Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moslim mag via SMS scheiden

Cannavaro
29-07-2003, 13:40

Dit las ik gisteren in de SPITS! In Maleisie kunnen moslimmannen scheiden van hun vrouw door het versturen van een SMS'je. Iemand ooit dit gehoord :confused:

mocro_souhaila
29-07-2003, 13:41
:confused: nooit van gehoord....dat is ckerss bot zo een sms'je

DieselGirly
Origineel gepost door Cannavaro Dit las ik gisteren in de SPITS! In Maleisie kunnen moslimmannen scheiden van hun vrouw door het versturen van een SMS'je. Iemand ooit dit gehoord :confused: :maf:

WineGumS
komT ook harD aan :D

SaMiax
29-07-2003, 13:43

ja je moet zeggen: je bent mijn vrouw nietmeer je bent mijn vrouw nietmeer je bent mijn vrouw nietmeer en dan ben je gescheide :D

Cannavaro
29-07-2003, 13:50
Ik zal citeren :D Maleisie Maleisische moslimmannen kunnen van hun vrouw scheiden door haar een sms'je te sturen. Een religieus adviseur van Premier Matahhir Mohammed heeft gezegd dat dat in een overeenstemming is met de islamitische wetgeving. Volgens de islamitische wet kan een man van zijn vrouw scheiden door haar driemaal mee te delen dat hij haar verstoot

Cannavaro
29-07-2003, 13:51
Origineel gepost door SaMiax ja je moet zeggen: je bent mijn vrouw nietmeer je bent mijn vrouw nietmeer je bent mijn vrouw nietmeer en dan ben je gescheide :D Precies :D

WineGumS
29-07-2003, 13:53
Origineel gepost door SaMiax ja je moet zeggen: je bent mijn vrouw nietmeer je bent mijn vrouw nietmeer je bent mijn vrouw nietmeer en dan ben je gescheide :D WajaaaaaaaaW 3X zeGGe is wel een beetje aan de lanGe kanT :hihi: 1 X is meer dan genoeG :D

Cannavaro
29-07-2003, 13:56
Origineel gepost door WineGumS WajaaaaaaaaW 3X zeGGe is wel een beetje aan de lanGe kanT :hihi: 1 X is meer dan genoeG :D :hihi:

SaMiax
29-07-2003, 13:56
Origineel gepost door WineGumS WajaaaaaaaaW 3X zeGGe is wel een beetje aan de lanGe kanT :hihi: 1 X is meer dan genoeG :D hhehehe ewa je weet toch.. dan dringt het oook beter door bij ze :giechel:

WineGumS
29-07-2003, 14:00
Origineel gepost door SaMiax hhehehe ewa je weet toch.. dan dringt het oook beter door bij ze :giechel: Pfff... ik blijf er bij dat 1 X genoeG is :( Straks moe je noG een 2de sMsje versture omdat ze de eerSte nie begreeP, dat zou toch LastiG zijn :D Wajaaaw 2 smsjeS :D :hihi:

SaMiax
29-07-2003, 14:03
Origineel gepost door WineGumS Pfff... ik blijf er bij dat 1 X genoeG is :( Straks moe je noG een 2de sMsje versture omdat ze de eerSte nie begreeP, dat zou toch LastiG zijn :D Wajaaaw 2 smsjeS :D :hihi: neej man je zegt het gewooon in 1 sms.. ben jeook goedkoper uit :hihi: en dan versier je hetnog een beetje voor dr.. like this.. ~* Je bent mijn vrouw niet meer *~ ~* Je bent mijn vrouw niet meer *~ ~* Je bent mijn vrouw niet meer *~ :giechel:

Goudmeisje
29-07-2003, 14:17
ja heb ik ook gelezen gisteren, het is echt niet normaal meer. Waar gaat de wereld naartoe??