Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : snakeswannabite hier melden NU!

nuriya
29-07-2003, 13:47

heeey snakkeswannabite hoe gaat het meid, eindelijk heb jij je hier nu ook aangemeld dankzij mij hahahhaahha grapje nee hoor meid vind het erg leuk en kijk er alweer naar uit als jij leuke verhalen gaat plaatsen want schrijven kan jij als de beste!!!!!:goedzo: :hihi: veel lieff sen heel veel plezier hierzo op dit forum!!! we verwelkomen je van harte met zijn allen : :D :zwaai: kusjes N. :zwaai:

nuriya
29-07-2003, 13:56
Origineel gepost door snakeswannabite hahahahahaha.....ehlel nuriya....e dombo!!!....kijk eens hoeveel berichten ik verzonden heb... :giechel: :giechel: .....ik en nieuw.....ik ben hier al zooooooooooooooooooooooo beroemd.....jij bent hier zekerr lang niet geweest..... :giechel: :giechel: ......hahahahaha...echt grappig dit.... :giechel: :giechel: ..... heey :kwaad: wees blij dat ik the queen of Cola :cola:je verwelkomt eeh mizan wacht maar welie welie ondankbaar yek wacht maar als ik dit tegen je moeder vertel die zal je krijgen joh!!!!1:hihi: :gniffel:

nuriya
29-07-2003, 13:58
Origineel gepost door snakeswannabite nuriyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....nuriyaaaaaaaaaaaa...b i.chie!!!!!!....turkie.........ben je er nog??? :schrik2: hoe durf je ik jowu nog wel complimenten geven he over beste schrijfster eh mizan !!!!!!!1:iblies: je ebnt zeker bezeten door de :iblies:!!!!!!

nuriya
29-07-2003, 14:04
Origineel gepost door snakeswannabite pssssssssssssstttttttttt.....nuriya...niet zeggen dat ik bang ben voor mn moeder......nu weet iedereen het....... :( :( ......en als jou pa je te pakken krijgt!!!....eh wist je nog die ene keer toen jou moeder je bij je haren pakte ......wollah dat was zooooooooooograppig ik piste bijna in mn broek!!! :D ;) jaah man dat was echt lache toen je werd gepakt zo ik kwam ook echt niet meer bij van het lache en pissen :stout: :hihi:

nuriya
29-07-2003, 14:17

Meid die verhalen over moeders beginnen nu wel echt een beetje oud te worden Come up with some NEWS alright :maf2: :gniffel:

nuriya
29-07-2003, 14:27
Origineel gepost door snakeswannabite weet je nog die dag toen we gingen skeeleren en jij zogenaamd stoer wilde doen voor een groepje jongens???.....toen viel jij hard op je bek!!!!!! echt gewoon funny!!!! ik skeelerde toen door en liet jou daar liggen ik wilde niet ook voor schut staan :D ;) hahahahhaha moet er nu nog om lachen!!hahahahhahahahaha :hihi: