Bekijk originele versie : mijn arme zoon moet morgen geopereerd wordenn
lilchakir
03-12-2006, 21:56
hij heeft zijn arm zwaar gebroken .en moregn krijgt hij een plaat hoplijk komt het goed. ben der helemal van geschrokken. en het ergste die schrik en dat je kinfd ,ongelooflijk pijn heeft moeten lijden:traan1: http://img116.imageshack.us/img116/561/armeiliaswq7.jpg (http://imageshack.us)
Meskien:(
Moge Allah swt hem bijstaan
Allah sefhih!
Veel sterkte :kus:
Kortjakje
03-12-2006, 22:00
Erg he, als je kind pijn heeft.........Insha'allah zal de operatie goed slagen en moge ALlah swt hem snel doen genezen.
Is dat je jongste zoontje?
anisanisa
03-12-2006, 22:00
aaah wat zielig meskin ,moge allah hem gauw genezen inschallah!
sterkte morge lilchakir:goedzo:
wardaroosje
03-12-2006, 22:02
Allah iehsafie en incha allah zal de operatie vlot en snel gaan.
Veel sterkte:sjans:
badparel
Heel veel sterkte toegwenst kanjer!Moge Allah swt hem bijstaan inshaAllah en hem gauw doen genezen!rabie iegalihalek inshaAllah! :sjans:
_Lady_widjan_
Allah ie shafie!:goedzo:
:sjans:!
allah ie shafieh en jij veel sterkte!
-Zonnestraal-
03-12-2006, 22:06
Allahi shafieh meskien... InshaAllah komt alles goed!
ps
Ik vind het altijd zo grappig (sorry) dat Lilshakir overal een foto van heeft.. Ik zie het namelijk al gebeuren dat je constant in huis roept STOP, FOTO!! :regie: Constant met een fotocamera in de aanslag.. :hihi:
...hoop dat ik je een beetje aan het lachen heb gemaakt.. :o
lilchakir
03-12-2006, 22:19
Meskien:(
Moge Allah swt hem bijstaan
amien hbieba barraka alla oe fiek :sjans:
ja klopt :o ik zij ik maak een foto voor jou ,als aandenken:maf2: hij is nu helemaal stoneddoor de morfine maar hij was wel helder geoeg om te zeggen alleen een fota v an mijn arm dus niet van mijn gezicht:hihi: meskien hij is echt helemaal leip van de medicijn,enmorgen de grote dag
noona allah ie shafieh en jij veel sterkte! dank je hbieba :kus:
amien op je douha ik ben nooit zo geschroken:jammer: om dat de arm helemaal naar buiten stak :confused: en idd als het om je kinderen gaat ,voel je zoooo machteloos. walkien qder allahps hij is de oudste
anisanisa aaah wat zielig meskin ,moge allah hem gauw genezen inschallah!
sterkte morge lilchakiramien amiem :kus:
ps alle dames die ik niet heb geciteerd ik bedank jullie voor jullie liev woorden en de dou3a's :kus:
islaamparel
03-12-2006, 22:36
lilchakir ,heel veel sterkte :kus: hoop dat he tgauw beter met je zoon gaat
power_girl
03-12-2006, 22:40
heel veel sterkte morgen en incha allah komt het goed
fliloe22
03-12-2006, 23:13
veel sterkte meid.en beterschap meskien
Lieverd toch, MOge allah zijn pijn verlichten en hem genezen. Het komt goed insha-allah, ik begrijp dat je je zorgen maakt, je ziet hem lijden je wilt iets doen maar je kan niks doen. Moge allah jullie bijstaan!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.