samiawondergirl
29-07-2003, 17:04
Origineel gepost door Jemiena
Weer een Nederlandse meid die gedumpt is geworden door een marokkaan vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg voor je wollah wil tegen al die nederlandse meiden zeggen GEBRUIK JE VERSTAND !!!!
Ik kots soms van marokkaanse jongens denken alleen maar aan hun behoeftes
huh? is zij marokkaans dan??? k zie het nergens staan...
Saidat0en
29-07-2003, 17:25
Wat erg voor je meid..:(
Origineel gepost door Jemiena
Weer een Nederlandse meid die gedumpt is geworden door een marokkaan vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg voor je wollah wil tegen al die nederlandse meiden zeggen GEBRUIK JE VERSTAND !!!!
Ik kots soms van marokkaanse jongens denken alleen maar aan hun behoeftes
Uit welke zin haal jij dat ze Nederlandse is of dat haar vriend Marokkaan is... Het kan zijn dat ik niet goed lees, maar volgens mij heeft ze dat niet vermeld.. En er zijn ook genoeg Marokkaanse meiden die dit soort onnozele dingen meemaken.
Ik ben het wel met je eens over: GEBRUIK JE VERSTAND!!!
Je kan je inschrijven voor Kwakoe daar komen vaak alleenstaande Moeders!!!
Marokkanen beginnen steeds meer op Surinamers te lijken.
Die jongen heeft zeker geen respect voor zichzelf of jouw, t is toch ook zijn kind doet t hem niks dan?
Hoop dat je een goede weg kan vinden dit op te lossen, en om t kindje alleen op te voeden, want als je t mischien positief bekijkt: beter kom je er nu achter hoe je vriend is dan als je kind ouder is.
Veel sterkte, x
vind ik ook...nu weet je tenminste hoe hij is!!!!hoe dan ook hij moet wel zjin verplichtingen nakomen of die nu wilt of niet
Elfniewna
29-07-2003, 22:49
Marokkaanse mannen zien alle vrouwen die met hun naar bed gaan ( als ze niet getrouwd zijn ) als H oeren!! Of ze nou Marokkaans,chinees of nederlands is ...
Ik vind het heel er g voor je meid, maar je moet hem zien over te halen om tog voor jou en het kind te gaan zorgen .. hebt best kans dat hij na de vakantie getrouwd trug komt uit Marokko :rolleyes:
En dan zit jij met de gebakken peren!!
Marokkanen :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.