Bekijk originele versie : Rare Droom.
Wilde_Wilg
03-12-2006, 22:10
Ik droom nu al een tijdje dat ik heel erge dorst heb, en ook al drink ik glazen met water , de dorst blijft.
Wat betekent deze droom? heeft het met 't gebed te maken? dat ik het niet op tijd doe ofzo?
Kapsonens
03-12-2006, 22:12
je kunt op deze site kijken:
www.walidin.com
Kapsonens
03-12-2006, 22:13
en dan kijk je aan de rechterkant onderaan bij soennah.. en dan zie je daar 'uitleg van dromen'
Wilde_Wilg
03-12-2006, 22:13
Shokran Hbiba :kus:
Wilde_Wilg
03-12-2006, 22:16
Er staat niets over dorst..
ken je een andere site?
TomJones
03-12-2006, 22:24
Dromen hebben geen enkele functie, in welke zin dan ook. Wel is bewezen dat datgene wat je droomt afhankelijk is van ervaringen die dag/week. Je hersenen verwerken namelijk in je REM-slaap informatie die je de vorige dag hebt meegemaakt.
Wilde_Wilg
03-12-2006, 22:26
Tomjones, het is overgeleverd dat dromen juist wel een betekenis hebben.
ik wil kijken wat ik verkeerd doe,
AbaHoeCh
03-12-2006, 22:27
Ik droom nu al een tijdje dat ik heel erge dorst heb, en ook al drink ik glazen met water , de dorst blijft.
Wat betekent deze droom? heeft het met 't gebed te maken? dat ik het niet op tijd doe ofzo?
Kan zijn dat het te maken heeft met je Shalaat. Diegene die hard gestraft worden in hun graf die hebben heeeeel grote dorst, ook al drinken ze zoveel dat ze willen dan nog zou het niet genoeg zijn want die dorst blijft (als straf).
Als je droomt dat er een slang je achterna loopt dan betekent het dat je niet meer bid en dat je er dringend eens aan moet beginnen. ;)
AbaHoeCh
03-12-2006, 22:28
Dromen hebben geen enkele functie, in welke zin dan ook. Wel is bewezen dat datgene wat je droomt afhankelijk is van ervaringen die dag/week. Je hersenen verwerken in je REMslaap informatie die je de vorige dag hebt meegemaakt.
Wat typ jij nu?! Er zijn 3 soorten dromen:
- dromen van Allah swt. (dus dat Hij tekens geeft aan jou)
- dromen van chitan (nachtmerries,...)
- dromen van je eigen behoefte (je wilt bv. die specifieke auto dan droom je dat je in die auto rijdt)
Wilde_Wilg
03-12-2006, 22:29
Kan zijn dat het te maken heeft met je Shalaat. Diegene die hard gestraft worden in hun graf die hebben heeeeel grote dorst, ook al drinken ze zoveel dat ze willen dan nog zou het niet genoeg zijn want die dorst blijft (als straf).
Als je droomt dat er een slang je achterna loopt dan betekent het dat je niet meer bid en dat je er dringend eens aan moet beginnen. ;)
Ik bid al een tijdje niet meer op tijd, :traan1:
Ik dacht ook dat het met dat te maken heeft, :jammer:
1001_nacht
03-12-2006, 22:30
Ik heb laatst ook heel eng gedroomd, ik bid helemaal niet.
TomJones
03-12-2006, 22:34
Wat typ jij nu?! Er zijn 3 soorten dromen:
- dromen van Allah swt. (dus dat Hij tekens geeft aan jou)
- dromen van chitan (nachtmerries,...
- dromen van je eigen behoefte (je wilt bv. die specifieke auto dan droom je dat je in die auto rijdt)
K gaf haar de huidige wetenschappelijke kennis omtrent droomervaringen..
Berkania_Krulle
03-12-2006, 22:35
Ik Heb Een Neef...als Hij Wat Ergs Droomt ...dan Weeetje Gelijk Dat Morgen Dode Gaan Vallen......( Een Keer Had Hij Iets Gedroomt : Mijn Opa Die Pakte Schapen En Lammetjes ..( Schapen Was Zijn Zoon Dus Mijn Oom En Zijn Vrouw En Lammetjes Waren Ze Klein Kinderen) Die Ging Hij Slachten Volgende Morgen Kregen Wij Het Bericht Dat Ze Overleden Zijn Aan Een Auto Ongeluk 2 Kinderen En Me Oom...mijn Oom De Vrouw Die Lag Ik Koma ...maar Nu Gaat Het Goed Met Haar !!!
1001_nacht
03-12-2006, 22:37
Naar mijn idee vraagt ze om een antwoord vanuit Islamitisch oogpunt en niet wetenschappelijk.
Doe niet alsof je het niet snapt!:)
AbaHoeCh
03-12-2006, 22:37
Als het met wetenschap te maken heeft dan moet je Islam er zéker bij betrekken.
Genoeg hadiets en uitspraken over dromen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.